Arlo Essential Arlo Videodeurbel HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Arlo Essential Arlo Videodeurbel HD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

j****@r*************** 23-08-2024

Deze bel had bijna de titel van beste verdiend. Het design is uitstekend, de scherpte is uitzonderlijk, en er zijn talloze bevestigingsopties. Maar er is een nadeel: je moet eigenlijk een maandelijks abonnement afsluiten om toegang te krijgen tot de beste functies van de bel. Dat bepaalde functies achter een betaalmuur zitten, is begrijpelijk, maar dat geldt helaas voor vrijwel alles.

Aiide 21-08-2024

Betaalbaar gemak

Een compacte video deurbel die heel gemakkelijk is te plaatsen en te instaleren is. De bijbehorende app leid je door het installatie proces en is daarna gemakkelijk in gebruik. Er zit een kleine vertraging tussen het detecteren van de deurbel en de melding op de app, dit kan soms verwarrend zijn als je live beelden wilt bekijken en dit al een halve of hele minuut eerder zich heeft voltrokken. Het enige nadeel is dat de deurbel alleen spatwaterdicht is en er geen bel geluid te horen is in huis.

Pluspunten

• Compact model
  • Gemakkelijke installatie
  • Helder beeld

Minpunten

• Enkel spatwaterdicht

t****@l****** 19-08-2024

Hele fijne videdeurbel.

Ideaal wanneer je veel van huis of bent maar toch in de gaten kan houden wat er gebeurt.
Hele duidelijke en eenvoudige handleiding en app. Behoeft niet al te veel kennis en je kan hem gemakkelijk plaatsen. Montage was ook een fluitje van een cent.

Beeldkwaliteit is goed en breed.
Goed overzicht van het straatbeeld, je kan eenvoudig in de app aangeven vanaf welk gebied hij iets moet detecteren. Dit zorgt ervoor dat je geen onnodige meldingen krijgt.

Wel los de Chime erbij gekocht omdat ik vaak de telefoon op stil heb staan.
Dit is wel echt een must om erbij te hebben.

Accu duur is niet super, nu 2 weken in gebruik maar moet hem nu wel opladen.

Al met al een fijne camera voor een leuke prijs.

Jorien 13-08-2024

De Arlo HD Wireless Video Doorbell is een goede keuze voor iedereen die zijn huis beter wil beveiligen. De deurbel ziet er modern uit en biedt een scherpe beeldkwaliteit met 1080p HD-video, zodat je duidelijk kunt zien wie er voor je deur staat, zelfs in het donker. Dankzij de brede kijkhoek krijg je een volledig beeld van de situatie voor je deur. De installatie is simpel en draadloos, wat het handig maakt voor mensen die geen gedoe willen met kabels.

Een van de beste functies van deze deurbel is de tweerichtingsaudio. Hiermee kun je via de Arlo-app met bezoekers praten, zelfs als je niet thuis bent. Dit is handig voor als er bijvoorbeeld een pakketje wordt bezorgd en je wilt doorgeven waar het moet worden neergezet. De deurbel heeft ook bewegingsdetectie die ervoor zorgt dat je meteen een melding krijgt wanneer iemand bij je voordeur staat.

Een groot nadeel van de Arlo HD Wireless Video Doorbell is dat veel van de betere functies alleen werken als je een betaald abonnement hebt. Zonder dit abonnement kun je geen gebruik maken van zaken zoals het opslaan van videobeelden in de cloud, geavanceerde bewegingsdetectie en het terugkijken van opgenomen video's. Dit maakt de deurbel minder aantrekkelijk voor mensen die liever geen extra maandelijkse kosten willen. Hoewel de deurbel zonder abonnement nog steeds werkt, mis je wel veel van de handige functies. Al met al is de Arlo HD Wireless Video Doorbell een goede keuze, maar je haalt er pas echt alles uit met een abonnement.

erp11 13-08-2024

gemakkelijk en doeltreffend

deze deurbelcamera, doet gewoon wat ie moet doen, aanbellen en meteen geluid en beeld, deze is snel gemonteerd, snelle verbinding en goed geluid en beeld, bovendien is ie goed betaalbaar, en kun je later alsnog een abonnement afsluiten

Pluspunten

• goed beeld
  • goed geluid
  • snelle montage

Minpunten

• kunt nog geen beelden bewaren

Rickert19933 12-08-2024

makkelijk te installeren deurbel

De camera deurbel is van prima kwaliteit, formaat is prima en is makkelijk geinstalleerd.
Installatie kan los, dus op de accu. Of aan de bestaande bedrading aan de beltrafo en bestaande bel.

Wanneer er aangebeld wordt, wordt je "gebeld" op je telefoon.
De eerste keer dacht ik dat ik echt gebeld werd, dus deed ik mijn telefoon ook aan mijn oor.

Beeldkwaliteit kan naar mijn idee ietsje beter, het gesprek zelf liep zeer vloeiend en zonder haperingen.

Pluspunten

• makkelijk installetie
  • keuze tussen accu en bedraad

marjan91 07-08-2024

fijne deurbel!

De arlo video doorbell is een heel fijne deurbel die makkelijk te installeren is. Zo kan je de app downloaden en staat er letterlijk stap voor stap hoe je de deurbel installeert (en bevestigd). Dit ging echt zonder moeite! De deurbel heeft een goede camera die scherp is. Daarnaast neemt hij gemakkelijk beelden op die terug te kijken zijn. Hij gaat automatisch opnemen bij beweging. Dit werkt heel fijn. De camera heeft een mooi design, maar is voor mijn idee wel net wat aan de grote kant. Maar al met al tevreden!

Pluspunten

• mooi design
  • goede camera
  • terugkijken

Minpunten

• net wat groot