Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Mr francois 20-09-2021

HP laptop gekocht , en zoals ik meermaals had bij Bol Com .....goede communicatie en snelle bezorging

MV 09-09-2021

For saving shipping emission, I buy all I need for a long time in only one order. What happens, they send one small package on Tuesday, one mini package on Wednesday morning and a box on Wednesday afternoon. I have had multiple such experiences at Bol.

Mr francois 08-09-2021

snelle bezorging ,heb al meerdere spullen bij Bol gekocht en best tevreden en ja soms loopt het eens niet goed,maar Bol helpt dan en dan komt het wel goed.

Lucas 24-08-2021

Over het algemeen telkens tevreden geweest over bol.com maat onlangs een kwestie gehad m.b.t. Een babyfoon die onder de garantie kapot is gegaan. Heel veel moeite gekost om in contact te komen en te blijven met de externe partner. Beloftes van bol worden niet nageleefd. Ik bestel nooit meer bij bol via een externe partner.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2021

Beste Lucas,

Bedankt voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

kim 13-08-2021

Mijn bestelling moest aankomen op 31/7 maar was er op 4/8 nog steeds niet. Bol.com wou geen geld retourneren of de zending opnieuw versturen. Ik moest het onderzoek afwachten dat 5 werkdagen zou duren. Vandaag 13/8 neem ik opnieuw contact op; blijkt dat ze zelf niets onderzoeken, maat een onderzoek aanvragen bij PostNL. Deze staan achter met hun onderzoeken. Ik heb weer gevraagd of ze me de betaalde zending opnieuw opsturen en het probleem met PostNL intern oplossen. Niet dus, de klant draait op voor de fouten van een ander. Geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. Het enige dat ik bereikt heb dat ze zouden gebeld hebben naar PostNL en deze zouden haast zetten achter het onderzoek. Geloof jij dat? Ik niet. Ik krijg geen geld terug en geen bestelling. Wat kan je daar nu mee doen? Je enkel bedrogen voelen.

Hilde 10-08-2021

Tot nu toe was ik zeer tevreden over bol, wat blijkt uit mijn bestelhistoriek (account actief van 2014 en echt veel besteld). De laatste tijd echter laat de behandeling van kleine probleempjes door de klantendienst te wensen over. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst van oa een trellis voor planten. deze is stuk toegekomen. Ik heb hier foto's van genomen en de partner eist toch dat ik deze retourneer om een nieuwe te kunnen krijgen. ik weet dat dit de voorwaarden zijn, maar dergelijke moeilijke houding ben ik niet gewoon....dit is evenwel de partner, maar toch zeer spijtig. In diezelfde bestelling had ik 2 schildersdoeken gekocht, waarvan er maar 1 licht beschadigd is toegekomen. Toen ik contact opnam met de partner werd overeengekomen om het niet geleverde doek terug te betalen. De klantendienst van bol heeft het bedrag van de 2 doeken echter, volgens hen per vergissing terugbetaald. Dus ik was aanvankelijk zeer tevreden omdat ik dacht dat dit geen vergissing was. Nu eist de klantendienst de terugbetaling van 1 doek, omdat de boekhouding moet kloppen en zij ook maar mensen zijn. Ze zeggen er wel bij dat ik het beschadigde doek niet moet betalen, maar begrijpen blijkbaar zelf niet dat wanneer ik 2 doeken betaald heb, er 2 terugbetaald krijg en er dan opnieuw 1 moet betalen zonder dat ik er een krijg, dat ik het beschadigd doek dan toch betaal. Het gaat hier over 19,90 euro voor 1 doek. Dit wou ik toch melden. Ik was tevreden, maar vind deze behandeling echt zeer spijtig, te meer daar ik daarbovenop nog eens helemaal niet vriendelijk aangesproken werd, iets wat ik tot nu toe ook zelden heb meegemaakt. Zij vergissen zich en ik kan het rechtzetten en dat voor een bedrag van amper 20 euro, terwijl ik denk dat ze daar zeker voor verzekerd zijn en gezien mijn bestelhistoriek een beetje grof. Nu, het zij zo, ik zal mijn conclusies moeten trekken. Bedankt voor de keren dat het wel goed ging. Vriendelijke groeten.

