Samsung WD0804Y8E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD0804Y8E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Geduldig 26-04-2014
Geschreven voor: Samsung WD0804Y8E

Na bijna 2 jaar heb ik het wel gehad. Dit is waarschijnlijk de slechtste koop die ik ooit in mijn leven gedaan heb.
Het droogresultaat is niet ok, maar ik had lage verwachtingen, dus dat is geen probleem. Het wasresultaat is echter niet voldoende, het wasgoed is niet altijd schoon en komt er ontzettend gekreukt uit.

Inmiddels is de machine twee maal defect geweest. Vlak na de aankoop gaf het droogelement de geest, wat twee maanden heeft geduurd en zes visites van een technicus vroeg. En nadien ook problemen het handvat van de deur, dat uiteindelijk brak.

Dit kan natuurlijk voorkomen. Maar dan zou je denken dat men dat snel en goed verhelpt. Niet zo. De service van Samsung is beschamend. En dan druk ik me matig uit. Ik ben nog nooit met zo een vreselijke customer service geconfronteerd geweest. Communiceren verloopt heel moeizaam en amateuristisch, het IVR-menu is een miskleun en als je na een eerste bezoek niet zelf terugbelt en vraagt wanneer het hersteld wordt, gebeurt er niets.

Ik ga iedereen dan ook ten stelligste afraden een Samsung huishoudtoestel te kopen, je wil niemand zulke ellende aandoen.