LG F14A8TDA1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG F14A8TDA1 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

hrarrajo489 11-05-2015
Geschreven voor: LG F14A8TDA1

Een beoordeling geven over een nieuwe aankoop zonder het degelijk te testen is iets te kort door de bocht. Toch wens ik volgende 2 punten aan te halen die eventuele kopers kunnen helpen bij het nemen van een beslissing.
1.Bij de LG wasmachine is het niet zo handig om het voorprogramma (timer) te programmeren, men het instellen van een uitgestelde starttijd van bv 4hr omdat men het toestel wil laten starten op nachttarief en de wasmachine programmeert om 18h00 is men gezien voor de moeite, men moet eerst weten hoelang het gekozen wasprogramma loopt, deze tijd moet men dan bij de uitgesteld tijd tellen omdat de ingestelde tijd het einde van de wastijd aangeeft.
Vb : Om 18h00 ik wens de machine te programmeren zodat deze om 22h00 begint te wassen moet ik de tijd van bv “katoen eco met een wastijd van 120 min instellen op een vertraging van 6h00 i.p.v de normale 4h00(zoals bij andere merken). Dit is zeer onhandig en kan in deze tijd van pc toch anders ingesteld worden.

2. Na contact name met LG wou de operator toch een diagnose stellen via een smart Phone gebruikmakende van het LG eigen “SMARTDIAGNOSIS” maar deze faalde 3 opeenvolgende pogingen. De pc van LG kon de doorgestuurde data niet herkennen en analyseren.