Matthias 09-08-2021

Op 16 juli is mijn gsm van 660 euro aangekomen in mijn afhaalpunt Delhaize. Toen ik dit pakket open maakte zag ik dat hier helemaal geen gsm inzat maar een pot saus en dat de doos met lijm dichtgeplakt is geweest. Ik heb dit onmiddellijk gemeld bij bol.com die een onderzoek zouden starten. Een week later ha dik nog steeds niets vernomen of een terugstorting ontvangen dus contacteerde ik bol.com zelf die vertelden dat het onderzoek op niets uitkwam en dat ik de pot saus retour moest sturen om mijn geld te mogen ontvangen. Ondertussen zijn we bijna een maand later en heb ik nog steeds geen gsm, geen geld terug en dit alles zonder compensatie terwijl ik meteen na het onderzoek dit zou moeten krijgen in plaats van een pot saus terug te sturen? Dit is schandalige klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 09-08-2021

Beste Matthias,

Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op.

Rogiertje 09-07-2021

Op basis van vorige bestellingen zou ik een score van 9 hebben gegeven voor snelle en correcte levering.
Ook vandaag werd mijn bestelling van donderdag correct geleverd, maar wel door 3 verschillende besteldiensten ...
Gisteren en vandaag werd ik bestookt met 15 e-mails allen even lang, verwarrend en voor zover ik de puzzel kan leggen zelfs tegenstrijdig. Verschrikkelijk irritant ! Normaal bij het werken met partners zegt Bol mij. En dus zakt mijn score naar 5.

Hvd 15-06-2021

Prijzen verhogen als je het item wil toevoegen aan je winkelmandje. Ook de klantendienst is absoluut niet vriendelijk. Ik koop er nooit meer.
Officiele reactie van Bol.com 15-06-2021

Beste Hvd,

Bedankt voor je review. Wij nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.

Peter 07-06-2021

Een artikel besteld en na een maand nog niet aangekomen. Op mail geen reactie en telefonisch niet bereikbaar. Vandaag mail gekregen dat het artikel geretourneerd is? Rara, bol gaat van kwaad naar erger....
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2021

Beste Peter,

Bedankt voor je review. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Erica Huys 18-05-2021

Ik was altijd tevreden over BOL.COM, tot zover. Ik had een hercules Dj Controller Inpulse 200 Besteld op 26 april 2021 en was voorradig maar de verzenddatum had ik geplaatst op 15 mei 2021, alles nog ok tot op 15 mei 2021 om 5:43 dat ze mij een bericht stuurde, sorry maar dit vind ik al heel raar. Waarom wachten tot de laatste moment. Stuurde mij een bericht met daarop dat ze het jammer vinden maar het product werd vertraagd en konden geen volgende verzenddatum opstellen, ook dat vind ik raar. Ik heb gevraagd om een oplossing maar niet om een excuses want dat krijg ik meer dan genoeg en geraak er frustrerend van en word kwaad. Het woordje corona nemen de mensen graag in de mond als excuses maar vind dat de mensen hier in overdrijven. De communicatie verloopt ook al niet meer goed gezien de mensen moeten thuis werken. Stop met die maatregelen en werk aan de service die je ervoor had want die was heel wat beter dan nu. Als je een product niet kan leveren onder de verkoopsnaam BOL.COM, zoek dan om een alternatief maar blijft niet rond de pot draaien

Hallan 14-05-2021

Opgelet super duur.

Opgelet. Op veel artikelen vragen ze veel meer. Beter eerst eens kijken naar de partner waar ze kopen en is soms 50% goedkoper.
Bv nagels t8 300 mm is bij partner fixami
de helft goedkoper. Ze beloven veel maar zelf goederen komen beschadigd toe.
Krijg ook laat reactie.

Ergün 09-05-2021

Bestelling geplaatst bij bol.com met de belofte om de volgende werkdag te leveren maar weeral de belofte niet nagekomen. Met de klantenservice in contact gekomen en daar kreeg ik vlak af de antwoord dat ze niks kunnen doen. De bestelling opsturen naar de bezorgingsdienst en dan je van niks aantrekken vind ik niet kunnen. Ik heb de ganse dag thuis gewacht. Dit is niet de eerste keer. De bestelling was voorzien als een cadeau voor moederdag maar dat is nu verpest. Niet leuk voor de kindjes en ook voor de mama. De bestelling was vroegtijdig besteld. In plaats van een oplossing te zoeken wordt je genegeerd.
Bij de bezorgingsdient krijg je dezelfde antwoord. Service voor de klanten is er gewoon niet. Alles wordt gespeeld volgens hun eigen regels en wij als klanten moeten gewoon alles accepteren. Dit kan niet!!!
Voortaan zal ik niks meer bestelling bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2021

Beste Ergün,

Bedankt voor je review. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Officiele reactie van Bol.com 10-05-2021

Beste Ergün,

johanhuvenne 08-05-2021

deze doet wat men belooft is correct geleverd, is overzichtelijk en doen ook veel acties en kortingen heb nu en dan al eens wat besteld en hoe het moet geleverd worden

jo 27-04-2021

levering termijn belofte niet nakomen en daarna de link voor feedback van kieskeurig weghalen na opmerkingen

Willy 27-04-2021

Ik vind bol.com de beste ,en betrouwbaarste online shop , zij hebben ook een geweldige klantendienst met vriendelijke , gemotiveerde en bekwame mensen , doe zo voort !

