Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Hans 27-06-2024

Ik had de luxe om de nieuwe fiets van mijn keuze direct uit de winkel mee te mogen nemen. Dat scheelde weken levertijd. Ben nog wel bezig om de fiets helemaal naar mijn vorm te krijgen maar over de service ben ik tot nu toe tevreden.

Jaap 27-06-2024

Ruime en nette winkel (in Almelo) en ruime keuze aan fietsen. Vriendelijk en kundig personeel. Goede uitleg hoe alles werkt bij de fietsen. Ruime gelegenheid om een proefrit te maken. Goede uitleg over de service mogelijkheden en prijzen van de diverse service pakketen. Bij aflevering van de fietsen bleek dat de verkeerde fietstassen waren geleverd. Even een telefoontje naar Amslod en ik kon de tassen direct omruilen voor de goede tassen. Kortom gewoon goed.

Stanley Dijkhuis 27-06-2024

Zeer mooie en daarnaast betaalbare fietsen, met de mogelijkheid om je mobiel tijdens het fietsen op te laden.
Ook de mogelijkheid voor felle kleuren
Dat in combinatie met de prijs en de degelijkheid van de fiets heeft ons doen besluiten 2 Amslod fietsen te kopen.
Daarnaast werden we plezierig geholpen.

G J Meulenberg 26-06-2024

Bergen op Zoom
Dit was voor ons de dichtstbijzijnde shop

Afspraak gemaakt en langs geweest in de shop,waar we keurig geholpen zijn door een deskundig Amslod medewerker onder het genot van een bakje koffie

Hans 26-06-2024

In de keuze voor onze eerste elektrische fietsen zijn wij in de winkel te Eindhoven zeer goed geïnformeerd door de verkoper. Duidelijk en zeer klantvriendelijk. Na aankoop van de 2 fietsen binnen afgespoken tijd thuis afgeleverd. Door de monteur thuis de fietsen afgemonteerd en ingesteld. Daarnaast zijn wij goed geïnformeerd hoe technisch om te gaan met de fietsen. Tot dusver een prima aankoop voor ons. De eerste km zitten er op en wij zij over het geheel zeer tevreden over onze aankoop bij Amslod. Dus zeker aan te bevelen voor de aanschaf van een fiets.

Jan Saarloos 26-06-2024

Zeer vriendelijke Ferry heeft ons geholpen we kregen een zeer goede uitleg over de verschillende fietsen, kregen twee fietsen mee om te proberen .
Bij terug komst bakje koffie gedronken en gelijk masr twee fietsen besteld,. We zijn er zeer blij en tevreden met onze nieuwe fietsen rijden perfect.

ineke horbach 26-06-2024

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen bij de aanschaf van mijn fiets. Ik heb rustig proefritjes kunnen maken. Ik vond het leuk dat mij verteld werd dat ik met deze fiets de mont Ventoux op zou kunnen fietsen:)
De levering was pijlsnel en ik was blij dat ik op de MIK bagagedrager ben gewezen. Mijn nieuwe MIK fietstassen konden er mooi op geklikt worden. Geen geurm meer met die akelige gespjes...

L. W. Van Dam 25-06-2024

Ben in bergen op zoom geweest. Mooie grote winkel. Goed uitleg gekregen. Klein rondje buiten gefietst. Dit is mijn tweede fiets 2017 / 2024.
Wat een verschil, nieuwe rijd super 👌 🚲
Eén week later nog een keer geweest voor mojn vrouw.

Carly 20-06-2024

Heel vriendelijk en professioneel personeel, goede uitleg . Hebben mij fantastisch geholpen.
De bezorging en service van de vriendelijke bezorger was goed geregeld.
Ik ben heel blij met mijn fiets en er super tevreden mee.

M. Tonnaer 19-06-2024

Deze maand hebben wij twee Amslod fietsen de Hedon en Luton gekocht in de winkel in Roermond. Wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen door de medewerker aldaar XXX. Prima en heldere uitleg over de fietsen bovendien had hij een luisterend oor voor onze wensen en vragen!
Ook toen, nadat we thuis nog eens alles doorgenomen hadden en daarna toch een andere keuze werd gemaakt bij één van de fietsen, werd er door de medewerker meteen actie ondernomen zodat de bestelling snel geleverd kon worden!
Kortom een betrouwbaar adres en een aanrader voor de nog zoekende fietser.

Anton Griffioen 19-06-2024

Na uitvoerige zoektocht naar een nieuwe E-bike kwam ik uit bij de Amslod vestiging in Emmen.
Ik werd erg vriendelijk ontvangen door een verkoper uit Meppel (zijn naam ben ik vergeten)
Na een bakkie koffie en wat rond kijken stelde hij voor een proefrit te maken.
Ik heb met twee fietsen een proefrit gemaakt, een met een midden-motor, en een met een voorwiel-motor.
Na een weekend nagedacht te hebben heb ik voor de AMSLOD NEWTON F-LV gekozen.
Met verkoper XXX het bestelformulier ingevuld na nog wat vragen en duidelijke antwoorden.
Na ongeveer 3 weken is mijn fiets keurig netjes thuis afgeleverd door de monteur/chauffeur.
Inmiddels ongeveer 150km gefietst te hebben (ik ben een mooi weer fietser) ben ik erg blij met mijn keuze voor Amslod.
Kortom: Ruime keuze,
Vakkundig advies,
Niet opdringerig,
Vriendelijke verkopers,
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Met vriendelijke groeten,

Anton G.C. Griffioen, Emmen.

