AEG l8fee96sv

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG l8fee96sv op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jorwi 09-12-2022

Wasmachine L8FEE96SV

Geschreven voor: AEG l8fee96sv

De machine presteert optimaal door het lage geluidsniveau, de zwiersnelheid: 1600 t/min en een wascapaciteit van 9 kg.
Alle nieuwe technieken om de was optimaal te reinigen zijn aanwezig bij deze machine de ProSense®-technologie die automatisch de waslading weegt, de ÖKOMix-technologie om het wasmiddel perfect te doseren en de ProSteam®-technologie/PlusSteam-optie om op het einde de wascyclus af te sluiten zodat kreuken en eventuele geuren uit de was verdwenen zijn.
Deze opties zorgen samen voor het zeer lage water- en strooml. Niet onbelangrijk in deze tijden.
Daarenboven beschikt de machine over een universele wasmiddellade, ook geschikt voor PODS en een groot en duidelijk display.