Miele W 1714

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W 1714 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chris2204 12-05-2012
Geschreven voor: Miele W 1714

Na twee slechte dure vaatwassers (de ene na 8 jaar volgens Miele service onherstelbaar stuk en de tweede na 6 jaar waarbij het niet veel scheelde of de hele keuken was afgebrand) nu een negatieve beoordeling over onze wasmachine (de W2515 Limited Edition, die niet in de lijst vermeld is, maar waarvan de specificaties goed overeenkomen). De uiterst negatieve beoordeling over het wasresultaat heeft eigenlijk te maken met de overmatige slijtage van alle wasgoed. Al 7 jaar komt bvb. geen enkel viscose kledingstuk er na één enkele wasbeurt uit zonder gaatjes (gecentrifugeerd op 600 toeren). Het is zo erg dat ik deze stukken nu gewoon met de hand was en centrifugeer in een oude centrifuge (op 1400 toeren zonder probleem !). Dit kan toch de bedoeling niet zijn van zo'n dure machine (7 jaar geleden nog 1089,00 € betaald. Wij zijn zo ontgoocheld in Miele en de service van Miele dat wij nooit nog kiezen voor dit alom bejubelde merk.