Smeg WNL1600X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg WNL1600X op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

willemfernando 12-08-2010
Geschreven voor: Smeg WNL1600X

Prima wasmachine, goed wasresultaat, praktische vulopening/deur en ziet er erg mooi uit(telt toch mee als die los in je keuken staat...)
Wast stil, geeft rest. tijd aan en heeft een instelbaar toerental(met 1600 toeren komt de was er bijna droog uit).
Let er wel op dat deze machine op een stevige ondergrond moet staan!
In mijn geval; oud huis, laminaat i.c.m. een (beweegelijke) houten ondervloer, moet je wel een aantal aanpassingen verrichten. Een Asko machine had in mijn situatie misschien wel een betere optie geweest.
Dit 'redelijk' onbekend, maar erg goed, merk heeft een ander ophangsysteem van de trommel(speciaal ontwikkeld voor houten huizen).
Dit resulteert in minder trillingen en weerhoudt de wasmachine van 'ronddansen' en is(nog) stiller.
Maar goed, om terug te komen op de Smeg, al met al een prima machine voor een prima prijs.

2952 23-04-2006
Geschreven voor: Smeg WNL1600X

Dit apparaat hebben we nu ongeveer een half jaar en zijn zeer te spreken over
de prestaties. Stil, draait instelbare toeren bij het drogen, is fluisterstil
en ziet er fantastisch strak en modern uit. Alle mogelijkheden zijn aanwezig.
Het wast ook erg alles schoon zoals het hoort. De deur kun je 180 graden openen
wat het in- en uitladen erg vergemakkelt.