Harman Kardon Traveler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Traveler op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kevin 28-08-2017

Lekker compact, mooi geluid, mooi design

Geschreven voor: Harman Kardon Traveler

Ik heb de Traveler nu een maandje in bezit en hij is al erg goed van pas gekomen! Op mijn studentenkamer wilde ik graag makkelijk muziek kunnen streamen in goede kwaliteit en dat kan hiermee zeker. En doordat hij zo klein is, kan ik 'm ook makkelijk meenemen als ik ergens heen ga (in het mooie hoesje wat erbij geleverd wordt). Gezien de prijs en de reputatie van Harman Kardon verwachtte ik wel een goede geluidskwaliteit en mooie materialen, en die verwachtingen werden zeker waargemaakt. De speaker ziet er strak uit en het geluid is geweldig, en hij kan verrassend hard. Verbinden met Bluetooth gaat snel en simpel, het enige nadeel wat ik heb gemerkt is dat geluid uit andere apps niet afgespeeld wordt als er al muziek wordt afgespeeld via Spotify, terwijl normaal gesproken de muziek gepauzeerd wordt en je dan het geluid van, bijvoorbeeld, een Facebookfilmpje hoort. Maar wellicht ligt dit niet aan de speaker maar aan mijn telefoon.
Al met al een mooie, kwalitatief goede speaker met weinig minpunten, perfect voor muziek thuis en onderweg!

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede materialen
  • Mooi geluid
  • Compact, makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Geluiden terwijl muziek speelt komen niet door

Boskma2 21-08-2017

Mooie bass

Geschreven voor: Harman Kardon Traveler

Het is een klein apparaatje met een machtige bas er in, een batterij die lang mee gaat en snel is opgeladen. Had ik toen ik hem in eerste instantie zag niet verwacht. Mijn dochter houdt van hardcore en de bas die zij er mee kan produceren is echt niet mis. Het is een klein apparaatje met een grote accu welke snel is opgeladen maar niet snel weer leeg is. Koppelen met Bluetooth is echt simpel. Ook tijdens de verhuzing kwam het apparaatje goed van pas. Volume genoeg om goed overal te horen en bijna hard genoeg om de apparaten waar mee gewerkt werd te overstemmen. Zeer tevreden over het apparaatje en zeker een aanrader voor mensen die van mooi geluid houden. Ik ben zelf geen klassiek liefhebber maar ik denk dat zelfs deze mensen er erg tevreden over zullen zijn aangezien echt alle stijlen die wij door de speakers hebben laten komen een super geluid hadden. Ik kan me niet voorstellen dat klassiek dan niet zou klinken.

Pluspunten

• Mooie diepe bass
  • Klein handig formaatje

Dennis 20-08-2017

Super geluid

Geschreven voor: Harman Kardon Traveler

Ik heb deze h&k speaker nu 4 weken en ben net terug van vakantie met dit apparaat . Wat een top apparaat. Het hele zwembad heb ik van muziek kunnen voorzien. Ik was al even op zoek naar een kwalitatief goede speaker die ik zowel privé als zakelijk kan gebruiken en heb deze dus nu gevonden.
De 4 weken dat ik de speaker nu gebruikt heb is voor een groot deel als speaker voor muziek gebruikt. Ik heb nu zelf een telefoon die snel leeg is dus heb ook al regelmatig de oplaadfunctie kunnen gebruiken. Vandaar dat ik het boxje ook overal mee naar toe heb genomen. Ook heb ik de auxfunctie getest op mijn laptop. Dit is echt superhandig voor bij mijn presentaties. Het volume dat er uit die speaker komt is echt fenomenaal voor zo’n klein ding. Bellen ook gemakkelijk . En je bent een stuk beter te horen door degene die je belt dan met je telefoon. Het enige is dat de mooie bas die in dit speakertje zit tijdens het bellen een beetje overheerst bij het bellen. Maar voor mij is dat niet zo erg omdat ik de box meer voor het afpelen van geluid en muziek gebruik.
Het aansluiten met het kabeltje en met de bluetooth gaat super makkelijk. Je hoeft geen app of iets dergelijks te downloaden , gewoon plug en play dus.
Ik ben erg blij met deze nieuwe aanwinst en kan m echt aanbevelen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Groot volume
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Bij de conference call bonkt de bas een beetje

MPF69 18-08-2017

Klein van formaat, groots in prestatie.

Geschreven voor: Harman Kardon Traveler

Sinds enkele weken in het bezit van de traveler. WOW, Klein van formaat, groots in prestatie. Ik was op zoek naar een device die meerdere opties had dan alleen, muziek afspelen of je smartphone weer opladen. De HK traveler is een uitkomst laad snel een ander apparaat op. Helder en goed geluid uit dit kleine maar handige formaat. Makkelijk in gebruik. Conference call is een uitkomst, tijdens het muziek afspelen wordt je gebeld, met 1 druk op de knop, schakel je over naar je telefoongesprek. Geluid blijft helder en iedereen is goed te verstaan.
Kortom, een klein, handig, mooi en multifunctioneel geluidsafspeler.
De bijgeleverde beschermhoes is van goede stevig kwaliteit. een echte aanrader.

Pluspunten

• acculader.
  • conference call.
  • geluidskwaliteit.
  • formaat en gewicht.

Minpunten

• nog niet ontdekt