123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Anja 15-04-2022

Makkelijke website
Verder is alles prima verlopen ook qua vervoer was alles in orde
En de huis patronen werken goed ..
123inkt.be 19-04-2022

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen, Anja! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Monika 13-04-2022

Snelle levering, een dag na mijn bestelling had ik mijn pakje al ontvangen . Alles was mooi ingepakt en
de kleine extraatjes waren ook leuk.
123inkt.be 13-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Monika! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Krstof 09-04-2022

2 jaar geleden een laserprinter gekocht en daar de bijhorende toners van 123ink bijgekocht, nu was de inkt die in de printer zat leeg dus ik dacht ahja de volle liggen hier dus even vervangen, tot mijn grote spijt paste de toen bij gekochte toners niet ik kreeg telkens toner installeren geen toner gevonden, dan even mail gestuurd maar ik dacht ja da's 2j geleden die ga zeggen dat dat telaat is, maar ik kreeg een verrassende mail dat de toen bij gekochte toners kostenloos geruild werden tot grote verbazing, dit noem ik service van de bovenste plank
123inkt.be 11-04-2022

Bedankt voor de mooie review, Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Je hebt inderdaad een levenslange garantie op onze huismerk producten. Hopelijk tot een volgende bestelling! Groetjes, Kim van 123inkt

Lode 08-04-2022

Zeer tevreden met de snelle levering en de kwaliteit van de inkt. Ook het huismerk (goedkoper) is aan te raden!
123inkt.be 11-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze huismerk artikelen en de levering! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123inkt

Eric 07-04-2022

Snel, handig en goed. Meer moet dan niet zijn. Overzichtelijk en open keuze tussen merk en private label
123inkt.be 07-04-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Eric! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Vanessa De Witte 07-04-2022

Veel keuze, de inkt voor printers is er goedkoper dan anderen, snelle levering en leuk om steeds een pen en post its bij te krijgen, deze zijn altijd welkom ;-)
123inkt.be 07-04-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Vanessa! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Groetjes, Romy van 123inkt

Leuven 05-04-2022

Twee keer betalen voor hetzelfde product !
Ik had een bestelling geplaatst bij inkt123 en online betaald, maar mijn bestelling kwam maar niet aan. Toen ik hen weken later belde om te vragen waar mijn pakket bleef, bleek dat zij het naar een ander adres gestuurd hadden. Ze zouden hun fout recht zetten en mijn bestelling opnieuw sturen. Goede service, dacht ik toen nog naïef… Het tweede pakje kwam wel aan, maar inkt123 eiste plots dat ik dit ook moest betalen – wat ik uiteraard weigerde. Het was immers niet mijn fout dat zij het eerste pakje verkeerd opgestuurd hadden, maar toch verwachten zij dat de klant hiervoor opdraait. Bovendien vond inkt123 dat ik bij het verkeerde adres maar moest aanbellen om het eerste pakje te gaan zoeken. Dat is de omgekeerde wereld! Zij maken een fout en schuiven alle verantwoordelijkheid op de klant. Uiteindelijk heb ik een tweede keer betaald om van hun gezever en dreigementen van af te zijn. Is dit hun businessmodel? Klanten in het zak zetten? Ronduit schandalig!
123inkt.be 05-04-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Dit is uiteraard niet de bedoeling. We kijken daarom graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen we je graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Lenn 31-03-2022

De inkt van mijn printer was op dus ik zocht naar een snelle oplossing om weer te kunnen printen.
De bestelde inkt van het huismerk werd de dag zelf nog verzonden en kwam de volgende dag al aan.
Heel tevreden van zo een service!
123inkt.be 31-03-2022

Wat fijn om te lezen dat je je bestelling zo snel hebt mogen ontvangen, Lenn. Hier doen wij altijd ons best voor! Groetjes, Sanne van 123inkt

goedele 23-03-2022

Geen problemen ondervonden bij het installeren van de inkt. Tot de volgende keer.
123inkt.be 23-03-2022

