Miele W5979 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele W5979 WPS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

jopie46 06-11-2009
Geschreven voor: Miele W5979 WPS

Na 16 jaar probleemloos wassen met mijn vorige Miele wasmachine zonder aarzelen weer voor een Miele gekozen. Dat is mij de hoge(re) aanschafprijs zeker waard.
Dit model is net op de markt, 1600 toeren centrifuge en superstil. Bevalt prima, erg makkelijke en overzichtelijke bediening met tiptoetsen en goed leesbaar display. Zeer uitgebreide programmakeuze mogelijkheden en extra functies als vlekkenautomaat. Wast prima schoon en is ook bij centrifugeren, zelfs op 1600 toeren, heel stil.
Heeft een beladingsautomaat en advies voor wasmiddeldosering, dat werkt goed. De verlichting in de trommel is handig bij het vullen en uithalen van de machine.
Ik vind het een super apparaat en ben er erg blij mee. Ga er vanuit dat deze net zo duurzaam is als mijn vorige Miele en ik weer jarenlang intensief en probleemloosde was kan doen.