Acer Aspire X1700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire X1700 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

mrstanneke 12-04-2013
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

ik heb sinds 2 jaar dit model en ik zweer erbij, de pc is lekker snel en ook geschikt voor windows 7, alleen de 32 bits versie werkt goed ondanks dat mijn pc ook 64 bits aankan heb ik er toch de 32 bits versie windows 7 op gezet, ik heb sindsdien geen problemen, de pc gaat als een trein en mijn volgende pc zal zeker iets soortgelijks zijn omdat ondanks de andere reviews die ik lees er van overtuigd ben dat dit een zeer goed model is van acer.
2jaar lang draait deze al zeker 14 uur per dag en ik heb nooit problemen gehad met de hardware, soms een virusje maar dat kan iedereen overkomen.
Dus nogmaals deze pc is zeer geschikt voor mensen die niet veel geld willen besteden aan een toch behoorlijk snelle goede pc.het systeem low profile is wat inhoudt dat het wat moeilijker is om aan andere videokaart te vinden voor het systeem, maar verder is het een goed en snel systeem. Dank aan Acer

John2350 03-01-2011
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

Ik heb deze PC gekocht 1 1/2 jaar geleden en hij werkt super, ik heb € 450,00 betaald incl een beeldscherm van 23 inch. Verder heb ik van mijn andere pc na ruim 1 1/2 de monitor kapot ik heb deze kosteloos opgestuurd en kreeg gelijk een nieuwe van Acer dus ik vind de service super.

hjvers 21-11-2010
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

Ik heb hele goede ervaringen met deze PC: reeds anderhalf jaar in huis.
Twee minpunten:
- de CD(ROM)lader had (een stuk) beter gekund
- de ventilator maakt bij mij (altijd) te veel herrie.

@ML504600 misschien bij een volgende slechte ervaring met een product niet accepteren dat een apparaat 2 dagen (!!) na de koop al opgestuurd wordt - gewoon een nieuwe eisen.

Stefan_A 11-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

leuke pc, maar nog vol kinderziekte

vista staat vol met gratis software van acer dus je bent eerst een middag aan het cleanen om het systeem stabiel te krijgen.

verder zijn er nog een paar minpunten
kast resoneert teveel op de HDD.
CPU koeling staat constant op de 50 graden celsius waar de max van de intel processor 62.2 graden de critieke grens bereikt.
koeling van de videokaart is ook waardeloos waar deze 75 graden !!!! wordt met full hd video. deze zit aan de bovenkant van de kast gemonteerd waar deze in zn eigen warmte staat te malen.
dit heb ik opgelost door een gat in de bovenkant te maken en een grilletje gemonteerd deze staat vol belast nu op 45 graden

Pluspunten
mooi design
lekker compact
goede prijs

bymy141 08-04-2009
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

Prima koop. PC nu sinds een maand in huis.
Een heel goede performance voor de prijs betaald. Snel, klein, compleet en betaalbaar. De Intel Q6600 is momenteel uit productie, maar doet het erg goed i.v.m. het huidige aanbod van Intel en AMD. De installatie was snel gebeurd, wel zelf een herinstallatie DVD maken (2). Gelukkig komt de machine met niet al teveel voor geinstalleerde programmatuur die je er dan weer vanaf moet krijgen.
Let wel, bij het zwaardere werk (b.v. Studio 12 video encoding) gaat de fan wat veel geluid maken, maar dat is gelukkig maar tijdelijk.
Aangesloten op 1080p 22 Acer LCD scherm, geweldig!

Harry12 28-02-2009
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

Computer nu 1 maand in bezit. werkt perfect mits je de voorgeinstalleerde vista ver vangt voor een retail versie. de hoeveelheid rommel die mee geinstalleerd wordt door Acer maakt de machine er instabiel. Het enige 'grote'minpunt is dat er een labelflash brander geinstalleerd is. Dit is erg achterhaald, tegenwoordig is Lightscribe de standaard.

jors 06-01-2009
Geschreven voor: Acer Aspire X1700

Heb een ACER x1700 gekocht. Heb de PC 3 dagen in bezit.
Alles werkte aanvankelijk redelijk goed totdat ik de kaartlezer ging gebruiken.
Na een paar keer een SD kaartje te hebben uitgelezen, werkte de cardreader niet meer.
Hele software gereset maar helpt allemaal niks. Dus terug naar de winkel met die kast. Eerst alle documenten er weer af gaan halen en alles wat ik er zelf op heb gezet. Wat een werk en ellende allemaal. Nog een keertje een andere proberen. Indien niet goed dan nooit van mijn leven nog een ACER. die grappen kan ik absoluut niet gebruiken. Kennelijk een apparaat met kinderziektes. Hoef ik nooit meer zo'n merk.
Betaal liever iets meer voor kwaliteit.