Siemens WM14E160NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E160NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

gb4u 12-01-2011
Geschreven voor: Siemens WM14E160NL

heb deze wasmachine net een paar dagen,is twee en half jaar oud,heb hem van mijn moeder die naar een verzorgingshuis moest,ik heb mijn Miele van 16 jaar weggedaan aan een ander,ik vind de siemens wel lekker stil met wassen ,alleen met centrifugeren is het net een diesel,zo bonken,en hij staat perfect waterpas,de trommel schommelt ook erg,mijn moeder had daar geen klachten over,mischien nu toch stuk gegaan,ben er nu niet zo erg blij mee, doe mij maar een miele,nooit wat mee gehad in die 16 jaar.

PascalW 25-10-2009
Geschreven voor: Siemens WM14E160NL

Wasmachine sinds begin 2007 in ons bezit. Goede resultaten, goede kwaliteit. Begint nu soms een piepend geluid te maken maar doet nog steeds alles. Wij gebruiken enkel vloeibaar wasmiddel, Dash of Persil en dit geeft uitstekende resultaten. Het is echter onmogelijk om om 20°C te wassen. Temp. tss. 30 en 90°C.

Fam Peeters 17-01-2009
Geschreven voor: Siemens WM14E160NL

Zeer goede wasmachine. Zuinig, betrouwbaar, stil.

Marretjuh 06-08-2008
Geschreven voor: Siemens WM14E160NL

Perfecte wasmachine. Wast erg goed schoon en centrifugeert ook erg droog, wat weer goed is voor de droger die dan korter draait. Soft touch bediening werkt erg aangenaam! @ Stefan: klopt inderdaad.....niet teveel waspoeder gebruiken, al claimen de fabrikanten van wel. Kan iedereen dit merk aanraden, omdat het net als Bosch een duurzaam product is. P.s. standaard vijf jaar garantie erbij gekregen, dan heb je zeker alle zekerheid!

Nicole Roques 11-05-2007
Geschreven voor: Siemens WM14E160NL

Wasresultaat valt enorm tegen. Wil je het schoon krijgen dan moet je extra knoppen indrukken voor vlekkenprogramma en extra spoelen. Anders blijven er zeepresten achter. Dit voel je als de was droog is. Doordat de automaat alleen schoonwast bij de extra programma´s kost dit meer tijd en stroom. Ook maakt hij bij het centrifugeren een enorm gierend geluid. Mijn vorige automaat is 16 jaar meegegaan en waste schoner als deze. De vooruitgang is ver te zoeken bij dit apparaat. Kortom ik ben zeer ontevreden over de wasprestaties.