Miele W 5993 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W 5993 WPS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Corrie1 14-06-2012
Geschreven voor: Miele W 5993 WPS

Tevreden. Bij centrifugeren bij 1600 rpm maakt hij wel erg veel lawaai, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Bedieningsgemak een kind kan de was doen!
Dit is mijn derde Miele wasautomaat en ik koop niet voor niets weer een Miele.

Corrie1 04-10-2012

Nog steeds enthousiast over deze machine. Maar duurt het bij anderen ook zo lang tot je de machine kan openen na een wasbeurt? De piep is al gegaan en dan duurt het toch soms nog een paar minuten voor ik hem kan openen.

Officiele reactie van Miele 08-10-2012

U geeft aan dat u de deur van de wasautomaat pas na enkele minuten na het beëindigen van een wasbeurt kan openen.
Het is niet correct dat u aan het einde van een programma enkele minuten dient te wachten voordat u de deur kan openen. Wij willen u adviseren om een afspraak met een technicus van Miele te maken.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens te sturen naar webcare@miele.nl dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare

Janettheangel 19-04-2012
Geschreven voor: Miele W 5993 WPS

Erg teleurstellend-dure wasmachine en iedereen zeg dat Miele de beste is-ik heb wel mijn twijfel-heb wasmachine 2 dagen en nu bij de derde was is de wasmachine met klapperen deur bij centrifiguren op 1600 toeren-erg vervelend-ik moet bij de wasmachine zitten en de deur wasthouden-anders maakt die onzetten veel lawaai-wasmachine is ook niet stabiel tijdens centrifiguren en maakt ook zonder de klapparende deur heel veel lawaai-daar was mij oude wasmachine beter....

Maar moet zeggen dat de wasresultaat uitstekend is-dat dan wel...

officiele reactie van Miele 07-05-2012

Het klapperen van de deur bij het centrifugeren, is bij een Miele wasautomaat niet gebruikelijk. Wij willen u adviseren om een afspraak te maken met een technicus van Miele. Telefonisch kunt u Miele van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 17.00 uur bereiken onder telefoonnummer 0347-378888. Daarnaast kunt u 24 uur per dag via de website van Miele een afspraak maken: www.miele.nl/apps/vg/nl/miele/Miele005.nsf/LookUpPage/serviceafspraak?OpenDocument&menuid=8&submenuid=1

Miele Nederland Webcare

sponsbop 05-05-2012

Hier precies hetzelfd, al 2 x plaatje achter slot gezet, helpt niet. Deur blijft ratelen bij 1600 rpm.

Annet Oosterwijk 31-01-2012
Geschreven voor: Miele W 5993 WPS

De Miele W5993WPS wasmachine is dan wel een forse uitgave, maar na een aantal dagen willen we al niet meer zonder. Zeer geluidstil, uitgebreid qua programma's en (niet onbelangrijk) een prima wasresultaat. Het is voor ons gewoonweg een prima aankoop gebleken. We hebben na 11 jaar onze oude Miele weggedaan (meer dan 10.000 wasuren zonder noemenswaardige problemen). Prijs-/kwaliteitsverhouding wat ons betreft gewoon erg goed.