Sony SRS®-X7 draadloze speaker met NFC Bluetooth® zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS®-X7 draadloze speaker met NFC Bluetooth® zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RoggeF 11-08-2014

Ik heb deze compacte speaker nu een tweetal weken in mijn bezit.
Wat mij direct opviel is het supergeluid en de stevige bas. De speaker heeft een mooi design, is heel netjes afgewerkt en voelt ook heel degelijk. De bediening aan de bovenkant is eenvoudig en goed. Streaming via NFC, BT en wifi verloopt vlot met GSM en PC. Het bereik is goed. Misschien mocht de speelduur met batterij wel iets langer zijn.

Matti9000 13-07-2014

Ik kocht de Sony SRS X7 in eerste instantie omdat ik op zoek was naar een luidspreker op batterij die ik overal kon meenemen.

De Sony SRS X7 voldoet hier zeker aan mijn wensen. Het is een zeer compact design apparaat dat makkelijk in mijn rugzak past. Bovendien beschermt een bijgeleverde hoes het apparaat perfect tegen kleine onvoorzichtigheden.

Het geluid is opvallend krachtig voor dit kleine toestel. De bassen klinken goed door.

Qua mogelijkheden mis ik enkel een FM tuner, maar dit valt zeker op te vangen door radio naar het toestel te zenden via bluetooth, wifi of via de 3,5 mm ingang.

Roelie M 07-07-2014

Wanneer het werkt op batterij is de geluidskwaliteit minder dan op netstroom (lage tonen).
Eens geconfigureerd is het gebruik eenvoudig.
De is een zwaar toestel (geen bezwaar voor mij), wat ook wel zorgt dat het stabiel blijft staan, ook bij buitengebruik (geen last van windstoten). De afwerking lijkt robuust en een voorspelt een lange levensduur.

Yves11 24-06-2014

Ik bezit nog niet zo lang een Sony SRS-X7 en vind het nu al een prachtige speaker om in en rond het te hebben. De prijs die ik betaald heb is het meer dan waard.
Het is zeker een goede aankoop.
Groeten van een zeer tevreden klant.

joavdc 18-06-2014

Mooi design, heel zuiver en goed geluid, veel mogelijkheden. Batterij gaat tamelijk lang mee en is handig om de speaker op verschillende plaatsen te zetten