Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 293 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vic 12-07-2024

Ik was verrast. De materialen zijn super maar de snelheid van verzenden was fenomenaal.

brammetje 11-07-2024

heb een auto omvormer besteld. :)
vandaag besteld morgen in huis gekregen!! toppers dank je wel

Arie van der Zanden 11-07-2024

Een geweldig product Netjes en heel snel geleverd In een woord alles grote klasse Dankjewel

RD 11-07-2024

Groot assortiment met kwaliteit. Snelle reactie en je wordt op de hoogte gehouden van de verzending. Levering is heel snel. Bij mij minder dan 24 uur. Het zit netjes en zorgvuldig verpakt. Product voldoet aan alle verwachtingen.

Klaas 11-07-2024

De slogan ...Je verwacht het niet, we hebben het wel.....doet zijn eer 100% aan ,heb nu al een paar keer wat besteld,totaal niks op aan te merken,op tijd ,kwaliteit ,snelle afhandeling,beter kan niet,dus?? niet lang zoeken Kabelshop bezoeken

Johanna 11-07-2024

Kabelslot voor fietshelm besteld. Snelle levering. Slot werkt niet, kan code niet instellen. Gebeld en over en weer gemaild, moest filmpje opsturen. Gedaan. Nog tips gekregen, maar werkt niet. Retnummer gevraagd voor terugzending. Niets meer gehoord.

Pieter 11-07-2024

Snel geleverd.. verloopstekker gekocht om monitor met vga aansluiting aan te sluiten op een usb A 3.0 aansluiting. Werkt perfect met de drivers die meegeleverd werd

Yvonne 11-07-2024

De snoertjes zijn binnen een dag geleverd en ze zijn goedkoper dan andere (web)winkels.

Ernst 08-07-2024

De kabel werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verzendproces. De kwaliteit en prijs is prima. Al mijn kabels ga ik voortaan hier kopen.

Juud 07-07-2024

Hele overzichtelijke webshop, ondanks dat ik er geen verstand van heb, toch snel het juiste product gevonden. Heel snel geleverd!

Peter 06-07-2024

Product zoals ik verwacht had en heel snel geleverd! Volgende keer bestel ik weer

Nick Moer 05-07-2024

Snelle en goede levering komen na wat is afgesproken en het geleverde product is zoals in de webshop beschreven

Freerk Post 05-07-2024

Heb de website geopend en werdt direct naar het goede product geleid ,levertijd klopte exact en er zat zelfs een zakje bandenvet bij , kortom goede service en prettig werken mer deze firma

Martijn 05-07-2024

Deze website heeft het keurig en zoals aangekondigd mijn bestelling geleverd. Ik beveel dan ook deze site van harte aan.

delcielo 04-07-2024

Duidelijke website met goede uitleg over de producten, mooi uitgebreid assortiment , het benodigde was op voorraad en de volgende dag correct bezorgd. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Dennis 04-07-2024

Duidelijkheid bij de producten en snelle levering zonder gezeur. Ik vind het helemaal mooi

Deni Iseli 29-06-2024

Update 9 juli
2024: mijn klacht is op 9 juli 2024 naar tevredenheid opgelost. Kabelshop heeft aandacht besteed aan de levering van de order. De webshop geeft mij nu een positieve, betrouwbare indruk, ook omdat Kabelshop het bezorgingsprobleem vanuit de bezorger heeft opgelost. Het geleverde artikel is binnen een week na bestelling in goede staat ontvangen en werkt naar verwachting. Ik kijk nu op een realistischere manier naar de teksten van webshops, omdat er altijd factoren kunnen zijn bij de verzender en de bezorger, die de levering kunnen vertragen. Ik ben nu een tevreden klant.

Review 29-06-24:
Ik dien met goede reden een KLACHT in over de slechte service.
Gebruiksvriendelijke website, maar ik voelde me verplicht om een account aan te maken voor het bestelproces.
Ik koos voor deze shop om meerdere redenen: Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, morgen thuis!; nergens goedkoper!; €7,49 korting; klanten geven Kabelshop een 9.1/10; al 4 x verkozen tot beste webwinkel; op voorraad, razendsnelle orderverwerking, wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, Thuiswinkel waarborg, Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 & 2019 - zijn een paar voorbeelden van de woorden die hoge verwachtingen wekken. En toch ontvang ik na de orderbevestiging geen concrete informatie wanneer geleverd wordt.
Als nieuwe klant ben ik bijzonder teleurgesteld en ontevreden over de onduidelijke communicatie omtrent de levering. Ik bestelde op donderdag 27 juni 2024 en verwachtte vandaag zaterdag 29 juni 2024 de pizzamaker in huis te hebben. De oplossing voor mijn klacht is simpel: de pizzamaker meteen na het lezen van mijn klacht (laten) verzenden, dan ben ik een tevreden klant.
Mijn klacht draagt bij aan een realistischere indruk over Kabelshop.
Ik ontvang graag spoedig via e-mail uw oplossingsgerichte reactie, waarvoor alvast mijn dank.

Afhankelijk van de reactie van de shop kan mijn indruk veranderen.

