Deze score is gebaseerd op 470 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,7

Chantal 27-01-2021

Snelle levering en een goede service geen problemen. Ben een tevreden klant

Werner Geboes 27-01-2021

Enerzijds als jullie klant en anderzijds als initiatiefnemer van het verkeersplatform Rupelstreek kan ik niet tegen duurzame mobiliteit zijn zoals met jullie bakfietsen.

Verheijen 27-01-2021

Makkelijk te vinden en snelle levering. Qua prijs ook goed. Website werkt vlot.

Tash 27-01-2021

Ik ben super tevreden. Zelfs door de Corona situatie alles wordt super snel geleverd. De product is ook super! Bedankt!

Johan 26-01-2021

Alles top !!!
Zeer gebruiksvriendelijke webshop wat de selectie vereenvoudigt.
Bestelling tijdig geleverd, zoals afgesproken.
Producten zoals de beschrijving en zijn top.
Niet mijn laatste aankoop bij Coolblue :)

GU 26-01-2021

Bestelling online zonder vooraf betaling en aankoopverplichting is leuk. Ter plaatse was alles zeer Covid-proof geregeld en ging alles ook zeer vlot. Ontvangst en advies was vriendelijk & to the point. Ook een eerlijke uitleg betreft de inhoud van de garantie.

EvyP 26-01-2021

De levering gebeurde 1 werkdag na de bestelling en alles zat degelijk verpakt. Zelfs het tweedekansproduct dat ik kocht zag er uit als nieuw en was even keurig verpakt als de tablet die ik kocht. De website is ook al heel gebruiksvriendelijk. Ik ben supertevreden en kijk al uit naar mijn volgende aankoop.

Joost Claessens 26-01-2021

Heldere website, biedt antwoord op alle mogelijke vragen. Zeer vriendelijke winkelmedewerkers. Humor!

Jonas 26-01-2021

Coolblue is een erg klantvriendelijke winkel. Leveringen zijn voorlopig altijd al op tijd geweest. Het is ook fijn dat we op voorhand verwittigd worden net voordat ze leveren.
Onlangs kocht ik een laptop bij Coolblue die niet goed bleek te werken. De retourzending verliep vlot en ik kreeg mijn geld zonder problemen terug.

Tom 26-01-2021

Vrijdag 2100u besteld, zaterdag 1100u geleverd. Vroeger nam Coolblue wel oude tv's terug in recycling..

Peter 26-01-2021

Heel veel keuze met goede, eerlijke.prijzen. Het feit dat er fysieke winkels zijn is ook belangrijk, zo kan ik bij twijfel langs gaan om mijn keuze te helpen maken. Er is een korte levertijd en alles wordt netjes aan huis geleverd. Top winkel die ik iedereen kan aanraden!

Jo 25-01-2021

Ruime keuze. Correcte info over het artikel + voorstellen van alternatieven en beste keuze (met de nodige argumentatie). Tijdige levering zoals voorzien en zeer concurrentiële prijs

Stef 25-01-2021

SNEL ! Duidelijk en grondig en correct op tijd geleverd. Hopelijk werkt het altijd zo...

SDB 25-01-2021

Zeker aan te raden als zelfstandige , vandaag bestellen morgen geleverd✅ Zo kan ik de dag nadien verder met men werk zonder zorgen! Top , online kan je tot in detail je zoekcriteria aanpassen naar wens. Enig minpuntje, in mijn geval werd een printer van 300€ in de originele doos geleverd zodat iedereen wist wat erin zat misschien toch de doos in een coolblue versie ervan versturen...

Stijn Houben 24-01-2021

Vlotte gemakkelijke bestelling
‘s anderendaags geleverd
Correcte info over het leveren

Mark groorjans 24-01-2021

Produkt zeer goed en levering zoals afgesproken en de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk

Lin 24-01-2021

Alles goed geregeld.
Duidelijke site, direct duidelijk wanneer leveren.
Snelle en correcte retour afhandeling.

Toussaint 24-01-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke site met een goede user experience. Navigeren naar de product groep, het filteren op mijn voorkeuren en de keuze mogelijkheden zijn ruim. Verder zijn leveringstermijnen kort, kan je bepalen op welke datum en tijdstip de levering moet worden uitgevoerd en is het traceren van je pakket goed en duidelijk.

Eddy 23-01-2021

Super rappe levering, minder dan 24 uur. Producten goed verpakt en de bestelde items komen perfect overeen met wat isbexchreven.

Dennie vcb 23-01-2021

Eerst en vooral een dikke pluim voor hun gevoel voor humor! De leuke slogans op de dozen en website. De focus ligt niet enkel op verkopen, maar op een totaalbeleving. Vanaf het aanklikken op de webwinkel tot het ontvangen van het paketje is het een aangename ervaring. Er is een ruim assortiment en een schitterende klantendienst waar je met al je vragen terecht kan.

Altijd mijn eerste keuze voor electro!

T. 23-01-2021

Vlotte en super vriendelijke hulp! Enig minpuntje, door corona is het koud wachten, maar service maalt alles goed

Nick 23-01-2021

Zeer vriendelijke levering en goede, duidelijke communicatie op voorhand via telefoon en email.
Naar ecologie is de levering via fiets zeker een pluspunt. Ook in deze tijden van Corona is de levering zeer vriendelijk en veilig verlopen. Dikke pluim voor de courier die zeer enthousiast was!

Koen de Bruijn 23-01-2021

Binnen twee klikken vind ik altijd wat ik nodig heb, bestellen gaat vlot en ik weet tenminste zeker dat het pakketje de volgende dag in huis is. Misschien niet altijd de aller goedkoopste, wel de aller beste en betrouwbaarste! Oh ja, en met een glimlach :)

Maurice De Lauw 23-01-2021

Ik probeerden al twee weken aan het product (macbook pro m1proccessor) te geraken maar niemand kon het deftig op tijd leveren. Coolblue kon dit wel besteld op 22u en volgende dag om 12u lag hij al bij de post klaar om op te halen.

Ellen De Temmerman 23-01-2021

Duidelijke overzichtelijke website die veel productinformatie weergeeft. Groot gebruiksgemak door te kunnen kiezen op welke dag je de levering wil. Alles werd netjes op tijd en tip top in orde geleverd! Dank je wel cool blue 😀