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123inkt

Jean 23-03-2022

duidelijke website en product beschrijving, zeer scherpe prijsbepaling, werkelijk de goedkoopste inktcartridges van eigen huis, kwaliteit van deze cartridges is hoog, eerlijke melding inzake leveringskosten, stipte en duidelijk antwoord op vragen over producten, zeer vlotte uitvoering van de bestelling, extra voor milieu en sociale duurzaamheid nl. het 'leeggoed cartridge stuur je terug en je kan de leeggoedprijs doneren aan een goed doel, prima zo
123inkt.be 23-03-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Jean! We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123inkt

Heidi 22-03-2022

gebruiksvriendelijke website, duidelijk voor iedereen, enorm groot aanbod.
perfecte service, intact geleverd en netjes op tijd, geen gedoe: het is zoals ze zeggen.
ze staan achter hun woord en daar hou ik van, geen verrassingen.
ik keer zeker terug voor volgende bestellingen.
123inkt.be 22-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Heidi! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Groetjes, Romy van 123inkt

Ivan Van Cauwenberghe 20-03-2022

Bestelling kan op een eenvoudige manier ; perfecte levering in prima conditie cfr de afspraken ! zeer goed
123inkt.be 21-03-2022

Bedankt voor je review, Ivan. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Joris 18-03-2022

Fantastische service !!
Ik had een inktpatroon dat niet herkend werd door de printer. Dit kan uiteraard altijd wel eens voorvallen.
Binnen de minuut had ik iemand aan de lijn, die correcte en doelgerichte instructies gegevens heeft, maar zonder resultaat. 1 mailtje met een foto van de foutmelding en de dag nadien stond BPost hier al met een gratis vervangpatroon.
Beter en sneller kan gewoon niet.
123inkt.be 18-03-2022

Bedankt voor je review, Joris. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klachtafhandeling en service. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123inkt

van Gastel 18-03-2022

Voor de eerste maal een aankoop gedaan bij 123inkt.be en alles is perfect verlopen, ook de prijs kwaliteit is oké zoals snelle levering ook de mogelijkheid om bij ontvangst te betalen . Als mijn volgend bestelling ook zo verloop zullen ze een tevreden klant bij hebben die ze ook zal aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Franca 17-03-2022

De website is wat "oubollig" maar ik ben tevreden van het product. Ik vind het ook fijn dat ik een e-mail heb ontvangen om te vragen of ik tevreden was van het product. Ook de post-its en pennen vond ik leuk om te ontvangen bij mijn bestelling. De levering was ook snel.
123inkt.be 17-03-2022

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Franca! De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

JANINA 17-03-2022

Bij deze eerste levering ben ik uiteraard tevreden. Ook dank om het toegevoegd schrijfgerief.
Momenteel zal ik de ontvangen inktpatronen nog niet gebruiken, wacht tot de vorige leeg zijn.
Ben nu gerust met deze voorraad.
groetjes, janina magnus
123inkt.be 17-03-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Janina! Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Marc Schodts 16-03-2022

Snelle, correcte levering met duidelijke info vooraf ivm leverdatum. Tevens heel gemakkelijker site waar alles snel en duidelijk terug te vinden is. Daarenboven zeer prijsgunstig
123inkt.be 17-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Marc! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Jan Selleslagh 15-03-2022

Bestelling werd zeer snel verwerkt en geleverd.
Prima telefonische ondersteuning door een 123inkt-medewerker waardoor het initiële order werd gewijzigd naar een goedkoper item.
Website is zeer gebruiksvriendelijk.
Kortom, zeer tevreden wat resulteert in bijkomende bestellingen in de toekomst.
123inkt.be 15-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling, Jan! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Heidi Vanderlinden 11-03-2022

Vriendelijke service - goede opvolging - snelle levering
Het was de eerste keer dat ik hier bestelde eerst telefoon gekregen om alles mooi te bespreken, ik kreeg alternatieven voorgesteld voor de toners van het huismerk - een aanrader om met jullie samen te werken

Groetje Heidi
123inkt.be 15-03-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Heidi! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Filip D. 10-03-2022

