AEG L98699FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L98699FL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kyra020 01-11-2012
Geschreven voor: AEG L98699FL

Het was tijd voor een 'grote mensen machine'. Mijn oude machine ruim 20 jaar oud daterend uit mijn studententijd werd eindelijk vervangen. En dan meteen ook goed AEG, bijna 1.000 euro. Helaas is mijn enthousiasme nu vooral teleurstelling.

Uiteindelijk koop je een wasmachine voor de schone was. Leuke alle extra's - stomen, opfrissen - maar de basis moet goed zijn. Ik krijg de was niet schoon. Nooit eerder gebruikte ik wasmiddelversterkers, voorwas, vlekkenverwijderaars - nu niks anders. En dan nog ga ik 1x per 2 weken naar de wasserette met de items die niet schoon worden.

Daarom krijgt deze machine ook een 1 op duurzaamheid, ondanks zijn A label. Zodra ik moet voorwassen, wasgoed 2x moet wassen - is de duurzaamheid er voor mij wel af.

Monteur langs geweest om te kijken of de machine wel verwarmde, helaas deed hij dat. Ik had nog een beetje hoop op een defect.

Bianca-S 08-01-2012
Geschreven voor: AEG L98699FL

Zeer tevreden over deze wasmachine. Vooral de grote trommelinhoud is erg prettig. Het scheelt echt, je kanveel meer in 1 keer wassen.
Ik heb er zelfs het gewatteerde sprei (2.60x2.60) van ons bed in gedaan. In de zomer ga ik ook ons donzen dekbed er in wassen.
Dit is me bij onze vorige wasmachine(bauknecht)echt niet gelukt.
De programma keuze is erg uitgebreid. Alleen gebruik ik eigenlijk wel vaak hetzelfde programma.
Het is ook nog eens een stille machine en qua design ook nog mooi om te zien.
Een echte aanrader!

Leyla el b 02-09-2011
Geschreven voor: AEG L98699FL

Ik ben heel tevreden over mijn wasmachine!! Maakt bijna geen geluid en de was is goed droog bij 1000 toeren! Heel gemakkelijk in gebruik. Een echte aanrader!

jaouadlacky 27-08-2011

werkt perfect makkelijk.
9kg scheelt heel wat wasbeurten met de kinderen.
maakt heel weinig lawaai.
hij is wel prijzig maar elke cent waard

Gertie Jonkers 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L98699FL

Ik heb deze machine nu 2 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over. Wij zijn maar met 2 personen dus in 1e instantie dacht ik: heb ik zo'n machine wel nodig? Na uitleg van de verkoper was ik al zo enthousiast dat ik hem heb aangeschaft. Tot nog toe alleen maar voordelen ontdekt van deze machine.
Hij is zeer geluidsarm, heeft een grote trommel waardoor er net wat meer in kan dan in mijn vorige machine en dat spaart vaak een extra wasbeurt uit. Hij past automatisch de wastijd aan d.m.v. het gewicht van de was. Ook het programma voor een kort wasje is fijn, kleren die maar 1x gedragen zijn even wassen. Verder heb ik het stoomprogramma al eens gebruikt en dit is ideaal voor mensen die veel overhemden dragen. Het komt er kreukloos uit. Al met al een machine met veel mogelijkheden en wat het voornaamste is: hij wast heel goed schoon en daar is het toch om te doen.

waspik 26-08-2011

--------- update review, 26-08-2011 ---------
Dit is echt een topper van AEG.
Ik heb er ook geen minuut spijt van gehad dat ik voor dit type gekozen heb.
Wat een mogelijkheden bezit deze machine!
Een kind kan de was doen.

Zo kun je twee favoriete programma's aan je wensen aanpassen en vast leggen in het geheugen.
De machine weegt ook gelijk even het wasgoed voor je, zodat hij advies geeft hoeveel wasmiddel voor de was nodig is.
Ook de binnen verlichting is lekker handig.
En dan die stilte als hij zijn programma draait.
Wat ook handig is als hij klaar is met de was, dat de machine zichzelf uitschakeld als je weg bent.
Tot op heden zie ik bij deze machine alleen maar voordelen

Ik hoop er nog jaren plezier en gemak van te mogen beleven.

---------- 1e review, 03-06-2011 ---------
Wat een machine deze AEG.
Echt het neusje van de zalm.
Er zitten echt veel mogelijkheden en snufjes op, teveel om op te noemen.
Ik zal er toch een paar noemen.
Zo ken je twee favoriette programma's opslaan die je veel gebruikt.
Hij weegt ook gelijk even je wasgoed, en geeft advies voor de hoeveelheid wasmiddel voor de was nodig is. (dit is een mooie besparing op het dure wasmiddel)
Als je de machine aanzet laat hij mooi zien wat je moet doen op het display, en als je de deur opent wordt de machine binnenin verlicht met led verlichting enz.
Tijdens gebruik is de machine muisstil, je gaat dan ook in het begin een paar keer kijken of hij het nog wel zijn werk doet.
Bij het spoelen en centrifuceren hoor je alleen water weglopen wat gehoorlijk is en zoemt de machine licht, en dat voor een 1600 toeren machine.

Ik zit er nu ook al over te denken om een nieuwe droger aan te schaffen ook uit deze top lijn.
Dit zal ook vast wel een wereld van verschil zijn.

mama van jong gezin 08-07-2011

Een super machine!
Geweldig groot, en dat is natuurlijk erg handig met een jong gezin.
Wat ook fijn is, is dat de deur voorzien is van dubbel glas. Hierdoor blijft de deur altijd koud, waardoor kleine kinderen zich niet zullen branden.
Voorzien van kinderslot en veel functies. Je kunt het programma op meerdere manieren aanpassen, bijvoorbeeld korter (of zelf nog korter) maken. De functie voor het stoomwassen is ook handig als je delicaat wasgoed wilt opfrissen.
En inderdaad, hij is heerlijk stil.
Ik hoop nog jaren plezier te hebben van deze aankoop!