Siemens WM14E497NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 108 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14E497NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lucy123 20-10-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Ziet er goed uit en doet zijn werk uitstekend. Was komt er mooi droog uit. Kan voor sporten een speciaal programma gebruiken. Door meerdere programma's te combineren zijn er extra veel mogelijkheden.
Duurzaamheid kan ik nog niet over zeggen

margaretha1966 18-10-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Een goede machine met veel mogelijkheden. Door middel van een tiptoets kun je 'm op eco-stand zetten, waardoor de wastijd wel langer duurt, maar ook veel energiezuiniger

Caroline51 02-08-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Na de aanschaf van de iSensoric was ik laaiend enthousiast.Stil, schoon etc. Nog steeds ben ik erg positief. Na intensief gebruik ben ik iets minder positief. Voor het eerst een wolwas programma gebruikt. Wat schetst mijn verbazing. De trui kwam er druipnat uit. Hoe kun je een trui plat drogen als hij druipnat is. Precies, dan wil je nog even (kort)centrifugeren. Dat kan alleen met het spoel/centrifugeer programma wat dan weer 21 minuten duurt. Ik mis dus gewoon een aparte centrifugeer knop. Mijn oude Miele (19j) had dit wel.Er is genoeg keuze voor wasprogramma's. Maar welk programma moet je nu gebruiken voor je pantalons? Geef mij maar gewoon de keuze uit hoofdwas (lakens, handdoeken etc)donkerewas(jeans etc) en een fijn- en wolwas programma.Dat de machine 7kg kan hebben vind ik eigenlijk misleidend. Dit mag alleen bij de hoofdwas gebruikt worden.

ingrid_ 27-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Hij wast prima. Het is zo eenvoudig dat mijn man geen excuses meer heeft om niet te hoeven wassen :). Veel mogelijkheden en je hoeft er maar heel weinig wasmiddel in te doen. Echt een aanrader.

Kiena 07-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Perfecte wasmachine, blij met deze aankoop.
Erg makkelijk te bedienen, goed wasresultaat.
Fijn dat de mogelijkheid bestaat de garantietermijn uit te breiden naar
10 jaar, dus 10 jaar zeker van een perfecte machine !

Natasja Vasse 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Fijne en goede wasmachine voor weinig geld.
Je kunt de verschillende programma's nog naar eigen wens aanpassen.

W LEKKERKERKER 28-06-2014

De wasmachine is perfect,
Zeer geruisloos, goed wasresultaat, zeker met een kleine baby van twee weken wast hij alle vieze kleertjes perfect schoon.

Zeer tevreden, goede service van de dealer ivm bezorging en installatie op zolder.
Kortom een zeer tevreden klant

Leonie14 25-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Sinds een paar dagen in het bezit van een Siemens wasmachine.
De was is schoon, apparaat is bijna geruisloos, veel mogelijkheden voor verschillende soorten was, waaronder een paar korte programma's.

MvD1964 24-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Wast perfect schoon, ook de lastige vlekken zijn verdwenen, veel zeer bruikbare programma's zowel voor katoen als voor tere weefsels, simpele bediening ook het instellen voor een uitgestelde was werkt prima, mooie eigentijdse uitstraling en lekker energiezuinig! kortom prima apparaat waarmee ik heel blij ben.

yvonne777 18-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Mooie wasmachine die de belangrijkste functies goed uitvoert. Hoor net dat hij ook piept als hij klaar is. Dat is op zich fijn, maar als je er niet meteen naartoe wilt staat het apparaat dus een paar keer te piepen.
Of het apparaat duurzaam is weet ik niet, maar je kunt in ieder geval bij zo ongeveer elk programma kiezen voor 30 graden en 'ecofunctie'.

