Slechtste ervaring in heel erg lang, of gewoon ooit. Verschillende spullen besteld, allemaal met levertermijn de dag erna. Ik ontving 2 dagen later 2 van de atrikelen (het goedkoopste, twv 1/5 van de bestellen). De rest van de spullen heb ik nog steeds niet ontvangn, ruim een week later. Ik had die spullen vandaag nodig. Ik heb meermaals contact met ze gehad, en telkens sturen ze me met een kluitje in het riet, of steken ze het op PostNL. Maakt mij niet uit, PostNL is hun koerier, als die die levertermijnen niet waar kunnen maken, dan moeten ze er niet mee in zee gaan, of die leverbeloftes niet aanbieden.
Ik had ze vandaag voor hopelijk de laatste keer aan de lijn; nog steeds geen flauw idee waar mijnb bestelling zou zijn, en dan heb ik gezegd dat ik het geld van de rest van mijn bestelling terug wil en dat ze hun plan trekken met het schijnbaar vermiste pakket. Zoals gezegd, ik had die spullen vandaag nodig, ze hebben een week gehad. Lijkt me wel voldoende. Als ik dan mij geld terugvraag wordt de stem aan de andere kant van de lijn meteen wat kribbiger; eerst moet het onderzoek bij PostNL worden afgewacht, en als die het pakket kwijt zijn of het wordt niet naar mij verzonden, dan krij ik mijn geld terug. Ik heb dan geantwoord dat ze hun levertermijnen niet hebben gerespecteerd, die spullen voor mij dus absoluut nutteloos zijn geworden en ik dus gewoon sowieso mijn geld terug wil. "Ik heb het genoteerd, en we wachten het onderzoek van PostNL af". Ik antwoord dat ik hoe dan ook mijn geld terug wil, los van hun onderzoek en dat ze dát moeten regelen, en geen onderzoek. Na nog wat hooghartig heen en weer vraag ik dat ze me gewoon duidelijk zegt dat werd genoteerd dat de verzending gewoon wordt geannuleerd, en wordt aan de andere kan beweerd dat ze dat al heel de tijd ah zeggen was, terwijl ze dat net níet zij.
Ze respecteren hun termijnen niet/valse reclame, de klantenservice was meermaals tijdens openingsuren gewoon onbeschikbaar, en de service laat sterk te wensen over, ze zijn duidelijk gewend van almaar crisissen te hebben op bestellingen en zijn meer gewend valse voorwendselen te verzinnen dan te helpen. Ik heb ook nog callcenterwerk gedaan, ze hebben dudielijk weinig/geen vooropleiding gekregen. Ik heb zelf van mijn kant de-escalatie moeten uitvoeren om tot conclusies te raken.