AEG L99695HWD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L99695HWD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

jorwi 02-12-2022

Wassen en drogen in één.

Geschreven voor: AEG L99695HWD

Praktische machine die zowel wast en droogt met uitmuntend resultaat. Zeer praktisch indien je slechts plaats voor een machine. Geen negatieve opmerking te geven. De machine aangekocht in 2016 en werkt steeds naar behoren zonder enig probleem.

Mfduffel 03-01-2017

Unieke was/droogcombinatie met warmtepomp

Geschreven voor: AEG L99695HWD

Om in een piepkleine berging een wasmachine en een droogkast te kunnen plaatsen leek een wasmachine/droogkast combinatie de ideale oplossing en de geringe warmte afgifte van een warmtepomp droogkast noodzakelijk. Alleen AEG biedt die oplossing. De bediening is eenvoudig met een logische menu structuur. Bij het wassen is de machine behoorlijk stil, bij het drogen maakt ze vrij veel kabaal. Omwille van de warmtepomp duurt een volledige cyclus wassen/drogen lang (6 tot 7 uur). De trommel is voldoende groot, zodat je tot 6 kg kan drogen. Het was- en droogproces wordt gestuurd door allerhande sensoren, zodat de bij het starten aangegeven was of was en droog tijd nooit correct is, maar regelmatig wijzigt. Op zich geen probleem, alleen als je met uitgestelde start werkt: hier kies je de eindtijd, en om de gewenste eindtijd te halen, kies je die best een uur later, anders is de was te vroeg klaar! Op enkele minpunten na, best tevreden met deze wasmachine

Pluspunten

• Zuinig
  • Uitstekend was/droogresultaat
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Lawaaierig droogproces
  • Onbruikbare uitgestelde start
  • Was drogen duurt lang