Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 299 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Magda Keijser 21-07-2024

Ik moest zo lang zoeken naar dit parfum, en dan hebben jullie het gewoon. Zo ontzettend blij mee. En keurig volgens afspraak verzonden in een rap tempo. Nette verpakking geen overbodige karton verspilling. Ga een volgende keer zeker wee bij Deloox shoppen. En de geur is fantastisch!

Sem 20-07-2024

Zo ben ik erg positief verrast over de snelle levertijd en de kwaliteit van de geuren.

Margreet 18-07-2024

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs van parfum zeer laag zijn. Scheelt enorm met andere online winkels.
En vandaag besteld morgen in huis. Geweldig!!!!

Tai-Danh 18-07-2024

Ik kon mij gemakkelijk navigeren op de website, ook aankoop en betaling zelf van mijn product verliep vlot en gemakkelijk.

Sue Giesler 17-07-2024

Vriendelijke prijzen, originele artikelen en snelle levering. Ik ben fan van deze winkel!

Dorja 14-07-2024

Site overzichtelijk, bestel methode duidelijk. Chat box werkt niet. Lijkt de vraag niet te snappen en er zit geen optie voor retourneren naar 1e scherm in de xhat. Alles blijft staan.

Aline 13-07-2024

Zeer correct . En snelle service 😉
Een groot gamma met mooie kortingen .
Love IT 💚

Claudia 13-07-2024

Duidelijke site, veel keuze en erg prettige prijzen. Bestelling ging gemakkelijk en de verzending was bizar snel. Ontzettend tevreden klant hier! Dankjewel

DDP 12-07-2024

Tis echt en niet zoals sommigen beweren. Ik bestel al jaren en heb echt totaal geen klachten. Top online winkel voor geurtjes!

Anja van Raamsdonk 10-07-2024

Goede en vooral duidelijke site. Makkelijke betaling en een snelle levering!
Ik ben fan!

Johan 10-07-2024

Het enorme aanbod met de scherpste prijzen doen mij steeds terugkomen. Het verzenden verloopt altijd heel vlot en mijn bestellingen komen snel en correct naar mij toe. Nooit zet ik nog een voet in een parfumerie winkel.

Suu 10-07-2024

Duidelijk website, hele goede prijzen voor originele artikelen. Stond dat het volgende dag geleverd zou worden en dat was ook keurig het geval!
Tevens heel goed verpakt! Glazen fles keurig in bubbelplastic. Ik raad de webshop zeker aan!

Brigitte 10-07-2024

Steeds leuk shoppen bij Deloox, veel keuze van parfums.
Geweldige en makkelijke service.
Besteld en 's anderendaags al in huis.
Bedankt, alles is postief.

Lida 10-07-2024

Besteld en de prijs was aantrekkelijk, snelle levering en goed verzorgt.
Zal hier zeker nog een keer terug komen.

Guido van Eck 09-07-2024

Duidelijke webshop!
Groot assortiment!
Mooie prijsaanbieding!
Snelle levering!
Kortom perfect, aanrader!!!!!

Tess 09-07-2024

Hele fijne duidelijke site, goede producten en goed geprijsd!
Levering was snel en ben heel blij met de producten, zal nog wel eens bestellen hier.

Suzanne Billen 08-07-2024

Snelle levering , en dat de oudere parfums toch aan een schappelijke Parijs te verkrijgen zijn.

Merijn 06-07-2024

Ik kwam hier bij deloox om een parfum te kopen die ik al een tijdje wou en POAH hij was heerlijk en de levertijd supersnel!!!

J. Ploeg-Neumann 03-07-2024

Betrouwbaar, vlotte levering. Echter wat extra ‘s bij zo’n dure bestelling zou attent geweest zijn. Misschien wel kleinere maar hogere verpakking, viel er bijna uit.

Wilma van Aard 03-07-2024

Spulletjes snel gevonden op de site. Bestelling vlot geplaatst en betaald. De volgende dag werd mijn pakje bezorgd. Keurig verpakt en helemaal in orde. Lekker, zo’n bedrijf dat gewoon doet wat het aangeeft!

Willem 30-06-2024

De eerste keer iets online besteld bij Deloox.
Mijn ervaring,,gewoon perfect voor 10.00 uur besteld, volgende dag in huis.
En dat was ook zo,van bestellen tot afleveren, alles perfect en te volgen.
Tot slot de prijs,en kwaliteit verhouding,alweer gewoon de beste.
Alles samen gevat, Top bedrijf doen.

Jesse 28-06-2024

Een goed assortiment en erg snel geleverd. De prijzen vallen ook mee waardoor het aantrekkelijk is om hier iets te kopen. Ik raad deloox dan ook zeker aan.

Chris Cansse 27-06-2024

Dit was mijn 1ste aankoop en super tevreden zowel qua prijs en de correcte levering
Zeker aan te bevelen

Piet 26-06-2024

Extreem prijsverschil met kapsalon ( bijna 15 euro per bus voordeel ) en ook nog thuisbezorgd binnen 24 uur.
Deze kapsalon koopt waarschijnlijk in grotere hoeveelheid en en krijgt zeker nog een extra korting ook.
Iedereen mag verdienen maar dit is te gek. Eens deloox altijd deloox.

John Zwarts 25-06-2024

Ik kan niets anders zeggen; geweldige service ! Na bestelling de volgende dag al bezorgd.
Voor mij staat de loox als bedrijf op 1