Terry Hoebe 19-06-2024

Ik heb voor Amslod gekozen in eerste instantie omdat de website er goed uit zag en er was een winkel bij mij in de buurt.
Ik heb een afspraak gemaakt en we zijn lang gegaan om een proefrit te maken. Dit ging heel soepel en snel. Goed overlegt en hierna via de e-mail ook nog goed contact gehad. Toen de fiets thuis was afgeleverd is door de persoon die hem leverende de bandjes opgepompt en alles afgesteld. Ik fiets nu al een poost op deze fiets en ik moet zeggen dat het heerlijk is. Ik raad iedereen aan om hier heen te gaan. Goede service en goede kwaliteit.

van Oijen. 18-06-2024

Wij gingen eigenlijk zomaar even rondkijken omdat de winkel in de buurt was voor ons. Natuurlijk was het plan al om een keer nieuwe elektrische fietsen te kopen en waren wij al op verschillende sites aan het kijken geweest. De medewerker ontving ons enthousiast en heeft alle vragen beantwoord die wij hadden. Toch nieuwsgierig geworden mochten wij een proefrit maken. Geweldig! Wij waren meteen om, wat een heerlijke fietsen! Nadat wij beide een model en kleur hadden uitgekozen en onze handtekening hadden gezet waren wij de trotse bezitters van 2 prachtige fietsen. Leuk om beide ook nog een fietstas cadeau kregen! Voor onze oude fietsen kregen wij ook nog een leuk bedrag terug.

Kinderachtig 13-06-2024

Onderdelen vallen eraf bij een km. stand van 72 km.
Ondanks deze lage km.stand, maar wél 2 jaar oud, een knullig e-mailtje inclusief een rekening van €12,= voor de onderdelen die van de 2 gekochte Amslod fietsen losgetrild- en verloren waren.
Vanzelfsprekend kopen mijn kennissen géén Amslod fietsen!

Els 22-05-2024

Over de shop niks te klagen. Maar reparaties!!!!!!!!! Niet bereikbaar , via mail uiteindelijk contact. Zou nieuwe display krijgen maar helaas niet op voorraad. Weken wachten en niet fietsen. Weer contact opgenomen via mail. Oh ze hadden een tip….op witte knopje drukken op de accu. Die tip komt dus pas na 6 weken. Maar helaas werkt niet. Moest ik melden dan sturen ze een nieuwe op. Wat een slechte service. Je kan maar zo weken niet fietsen. Je kunt ook niet bij andere fietsenmaker terecht. Echt boos….we laten weten wanneer het binnen is. Nou ik heb dus niks gehoord en krijg nu een tip en kan weer wachten.

Johan 22-05-2024

2 fietsen gekocht 4 jaar geleden levering 1 in verkeerde kleur wilde alles annuleren maar kon niet meer zeiden ze na week 2de fiets geleverd andere fiets alleen maar problemen na 4 Jr en 500 km code 26 bel je op enige want de meneer zegt motor kapot vraag ik hoe lossen we dit op zegt die man kost je 850 euro
DAAR ZAK JE BROEK TOCH VAN AF
W A A R D E L O Z E SERVICE
Zouden contact op nemen doen ze ook niet

Een 0 is nog teveel. Oja Vianen

Rovos 08-05-2024

Uitstekende en uitgebreide informatie van de verkoper (Amslod-winkel in Assen).
Kon enkele fietsen uitproberen.

Wouter uit A 13-04-2024

Vriendelijk geholpen en toen bleek dat wij serieus zaken wilden doen konden wij meteen een proefrit maken.
Goede service ook achteraf.
Na de koop nog een wijziging aangegeven die per omgaande werd bevestigt. Kortom een aanrader.

Stan & Marja 11-04-2024

Bij Amslod Papendrecht uitstekend en bovenal vriendelijk voorgelicht over de fietsen en al hun voor en tegens. Na een proefrit, beiden op een andere fiets, waarvoor we alle tijd mochten nemen werden we onder het genot van een bakje koffie uitvoerig ingelicht en geadviseerd. Inmiddels hebben we al een aardig stukje gefietst en ze bevallen uitstekend.

Sandra 09-04-2024

Keurig geholpen in de Amslod winkel in Assen. Goede informatie en uitleg. Kon meteen mijn nieuwe fiets meenemen en oude inruilen. Na 600 km dik tevreden met mijn nieuwe Amslod.

Cor 09-04-2024

Geweldig nette shop met de mogelijkheid om alle fietsen te proberen.. in alle rust.. de verkoper was top ..duidelijk en heldere info.
We hebben super fietsen gekocht en de service was perfect..
Kortom ...een aanrader om hier te shoppen.

Danny Hopmans 09-04-2024

Goed geholpen, eerlijk en hielpen met de juiste keuze te maken voor de fiets naar waar jouw behoeftes lagen en budget.

ronald versteeg 06-04-2024

Fiets een 10, betrouwbaarheid een 2, verkoper een 10, service een 1, bereikbaarheid service 1. Na 5 weken veel plezier en 250 kilometer geen trapondersteuning meer. Jammer, na 2 stella fietsen had ik mijn hoop gevestigd op amslod. Erg teleurgesteld ook doordat je niet eens bereikbaar bent, niet voor service in de winkel, niet telefonisch en pechhulp verzekering hier ook niets aan doet.

Danique 02-04-2024

Op aanraden van bekenden ben ik naar Amslod gegaan. Daar ben ik goed geholpen tijdens een afspraak. Na een proefrit op verschillende fietsen en een fijn advies, heb ik mijn nieuwe fiets gekocht. Ik kreeg mijn fiets helaas later dan verwacht.

Lin 02-04-2024

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Testen van alle verschillende soorten fietsen geen probleem.