Sony α SLT-A65 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α SLT-A65 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Stien 25 11-08-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A65 zwart

Nog niet helemaal wegwijs met het toestel maar toch wel gebruiksvriendelijk. De foto's zijn van prima kwaliteit .

bfiddelaers 27-07-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A65 zwart

Even wennen voor wat betreft de digitale zoeker maar de realtime preview is zeker een grote troef. Verder is het gebruiksgemak zeker niet éénvoudig te noemen maar gezien ik al vertrouwd was met heel wat zaken bij de Sony SLR A200 valt alles toch zeer goed mee.
In vergelijking met mijn vorige camera zeker een vooruitgang.

bfiddelaers 25-07-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A65 zwart

Camera is zeker een vooruitgang op vlak van specificaties en functies (in vergelijking met mijn Sony SLR A200). De keuze aan scenes en setting maakt het gebruik er zeker niet makkelijker op, maar verhoogt de garantie op succesvolle foto's. De optische zoeker die vervangen is door een digitale variant vraagt enige gewenning.

Buyaert Désiré 17-06-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A65 zwart

De Sony A65 geeft ons zoveel dat wij een tweede SonyA65 hebben aangeschaft. Het is een uitstekend toestel met enorme mogelijkheden. Er is wel wat tijd nog om die goed onder de knie te krijgen. Het resultaat is schitterend.

Billygateway 16-06-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A65 zwart

Prijs kwaliteit een zeer goed body.
Vooral onder de indruk van de mogelijkeheden bij het filmen. AF werkt goed. EVF moet je in het begin even aan wennen maar zorgt ook voor voordelen, je ziet in de zoeker of de foto scherp en helder zal zijn.