Samsung WF8704ASV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8704ASV op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Albert Jochems 31-12-2011
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Fijne wasmaschine. Eenvoudig te bedienen, ruime deur opening, stil en goed wasresultaat.
Onze vorige machine (een AEG van meer dan eur 800) was na 4 jaar stuk met meer dan eur 300 reparatie kosten. Nu maar besloten om eens een 'goedkope' machine te kopen. Nu bijna een jaar intensief in gebruik (gezin van 5 personen). Tot nu toe zeer tevreden.Als hij het nog een jaar uithoud, dan is ie nog steeds goedkoper!

Pleesteesjun 12-12-2011
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Na de Samsung stofzuiger hebben we nu dezelfde ervaring met de wasmachine: aanvankelijk wild enthousiast over de prestaties, mogelijkheden en ergonomie, maar daarna de teleurstelling als blijkt dat de kwaliteit echt niet deugt.

Nog geen maand uit de garantie en de rubbermanchet loopt los, en draait vervolgens de trommel vast, begrote reparatie kosten 'na coulance' 150 Euro en een week wachten op reparatie. Gloednieuwe Levis spijkerbroek naar de knoppen.

De Samsung stofzuiger had kortsluiting waardoor de hoofdstop het begaf, het begin van brand. Die heb ik niet eens teruggestuurd voor reparatie onder garantie, maar direkt in de vuilnisbak gekiept en een Miele gekocht. Bij de wasmachine kan ik me dat niet veroorloven, maar ik heb m'n lesje wel geleerd: goedkoop is duurkoop. Voortaan weer Duits.

King Lucas 21-10-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Prima wasmachine zo na een maand op volle toeren. Hebben net een baby dus genoeg om te wassen. Het uiterlijk vind ik mooi en degelijk. 7 kilo is voor ons ruim voldoende inhoud. De wasmachine is vrij stil en doet het stukken beter dan onze vorige Indeset (ok dat is ook niet zo moeilijk en dat was een hele goedkope). Maar voor dit geld zeer tevreden. Het eindoordeel hangt eigenlijk vooral af van hoeveel jaar hij mee gaat. Ik hoop meer dan 6 dan zou de duurzaamheid in verhouding tot de prijs van mij een 9 krijgen. Bij een zaak van een NB'er gekocht die in de lijst op deze site staat. In een dag bezorgd. Twee trappen naar boven gedragen en geïnstalleerd. Ook de oude meegenomen. Kortom een en al tevredenheid hier.

norbo 27-06-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Deze machine 3 weken geleden aangeschaft. Wat een verbetering tov mijn oude zanker bovenlader! Het is een mooi gemaakt en stevig apparaat, ziet er allemaal duurzaam uit. De grote opening is heel prettig net zoals de 7kg wascapaciteit. De bediening is prettig en gemakkelijk. Korte wasjes zijn ook mogelijk, de korste duurt een half uur. De resttijd indicatie en uitgestelde startmogelijkheid zijn handig in gebruik. Wanneer je vergeet dat je de was moet ophangen speelt ie af en toe een liedje, handig voor vergeetachtige mannen zoals ik! En natuurlijk het belangrijkste, de was komt er schoon en fris uit. Verbasend droog ook! De machine staat keurig stil met centrifugeren en maakt niet al te veel geluid. Als ik dan toch kritiek moet leveren is het dat: er zijn stillere machines. Maar voor dit geld ben ik een zeer tevreden wassende vader!

latino156 08-05-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Mooi apparaat, staat stevig, wast goed. Ruime keuze aan programma's, echter.....je kunt niet bij elk programma de gewenste centrifugetoeren instellen, en dat vind ik wel jammer, als ik fijne was op 1400 toeren wil centrifugeren dan moet dat gewoon kunnen ;)

Daarnaast komt de was er niet altijd droog uit, soms istie kletsnat, maar ik kan er nog niet een vinger op leggen waarom dat is, misschien dat die in inbalans raakt en niet de volledige toeren kan bereiken?

gijsvandenbrink 17-03-2010

---------- update review, 17-03-2010 ----------
Na 2 maanden gebruik zijn we nog steeds zer tevreden over de machine.
De eerder gegeven cijfers zijn geheel terecht.
Sterke punten van de machine: schone was, zeer goed centrifugeresultaat (zeer weing restvocht door het uitgekiende centrifugeprogramma),
stil, makkelijke bediening met voor zichzelf spreken knoppen en toetsen en een zeer goede balans van de trommel bij zowel wassen als centrifugeren (gaat niet lopen, staat na 2 maanden gebruik nog steeds op dezelfde plaats).
Alles aan deze machine zier er degelijk uit dus de duurzaamheid is m.i. wel oké.
Nog steeds een aanrader in mijn ogen. Prijs/kwaliteitsverhouding krijgt van mij een 10.
Samsung weet hoe je de consumenten moet binden. Goede kwaliteit voor een lage prijs.