Fokke 26-06-2024

Gisteren een accu besteld voor mijn motor in de verwachting dat de accu morgen geleverd gaat worden. Wordt ik vandaag gebeld door een uitermate vriendelijke dame die mij vertelde dat door omstandigheden de accu pas over 6 dagen geleverd kan worden. Overweldigd door haar vriendelijkheid accepteerde ik haar boodschap.
Nog nooit meegemaakt dat na een bestelling bij een webshop ik gebeld ben, maar vaak genoeg morst ik dagen wachten!! Wat zo een telefoontje met je doet, je accepteert het gewoon en geeft de webshop 9 uit 10 sterren. Proficiat !!

D Witjes 26-06-2024

Aanvankelijk levering niet volledig ontvangen, na contact bleek het tweede gedeelte onderweg te zijn. Goed geïnformeerd hierover.

Domstad 26-06-2024

Duidelijke webwinkel, product snel gevonden. Goede prijsstelling en snelle levering!

Maarten B. 12-06-2024

Ik zocht roundup voor het onkruid in mijn tuin en kwam uit bij Kabelshop.nl. fantastisch wat deze shop allemaal in het assortiment heeft. Bezorging was binnen een een dag. Helemaal top.

Anne Apinsa 08-06-2024

Update:
N.a.v. mijn review ben ik door Kabelshop gebeld. Na een lang gesprek met veel tekst en uitleg van hun kant, gaf de medewerker aan dat ik mijn geld retour kon krijgen zonder dat ik de kapotte tafel terug hoefde te sturen. Inmiddels heb ik het geld gekregen.
Fijn dat het alsnog zo opgelost kon worden.

Review 8 juni
Ik bestelde een kunststof klaptafeltje voor in de tuin. Toen het werd geleverd leek het goed ingepakt te zitten in bubbeltjesplastic. Echter, toen ik het opende, bleken er wat stukjes van het blad afgebroken te zijn. Hierdoor is het product onbruikbaar. Omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat dit product bij een 2e poging wel heel aankomt, stuurde ik bericht met duidelijke foto's dat het stuk is en ik graag mijn geld retour wil. De reactie hierop was dat ik een nieuw artikel kon krijgen of een tegoed op mijn account. Ik mailde terug dat dit niet de bedoeling is, dat ik gewoon mn geld retour wil. Hierop kwam een mail dat het jammer was dat ik het product wilde retourneren maar dat het wel kon. Ik moest dan de (kapotte!) tafel terugsturen en de verzendkosten zelf betalen en dan zou ik het geld van de tafel kunnen terug krijgen. Hierop geantwoord dat ik niet wil retourneren, omdat het artikel stuk is en het dus zinloos is om terug te sturen, dat ik gewoon mn geld terug wil. Je gelooft het niet, maar opnieuw de reactie dat ik het retour kan sturen, en dat ik op die manier gebruik maak van mijn herroepingsrecht. Geantwoord dat ik wel van mijn herroepingsrecht gebruik wil maken, maar dat ik niet kosten ga maken om de tafel terug te sturen, aangezien hij kapot is, dus zinloos. Weer een mail terug gekregen dat als ik mn geld terug wil ik het artikel moet opsturen....
Toen heb ik de klangtenservice maar gebeld, maar we bleven in een kringetje rondpraten. Ik kon aanspraak maken op garantie en een nieuwe tafel krijgen. Als ik dat niet wilde kon ik aanspraak maken op mijn herroepingsrecht, maar dan moest ik het tafeltje retour sturen, op eigen kosten.
Dat dit volkomen zinloos is doet er kennelijk niet toe, dit zijn de regels en voorwaarden die ze hanteren en daar kan kennelijk niet van afgeweken worden.
Nou heb ik op zich echt wel begrip voor een bepaalde werkwijze met regels en voorwaarden, natuurlijk. Maar dat er soms situaties kunnen zijn waarbij een uitzondering hierop redelijk is, komt kennelijk niet bij dit bedrijf op. De jongeman die ik aan de telefoon had is het nog gaan navragen, waarschijnlijk bij een hoger geplaatste, maar nee, dit waren de enige opties: nieuwe tafel ontvangen of, als ik m'n geld terug wil, kapotte tafel retourneren
Het is mij een compleet raadsel waarom hiervan niet afgeweken kan worden, want op welke manier wordt het bedrijf er beter van als ze een kapotte tafel weer terug krijgen??? Het enige resultaat is dat ik kosten maak voor verzending en dat ik een hoop moeite moet doen om het ding weer goed ingepakt te krijgen.
Heel star en klant-onvriendelijk vind ik dit hoor.
Kabelshop.nl 11-06-2024

Beste Anne Apinsa,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest om de situatie toe te lichten en wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

R 30-05-2024

Slechte klantenservice, reageert gewoon niet. Product kwam vuil en verkleurd aan.
Kabelshop.nl 11-06-2024

Beste Rani,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest en wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

helma van den hoven 30-05-2024

via shoppen op internet kwam ik op deze site, waarop het model brievenbus stond wat ik zocht.
de site was zeer overzichtelijk en de bestelling was een fluitje van een cent.
brievenbus is daarna op de afgesproken dag en tijdstip bezorgd, wat heel makkelijk te volgen was
via track en trace.

E Jansen 29-05-2024

coorecte afhandelling,goed adfies ,vriendelijk dame aan de telefoon,snelle levering,aan bevolen.