De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Go 4 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

L**********@g******** 26-08-2024
Geschreven voor: JBL Go 4

De JBL Go 4 is echt een geweldig product voor zijn prijs. Voor rond de 50 euro krijg je een compacte Bluetooth-speaker die je overal mee naartoe kunt nemen!! Ondanks zijn kleine formaat levert hij helder geluid en vinden wij dit daarom alleen al een dikke aanrader
Wat deze speaker helemaal leuk maakt, is dat hij water- en stofdicht is, dus perfect voor buitengebruik. Bovendien is hij verkrijgbaar in verschillende kleuren, handig! Met de lus bevestig je het gemakkelijk aan je tas of fiets. Kortom, een dikke 10!

Isabel1234567 25-08-2024

Fijn robuust boxje

Geschreven voor: JBL Go 4

De JBL Go 4 is mijn favoriete gadget geworden. Het is klein en licht, dus het past gemakkelijk in mijn tas, waardoor ik het altijd bij me heb. Het geluid is verrassend goed voor zo'n compact boxje, vooral in kleinere ruimtes. Het vult mijn slaapkamer prima met muziek en is ook ideaal voor als ik buiten ben met een paar vrienden.

Voor grotere ruimtes of feestjes zou ik wel een ander, krachtiger model overwegen, want dan merk je dat het geluid niet zo vol en luid is als je misschien zou willen. Maar voor dagelijks gebruik, waar je gewoon een handig en draagbaar boxje nodig hebt, doet de JBL Go 4 het echt goed.

Het heeft ook een robuust design dat tegen een stootje kan, dus ik hoef me geen zorgen te maken als ik het onderweg gebruik. Al met al ben ik zeer tevreden en zou ik het zeker aanraden aan iedereen die een kleine, draagbare speaker zoekt.

v********@g******** 14-08-2024
Geschreven voor: JBL Go 4

Ik heb dit product getest en ga hem zeker aanschaffen. Heel fijn speakertje. Had niet verwacht dat er zo'n geluid uit kon komen. Het geluid is vol en aanpasbaar via de app naar eigen voorkeur. De speaker past in je hand dus erg makkelijk mee te nemen. De bediening is simpel en zonder poespas. Kan tegen een stootje wat erg handig is. Je kan hem ook met andere speakers koppelen maar die moeten dan wel die zelfde koppelfunctie hebben.
Een nadeel vind ik dat je weer een app moet instaleren. En het is een app waar je wat betreft voorkeur weinig mee kan. Had graag wat meer aanpas opties gehad zoals de bas harder of zachter nu kan het alleen in toonsoort. En het is een andere app dan mijn koptelefoon, ook van jbl, en dat hadden ze wel echt anders kunnen doen.
Voor het formaat is het echt een prima geluid, handzaam en de batterij gaat zeker een dag mee (bij de hele dag nonstop aan)

inge2807 09-08-2024

Klein krachtig ding

Geschreven voor: JBL Go 4

De JBL Go 4 is een krachtig en compact boxje, ideaal voor onderweg. Thuis gebruik ik normaal gesproken mijn volledige audio-installatie, maar sinds ik deze kleine krachtpatser heb, is dat niet meer nodig als ik in de tuin zit. Het geluid is verrassend vol en helder, perfect om buiten van te genieten. De batterij gaat de hele dag mee en opladen gaat snel. Bovendien is de box waterdicht, wat handig is voor bij het zwembad of op de boot. Een ongelukje met water of gemorst drinken is dus geen probleem. Wat ik ook prettig vind, is dat het geluid van de voorkant komt, zodat ik de box naar me toe kan richten en niet iedereen mee hoeft te luisteren.

Pluspunten

• Geluid
  • Waterdicht