---------- 1e review, 12-01-2010 ----------
De wasmachine 1 dag in gebruik. De machine ziet er zeer degelijk uit. Zeker voor dit geld. Heerlijke grote trommel met grote vulopening. De wasmachine is makkelijk te bedienen, alles spreekt voor zich. Ook het verloop van het programma is wat betreft tijd en plaats in het programma makkelijk af te lezen. De was komt er heerlijk schoon en zonder vervelende geurtjes uit. Hoewel hij "maar"1400 toeren centrifugeerd komt de was er met zeer weinig restvocht uit. Bij gebruik van een losse 2800 toeren centrifuge komt er bijna geen vocht meer uit, klasse. Over de levensduur van de inwendige en onderdelen electronica kan ik uiteraard niets zeggen. Wat hij moet doen, wassen en centrifugeren, dat doet hij perfect en
zeer stil. Een regelrechte aanrader.

peterkeizer 03-02-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Goede was automaat , we zijn er erg blij mee, lekker stil, wast en droogt goed.
Alleen jammer dat samsung je een energie premie belooft maar wat je ook opstuurt en mailt met ze , ze komen niet af.

tonyindahouse 02-12-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Vandaag binnen gekregen en getest.
Wat een duidelijke eenvoudige wasmachine, en wat een mogelijkheden. wast stil en centrifugeren doet hij best stil als je ondergrond stevig is. Vergeet niet waterpas te stellen.
Was resultaat lijkt vooralsnog erg schoon en droog! super handig en mooi apperaat

dannybrink 27-11-2009

Geweldige machine !
Lekker stil en zuinig !
Mooie uitstraling 7 kg trommel en digitaal display
Hebben dure Siemens machine gehad 5 jaar, motor defect.
Nu voor de Samsung gegaan, moet zeggen dat de machine een stuk stiller is dan de Siemens!
Aanrader!

Wim67 05-09-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

Nu 3 maanden in bezit. Wast prima. Droogt ook goed (1400 rpm). Het was wel even zoeken naar goede afstelling om de machine stabiel (geluidsarm) te houden tijdens het centrifugeren. Het plaatsen van rubber dopjes onder de poten maakte bij mij de machine juist instabiel. De machine heeft veel mogelijkheden, maar is makkelijk te bedienen. De resttijd indicator en uitgestelde start zijn handige functies. Er zit een speciale trommel in die zorgt dat je was minder slijt. Het verschil tov van mijn vorige AEG wasmachine kan ik goed zien in het luchtfilter van de droger. Hierin blijft nu een stuk minder pluis achter. Goede machine voor redelijke prijs. Gekocht via Wehkamp met gratis 5 jaar garantie. Goede service.

marceluitbeverwijk 04-09-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704ASV

geweldige wasmaschine een sterke aanrader,3 weken in bezit centrifugeert heel goed ook op 1400.kan alles goed en makkelijk en overzichtelijk instellen.afrader niet kopen bij Mediamarkt bij aansluiten hadden de bezorgers al een eerste spoelbeurd uitgevoerd terwijl er nog een vijfde transportboud in vastzat.ze beloven van alles maar namen mijn oude Miele machine niet mee terwijl dat in de winkel beloofd was.zou s'middags bezorgd worden werd pas s'avonds om 20:15 bezorgd.het zijn maar 2 dagdelen dus of smorgens of smiddags word geen tijdsstip aangegeven.heb de oude Miele via Marktplaats kunnen verkopen 50 euri.kan voor het ophalen niet weer een dag vrij nemen.......

marco 22 30-07-2009

Leuke machine
Een beetje luidruchtig bij 1400 toeren goed droog.
Voor de rest makkelijk in gebruik doet zijn werk goed.