Sony SRS®-X5 draadloze speaker met NFC Bluetooth® rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS®-X5 draadloze speaker met NFC Bluetooth® rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Filiep D. 28-08-2014

Ik was op zoek naar deftige box met bluetooth verbinding. De meeste boxen die ik uitgeprobeerd heb hadden geen mooi en sterk geluid. Enkel deze van BOSE en SONY bleven over. Uitendelijk gekozen voor de SONY omdat het geluid nog beter was dan de BOSE. Vooral de diepe bass kwam goed tot zijn recht. Het design mag er ook zijn.

healto 27-08-2014

Verrassende geluidkwaliteit: zoveel geluid uit zo'n klein bakje. Vooral bluetooth gebruikt om te verbinden, wat vlekkeloos gaat. Strakke vormgeving en degelijke behuizing, nadeel: het gewicht, maar dat maakt het dan ook degelijk.

grijstiekonijn 25-08-2014

Het is heel makkelijk om met de box te werken .

Het is ook handig dat het bluetooth heeft want dan kan ik met mijn ipod nog andere dingen doen.

Het geluid is perfect ik kan de box in de living zetten en ik hoor hem dan ook goed ik de badkamer .

Ik kan hem ook meenemen naar vrienden want de box is klein en kan je dus makkelijk meenemen .

Het is echt een aanrader voor iedereen !!!

groetjes René

peter7605 22-08-2014

Ik ben zeer tevreden van deze speaker. Een goede geluidskwaliteit, voldoende bass, mooie vormgeving. De speaker is mooi afgewerkt en duurzaam. Hij is wel wat zwaarder, maar dat valt nog mee.

peter7605 20-08-2014

Een ongelooflijke geluidskwaliteit, waar Sony ook bekend voor staat. Mooi afgewerkt design, voldoende bass en volgens mij ook duurzaam.

satain 20-08-2014

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Was reeds langer op zoek naar kwaliteitsvolle klank voor een betaalbare prijs. De mogelijkheden zijn voldoende al is de afwezigheid van airplay een minpuntje. Voorlopig veel gebruikt met iPod via de kabel. Maar heb de bleutooth evengoed gebruikt en deze werkt perfect. Mijn oorspronkelijke keuze ging uit naar Böse soundlink mini maar Sony heeft een rijkere en diepere klank, iets waar ik meer van houd.

Gino68 12-08-2014

Ik heb deze draadloze speaker in eerst instantie gekocht voor de geluidskwaliteit. Deze is uitstekend. Voldoende bassen en verder een mooi helder geluid. Het volume is krachtig genoeg voor een kleine tot middelgrote living. De volumeknop heeft bij mij nog nooit boven 50% gestaan.

De constructie is solide en betrouwbaar. De hoeken zijn afgerond.

De koppeling met een smartphone of tablet is heel eenvoudig via bluetooth of NFC. De speaker kan zowel met als zonder lader gebruikt worden. Achteraan is ook een DC out (USB-poort) die krachtig genoeg is om je tablet of smartphone op te laden wanneer je onder weg bent.

Enig minpuntje als iPhone en iPad-gebruiker is dat de speaker niet beschikt over Air Play.

Deze SONY speaker is een aanrader voor personen die geluidskwaliteit en gebruiksgemak hoog in het vaandel dragen.

Zheng Chi 12-08-2014

De speaker zorgt voor goede geluidskwaliteit. De verbinding met bluetooth werkt gemakkelijk. Super handig om de speaker te plaatsen en verplaatsen waar je wilt dankzij de compact maat. De prijs-qualiteit ratio is echt hoog.

gwen1 30-07-2014

Top kwaliteit en zeer eenvoudig in gebruik.
Zeer goed geluid zowel binnen als buiten.
De beste bt box op de markt.

Bobby Heirman 21-06-2014

Geluid is schitterend, maar zou wat luider mogen spelen voor 20watt. Ook een optical in zou niet mogen mankeren. Het is een mooi, sober en simpel ontwerp, maar het mag niet vallen. Plastic touchbediening is wat opgestuikt bij een lichte val. Werkt wel nog steeds. Als eindconclusie mag ik niet zeggen dat het een slecht toestel is. Het evenaart toch de concurrent van Bose wat toch 1 van de betere en ook wat duurdere modellen zijn. Ben van plan om eventueel wel de grote broer SRS-X9 aan te kopen voor thuis gebruik. Top produkt!!!

Catherine W. 17-06-2014

mijn zoon is erg blij met zijn portable speaker! Mooi van vorm en goed geluid! We horen het door gans het huis en iedereen danst vrolijk mee!

samtj 17-06-2014

Het is een zeer goede luidspreker. Geluidskwaliteit is echt te gek. Er zit een knopje op om een equaliser aan te zetten. Ook komt er door de 2.1-kanaals speakersysteem van 20 W erg veel geluid. Als je hem in het stopcontact steekt gaat hij nog eens zo veel luider maar dan durft hij aan de wandel te gaan. Ook kan je nog apparaten opladen aan de box terwijl hij speelt. Dit kan doordat er een USB poort in zit. Echt een te gekke luidspreker voor deze prijs. Ik had deze in de winkel vergelijken met bose soundlink mini door de zelfde prijs. Maar had mijn keuze snel gemaakt.

Jietse7 14-06-2014

deze box is makkelijk mee te nemen in een rugzak. cool uitzicht. 1 van de nadelen is dat er gemakkelijk krassen aan de touch komen.hij heeft een goede bas en gaat heel luid als hij in de oplader zit. zijn rechthoekige vorm is heel practisch en een goeie prijs-kwaliteit.

Tooreen 10-06-2014

Zeer goede geluidskwaliteit en mooie strakke vormgeving.
Ook batterij gaat zeer lang mee.
Jammer dat er standaard geen bescherm case wordt
Eegeleverd en dat je de specifike meegelverde oplader van Sony moet gebruiken. Waar om kan er niet standaard gewerkt worden met een mini-USB aansluiting ?