Inktpatronen besteld. Inktpatronen geleverd (met een kleine attentie, leuk). Inktpatronen geïnstalleerd.
Opnieuw printen maar! En zo hoort het.
123inkt.be 10-03-2022

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Filip! Groetjes, Sanne van 123inkt

jan de wachter 08-03-2022

Zeer duidelijke website, mooie informatie en correcte levering.
Uiterst tevreden met de printer.
123inkt.be 08-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Jan! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Koen Verstraeten 09-02-2022

Aan de personen die een toner willen bestellen , koop nooit een toner van hun huismerk , 50% van de chips werken niet en het kost je moeite en tijd om alles te retourneren en je krijgt dezelfde bucht terug.
123inkt.be 09-02-2022

Wat jammer om te vernemen dat je problemen ervaart met onze huismerk toners, Koen! We helpen je uiteraard graag verder met een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.be? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Laurent 31-01-2022

Never again Slechte klantenservice voor bedrijven en privee stay away ,
Ik heb een bedrijf en wij zouden 1.2.3 Inkt test en bestelde een toner voor een van onze 23 Printers. Het ging fout, Incorrect black toner alles geprobeerd en ja 3 keer gebeld aan 123 Inkt en mailtjes gestuurd mer de photo (Black toner incorrect) en doorgestuurd en per direct een nieuwe toner gestuurd naar aandringen (tussen haakjes de nieuwe toner lekt ook)
IK heb ik de oude niet werkte dezelfde dag teruggestuurd zodra ik een nieuwe, via UPS station St maarten latem naar Nederland.
Nu zeggen ze dat je die tonner niet ontvangen hebben, ik heb helaas dat kleine retour papier niet meer in bezit omdat dat wo klein is heb ik dit ergens kwijt gespeelt.

Nu gaat het erom dat dat ik sowieso de andere toner niet kon gebruiken die was kapot werkte maar ik heb die wel betaald, nu vragen 12.3 INKT dat de replacement toner ook te betalen dus 2 x 43 euro te betalen voor en toner die niet werkte .. Onder het motto wij hebben de toner niet ontvangen van U dus betalen wat en service, Maar kan dat liggen aan UPS misschien.
Volgens 1.2.3 liegen wij en hebben we eestte toner misschien niet teruggestuurd maar die was sowiso kapot.
Wat een slechte professional aanpak for bedrijven. Echt niet aan te raden ben heel kwaad dat wij worden uitgegeven als bedriegers voor een kapotte toner .. Verliezen jullie niet een klant maar heel veel kanten in de buurt .
123inkt.be 31-01-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Laurent! We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen we je graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Eric 20-01-2022

Zeer goede service, goede prijzen, en toch wel zeer snelle levering in deze corona tijden. Echt SUPERRRRR.
Bedankt
123inkt.be 20-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Eric. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

Saskia 14-01-2022

Vreselijke service, reeds meerdere keren een foute toner ontvangen. 123 inkt beweert dat hun huismerk een goede kwaliteit heeft. Als je niet tevreden bent, dan mag je toners kosteloos terugsturen. Verzendkosten worden echter nooit terugbetaald! En om een compensatie te ontvangen moet je bewijzen (foto's) doorsturen. Vroeger vaak besteld via 123inkt.nl en daar was de service wel optimaal, vriendelijke en efficiënt!
123inkt.be 14-01-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt, Saskia. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent! Wanneer je aangeeft dat een artikel niet goed werkt, vragen wij vaak om foto's zodat wij met je mee kunnen kijken. In veel gevallen kunnen wij het probleem op afstand oplossen. Het is niet de bedoeling geweest je het gevoel te geven dat je je moest bewijzen.
De verzendkosten zouden ook gecrediteerd moeten worden bij een defect dus mogelijk is hier iets niet helemaal goed gegaan. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.be met daarin een korte omschrijving zodat wij dit verder voor je kunnen oplossen? We zien je e-mail graag tegemoet! Groetjes, Sanne van 123inkt