Siemens WM14E170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E170 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MR 01-06-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E170

Wasmachine met bijzonder eenvoudige bediening. Over het geheel genomen is het een vrij stille machine. De instellingen van een specifiek wasprogramma en/of de centrifugesnelheid zijn eenvoudig aan te passen d.m.v. de tiptoetsen en 1 draaischijf. Goed wasresultaat. Mogelijkheid tot kort wasprogramma van ca. 30 minuten. Ook mogelijkheden voor zgn. programmaverfijningen als 'anti-kreuk', 'vlekken', 'alleen spoelen/centrifugeren', 'extra spoelen' etc. Aquastop-beveiliging. Pas enkele maanden in mijn bezit dus over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen maar zoals het er nu uitziet een echte aanrader!

Minpunten
Tot op heden nog geen kunnen ontdekken anders dan dat de ruimte voor de wasverzachter misschien wat smal is maar dat is een te verwaarlozen minpuntje.

Pluspunten
Aquastop-beveiliging Zeer gebruiksvriendelijk Maakt uiteraard wel geluid maar niet storend Goed wasresultaat Mogelijkheden voor kort wasprogramma en programmaverfijningen Centrifugeren instelbaar (5 snelheden van niet tot 1400 toeren) .