Sonja'59 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Stille wasmachine met grote vulopening wat handig is bij het wassen van grote artikelen, zoals dekbedden. Mooi design.

popje66 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

fijne, duidelijke wasmachine eenvoudige bediening, veel mogelijkheden.
Extra kort wasprogramma van 15 min. ideaal voor een snel niet te vuil kledingstuk was even opgefrist moet worden.
Maakt weinig herrie

Paul van Hoof 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

We hebben als gezin bestaande uit 6 personen al jaren een Siemens wasmachine in ons bezit. Na 9 jaar intensief gebruik was onze vorige machine echt op. Op grond van onze goede ervaringen kozen we dus opnieuw voor een Siemens. Het was resultaat en gebruiksgemak is als van ouds, uitstekend en zeer eenvoudig. De vormgeving is compact, de machine past prima in de ruimte onder onze trap in de hal. Daar staat hij naast onze Siemens wasdroger. Over de duurzaamheid kunnen we nog weinig zeggen maar gezien onze ervaringen in het verleden met Siemens apparatuur zal dat wel in orde zijn. Kortom, wij zijn erg tevreden. Groet Fam. van Hoof, Oudenbosch.

Wasje23 28-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Mooie wasmachine, glas van de deur extra beveiligd door voorzetruit, bevalt prima ,duidelijk te zien hoe lang je wasje nog draait, dus al met al zeer tevreden.

MC1960 23-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

wasmachine ziet er duidelijk en overzichtelijk uit.
zeer gebruiksvriendelijk. makkelijk te bedienen. Was komt er zeer schoon uit. Volop keuze uit diverse programma's. Een echte aanrader voor iedereen

Mevrouw Wasgoed 22-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

In het begin heb ik erg moeten wennen aan de keuzemogelijkheden van de wasmachine, om dan ook de juiste keuze te maken. Ik vind de handleiding te beknopt en daardoor niet duidelijk. Na uitleg van de leverancier kan ik genuanceerder kiezen. Het wasresultaat is goed schoon, maar bij 1200 toeren is de was nog vrij nat (1400 is niet overal in te stellen). Eco perfect en Speed perfect vind ik handige keuze-instellingen.

anne 2002 21-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Zeer handig machine met goede wasresultaten.
Gebruiksvriendelijk met zeer weinig geluid.
Veel mogelijkheden met handige programm,s

EvaAnnemar1989 16-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

De wasmachine is niet alleen gebruiksvriendelijk, je kan er ook allerlei soorten speciale was mee wassen met een speciaal programma. Een ander enorm voordeel is dat hij heel zuinig is en je hem bijna niet hoort als hij aan het centrifugeren is!

Elburg1977 15-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

We hadden hiervoor ook al een Siemens. Deze is meer dan 10 jaar meegegaan en dat in een gezin met kleine kinderen. We hebben nu opnieuw voor een Siemens gekozen en zijn er erg blij mee. De was is goed schoon en wat is hij lekker stil!

LuzGutGom 11-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Top machine! Doet wat hij moet doen. Bevalt goed. Wast super. Veel beter dan die ik eerder had. Kortom helemaal tevreden.

Janny66 01-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Dit is mijn 3e Siemens. Gewoon top kwaliteit. Met de vorige 15 jaar gedaan en nooit iets mee gehad.
Wasmachine met weinig geluid en meer dan genoeg programma keuzes

Tamajoty 01-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Gebruiksvriendelijke machine, makkelijk te bedienen.
Mooi grote trommel, weinig lawaai bij het centrifugeren.
Voldoende keuze aan wasprogramma's.
Wij zijn erg tevreden al hebben we hem pas.

alice75 01-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

energiezuinige wasmachine met ruim voldoende mogelijkheden en zeer eenvoudig en makkelijk te bedienen.

m.taal 01-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Sinds 25/4 j.l. zijn wij in het gelukkige bezit van een nieuwe Siemens wasmachine + droger.
Onze vorige Siemens combinatie was inmiddels 12 jaar oud en nog lang niet versleten. Onze dochter is er nu gelukkig mee.
Wij besloten i.v.m. met ons a.s. pensioen de machines te vervangen. Zo komen wij hopenlijk niet voor verrassingen te staan !

M.Taal Wateringen

J P Jongeneel 01-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14E497NL

Mijn oude machine was ongeveer 19 jaar oud! Het viel niet mee over te moeten schakelen op iets nieuws. We vielen direct op een droger van Siemens.Goede voorlichting (van Bemmel en Kroon)en snelle service deed ons meteen besluiten tot de aankoop!We hakten ook de knoop toen door en kochten daarop de wasmachine!(Waren als kind zo blij!)De voorfronten pasten schitterend bij elkaar!En dan niet te vergeten de beide acties:50€ retour en 100€ gratis wasmiddel! Een extra verrassing bij deze twee aankopen!