Cvd 26-04-2021

Altijd heel tevreden geweest over Bol . Echter nooit aankopen gedaan met grote bedragen tot nu. Een horloge (Garmin) die je de volgende dag in de bus zou krijgen. Ik kreeg echter niks en kon mijn pakket ook niet volgen..Na het weekend gebeld en er is wat misgegaan. We zijn nu weer een dag verder en alles wordt nog verwerkt krijg ik te zien op de app.
Jammer van deze gebeurtenis...
Officiele reactie van Bol.com 28-04-2021

Beste Cvd,

Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is de vervangende bestelling gisteren geleverd. Ik wens je veel plezier met je bestelling.

Fearless 15-03-2021

IPhone SE besteld en betaald. Keurig op de hoogte gehouden na bestelling en betaling van tevoren tot en met het moment van het bericht: Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. Dat klinkt goed zou je zeggen..!! Niets is minder waar. Er volgt opnieuw een bericht: Helaas kunnen we niet leveren, dat hoeft ook niet want het was al meegegeven aan de bezorgdienst! Om een lang verjhaal kort te maken, wel betaald, geen product, maar er volgt nog wel een hoopvol slotoffensief: Je vindt het pakket vanzelf (???) in je brievenbus! Beste mensen: nix gaat hier vanzelf en uitzonderingen bevestigen helaas deze regel!!

Mario 07-03-2021

Heel snelle levering en prima service. Had eens een scheerapparaat enkele dagen voor het verstrijken van de garantieperiode defect raakte. Kon het kosteloos opsturen via het dichtstbijzijnde postpunt en enkele dagen later had ik al mijn centen al terug op mijn rekening!!

Bij aankoop via Bol bij een partner bleek één artikel eens 3 keer zo lang onderweg. Via de website van Bol kwam ik snel en makkelijk in contact met de verkoper en kwam alles in orde.

Ook duidelijke communicatie naar levering via mail.

Georges 06-01-2021

Zolang je iets (wil) kopen is Bol.com echt top maar als er iets moet voor herstelling teruggestuurd worden loopt het helemaal fout en stuurt men je van het kastje naar de muur. De service norm is 15 dagen maar ik wacht nu al 28 dagen.
Officiele reactie van Bol.com 07-01-2021

Beste Georges,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je al zo lang zit te wachten. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Smetje 23-12-2020

Oneerlijke ervaring meegemaakt.
Door buitenlandse aankoop met btw nummer, vervalt de btw maar als je dan uitrekent betaal je excl. nog teveel (vanwaar plots het verschil)?? Men is gewaarschuwd!!! Na maand heen en weer gemail geven ze niet toe. 0 service! Bol.com, niet meer wat het geweest is!

Chrysa 16-12-2020

Very poor service.

They sent me a different book than they one that I ordered..

They made no effort to correct the mistake.

Instead, after contacting them several times during 3 different days and waiting long in line,
the only solution is to cancel the order myself, send it back and order the item again.
Officiele reactie van Bol.com 16-12-2020

Hello Chrysa,

Thank you for your message. We will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Rene 15-12-2020

Steeds zonder uitstel op tijd geleverd en veilig had laatst ergens iets besteld en heb na veertien dagen er achter moeten horen, waar alles bleef, dus nooit meer, ik zal steeds Bolcom blijven kiezen nooit geen zever , en betrouwbaar.

Caro brants 07-12-2020

Altijd correcte levering en leveringstermijnen worden ook gerespecteerd loopt er toch iets fout wordt je altijd op de hoogte gebracht zelfs nu tijdens de drukte met Corona . Zelfs als je via bol bij 1 van hun partners bestelt en er is bv Iets stuk wordt dit direct geregeld.

Wij zijn na zeer veel pakjes nog steeds te Vredenburg .
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2020

Hartstikke bedankt voor de review!😃

Bernice 03-12-2020

Wij bestellen vaak bij bol, in algemeen tevreden, vlotte levering. Maar dat de prijs van het produkt in de winkelwagen tijdens het verder bestellen verhoogd word kan niet!