Philips AZP6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AZP6 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Hugo1946 14-09-2015
Geschreven voor: Philips AZP6

De capaciteit van de batterij is gering, ze gaat ook plat na een week stilstand. De restcapaciteit wordt niet voldoende aangegeven, dus hij valt plots uit. De bedieningstoetsen zijn te klein. Het cassettedeck werkt niet goed. Is bovendien niet meer van deze tijd. Het vermogen is mijns inziens alleen toereikend voor een grote huiskamer, niet meer. Dan is het geluid goed. Er zijn meer interessante alternatieven, lijkt me.

Hugo1946 14-09-2015
Geschreven voor: Philips AZP6

De ingebouwde batterij heeft slechts een beperkte capaciteit en gaat ook plat na een week stilstand. Bovendien wordt niet gesignaleerd als ze plat dreigt te gaan. De bedieningstoetsen zijn te klein. Het cassettedeck werkt niet naar behoren, is ook niet meer van deze tijd. Het vermogen is naar mijn mening slechts toereikend voor een grote huiskamer, niet meer. Dan is de geluidskwaliteit goed. Er zijn betere aankopen dan dit.