LG F1480TDSP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F1480TDSP op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Franky T 08-03-2012
Geschreven voor: LG F1480TDSP

We hebben ons na een AEG deze machine aangekocht. Na de vele wasmachines bekeken te hebben stond die dan toch bovenaan ons lijstje. Machine in gebruik en wast goed, heel veel mogelijkheden om bepaalde stoffen en programma's te kiezen tot daar alleen maar positief. Verleden week vrijdag was ingestoken laten draaien zou ongeveer 2u53 duren dus geen probleem en ongeveer een uur voor de eindtijd horen we het liedje (signaal) dat de wascyclus klaar was. Bij ons rezen er al vragen dat het zo vlug gedaan was...toch nog wat gewacht om de was eruit te halen, water stond er nog in en noem maar op (dus wascyclus was nog niet gedaan) wat bleek de machine deed niks meer, een uurtje of zo gewacht (stopcontact ingestoken de aanknop ingedrukt en de machine deed niks meer) morgen komen ze nu van de hersteldienst hopelijk is alles nog in garantie en kunnen we ze dit weekend terug gebruiken. Machine hebben we van juni 2011.