Samsung WF70F5E4P4W/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E4P4W/EN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

claudia 010 15-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Erg mooi design en gebruiksvriendelijk. erg stil 10 jaar garantie op de motor. makkelijk bedienbaar en makkelijk in te stellen. Als je was klaar is hoor je een leuk muziekje.

SvenStephanie 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Ziet er goed uit, wast prima, Grote trommel. Zeer gecharmeerd van het digitale venster.Geeft ook duidelijk aan wanneer het programma klaar is.

Klijntje 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden. Paar wasjes gedraaid en erg tevreden. Was ruikt prettig en ziet er schoon uit. Hij is stil, makkelijk te vullen en makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!
Wat ik ook fijn vindt is dat er een programma opzit die de trommel kan reinigen. Dat voorkomt stinkende was na lang gebruik! Helemaal top.

Marit79 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Echt een supermachine, wassen was nog nooit zo fijn! En dit keer ook niet eens zo slecht voor het milieu.

Boldy1972 01-10-2013

Waar kan ik deze machine aankopen?

Mvg

tevreden klant middelharnis 27-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

mooi vormgegeven wasmachine met legio aan mogelijkheden!
voor elk wasje een eigen programma. Duurzaamheid moet nog blijken ben namelijk net in het bezit van de machine. hiervoor 2x een ander merk gehad en deze gingen niet lang mee vandaar mijn keuze voor Samsung met 10 jaar garantie op de motor!

Salsafan 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Fijne wasmachine, behoorlijk stil, En de was ruikt ook fris. Handig de verschilende programma's zoals dagelijkse was. Ben er erg tevreden mee.

Boldy1972 25-09-2013

Waar heeft u deze machine aangekocht of weet u een dealer, zoek me een slag in de rondte?

Mvg,

Samsung Eco Bubble Fan

M.V.DH 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Geweldige wasmachine, "denkt" zelf na over het beste wasresultaat en de tijd die hiervoor nodig is.Je kan ook zelftoevoegingen aan je wasprogramma toevoegen bijvoorbeeld je was in de week zetten. Er zit een geweldig 15 minuten programma op de machine voor als je je favoriete setje weer schoon en fris voor handen wil hebben. Makkelijke overzichtelijke programma's.

binnejan 04-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

keuzes te over op de machine, wast snel, veel was in de machine, mogelijkheid tot wassen met lage temperatuur.

Braminktbaas.nl 26-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Zeer tevreden, makkelijk in bediening en super zuinig. Design en verlichting ziet er modieuze uit. Het maakt geen lawaai.

Rama 25-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Een goede en still wasmachine die doet wat hij moet doen.
Prima wasresultaat, veel mogelijkheden zelfs het aantal keer spoelen kan men instellen. Heel stil en 10 jaar garantie op de motor!

P.N. 23-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Wast prima, veel mogelijkheden qua tijd, spoelbuurten etc. De diamond drum is echt fijn en lijkt erg goed voor de kleding.

JanB1953 20-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Het wasresultaat is werkelijk verbluffend op deze lage temperaturen.
De mogelijkheden zijn legio.
Gebruiksgemak: ideaal door grote display. Kan niet fout gaan.
Vormgeving is mooi.
Duurzaamheid: Ik heb deze machine gekocht vanwege het Eco Bubbles systeem en de koolstofborstelloze motor. Dit verhoogt de duurzaamheid.

hans amian 19-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Het is een goede machine met duidelijke programmas ,is zuinig met energie en heel stil.Het is gebruiks vriendelijk de programmas zijn korter ten opzichte van mijn oude machine.

blije wasvrouw 16-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Deze wasmachine bevalt me heel erg. Hij ziet er mooi uit, wasprogramma's zijn duidelijk aangegeven. Er is veel keuze aan programma's'en je kan zelf ook nog bepalen wat je wilt met je was. De macgine loopt zeer soepel en met weinig geluid. Het muziekje aan het einde van het wasprogramma klinkt heel opgewekt. Leuk om daar na de was te drogen. En een 7 kilo trommel is buitengewoon handig bij groter wasaanbod.

lucylu 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Mooi vormgegeven machine die snel geinstalleerd was en al gauw zijn eerste wasje had gedraaid. Nog niet eerder een machine gehad met zoveel instelmogelijkheden, zelfs je favoriete kleding even in 15 minuutjes wassen is mogelijk! Eenvoudig in gebruik, niet eens de gebruiksaanwijzing nodig.

Bram_Inktbaas.nl 12-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Werkt perfect en makkelijk in bediening! En ook nog eens energie zuinig wat voor mij heel erg belangrijk is.

bert3432 10-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

wat een geweldige en stille machine
het klinkt raar maar ik ben gewoon blij dat de oude kapot is gegaan en ik deze kon kopen
wat een verademing
het cijfer duurzaamheid is op basis van ervaring met andere samsung producten ik heb hem pas een paar dagen

lia heijnders 08-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4P4W/EN

Na lang twijfelen of toch maar weer een Miele of de Samsung eco-bubble blij dat ik de keuze op Samsung heb laten vallen. Niet alleen voor zijn mooie vormgeving en het gebruiksgemak, maar ook door zijn stille geluid en legio aan mogelijkheden om te wassen met het juiste programma maakt dit een super machine