Samsung WF0806Z8C/XEN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF0806Z8C/XEN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MVerhoog 21-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Na 22 jaar een AEG gehad te hebben nu een Samsung.
Wat meerder mensen zeggen, geluidloos en een schone was.
Nu na 8 maanden begint hij opeens een enorm geluid te maken. Heb de filter gecontroleerd. Hier was niks mee aan de hand.
De monteur zegt dat de lagers kapot zijn. Te zwaar beladen. Nou zwaar beladen hebben we hem niet. En daarnaast weegt hij de was voor hij gaat draaien. Wat een onzin. Er moeten nu nieuwe lagers en een nieuwe trommel in. Dat mag toch niet na 8 mnd!!!!!!
We balen enorm.
Mascha

Olga73 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Wasmachine nu een paar een keer laten draaien, geweldig stille machine. Door het Bubble systeem ook maar eens een wasje op koud geprobeerd, perfect schoon resultaat.
Uitgebreide programma mogelijkheden en een intuïtieve bediening. Eigenlijk wijst het zich zelf. Onze vorige was wasmachine had een startuitstel ipv eindtijd uitstel, hierdoor moest je steeds rekening houden met de lengte van het programma en kwam het dus regelmatig voor dat de wasmachine om zeven uur 'smorgens begon met wassen in plaats van klaar om zeven uur. Bij de Samsung is dat dus ook prima geregeld. Dankzij de calibratie die eenmalig uitgevoerd moet worden, is de machine nagenoeg trillingsvrij wat de duurzaamheid zeker ten goede gaat komen.
Zeker een aanrader!!!

snoopy1809 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Tot nu een goede wasmachine. In het begin rook mijn was nog niet zo lekker fris, maar na 3 keer wassen probleem opgelost. Het gebruik is zeer eenvoudig. Qua energieverbruik is nog weinig te zeggen, heb hem slechts enkele weken.

Victor13 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Wasresultaat top! Volle wasmachine met handdoeken en alles is schoon. Zoals je verwacht :-)

Vormgeving een puntje minder, de RVS/Chrome ring blijven vieze vingers op zichtbaar.
Verder een topproduct tot zover.

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen

dokter100 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

De wasmachine is erg stil in vergelijking met die we hadden, en de was komt er schoon uit.

Je kunt de wasmachine op verschillende programma's zetten,enige nadeel is dat de hoogste toerental niet bij alle wasprogramma's gebruikt kan worden. In verband met kreukels van de kleding, daar hebben ze dus over nagedacht bij Samsung.

Kort om ik ben te vreden, en het is een aanrader.

gebruiker uit provincie groningen 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Echt super machine!!, makkelijk in gebruik en super stil,je denkt jeetje wat een knopjes maar dit loopt vanzelf echt een aanrader!!
En heel belangrijk geen koolborstels die kapot kunnen gaan en op de quiet-drive-moter geven ze 10 jaar garantie!, en het verwarmingselement met antikalkbescherming beloven ze dat deze ook 10 jaar meegaat.
Dit waren voor mij heel belangrijke punten zodat je niet met 2 tot 6 jaar alweer bij de dealer staat.
Nou ik kan weer mooi wat jaartjes vooruit!!

nano1979 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

wat is ie stil!! echt geweldig. vind alleen het melodietje aan het einde een beetje kort vergeleken met een andere eco bubble. groot voordeel is ook dat hij uit gaat als het wasprogramma klaar is.

nedde3 22-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

We zijn heel blij met deze wasmachine, met name doordat er wel 8 kilo tegelijk in kan en omdat er een grote keus is in wasprogramma's. Hij staat bij ons op zolder en de oude hoorde ik altijd terwijl ik bij deze af en toe moet checken of hij wel aan is gegaan omdat is zo stil is. Met name dat ie beter is voor het milieu dan de vorige maakt dat wij er heel blij mee zijn!

Patrick15051984 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

We hebben deze wasmachine gekocht omdat met de oude wasmachine op de houten vloer heel erg trilde. Met de nieuwe wasmachine door de verschillende technologien lijkt het net alsof de wasmachine nu op beton staat zo weinig zijn de trillingen nog.

Verder is de wasmachine snel klaar en is de was goed schoon. Het instellen van de machine vinden we erg eenvoudig waardoor je de machine snel ingesteld hebt op het gewenste programma.

Tevens is de opening van de wasmachine groot waardoor je gemakkelijker de was in de machine kunt laden.

We vinden het in het algemeen een erg goede machine.

mbvdo 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Hij is redelijk stil en de was komt er schoon uit. Maar dat is wat je op zijn minst mag verwachten van een nieuwe wasmachine. Enige nadeel is dat de hoogste toerental niet bij alle wasprogramma's gebruikt kan worden. En het programma wat ik het meeste gebruik, kan niet hoger dan 1400 toeren. Hierdoor moet de was langer in de droger. En dat kost dan juist weer meer engergie...

n wognum 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

degelijk en solide machine. die op het eerste oog erg prettig te bedienen is. ook is de machine opvallend stil

l30n13 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Wij hebben een nieuwe wasmachine gekocht omdat we verhuisd zijn naar een huis waar overal houten vloeren zijn.
Onze oude machine gaf heel veel lawaai en trillingen.
Daardoor een nieuwe aanschaf.
We kozen deze omdat hij erg stil zou moeten zijn.
EN DAT IS HIJ!
een super machine, ook lekker groot.
zeker een aanrader!

prinsesje69 15-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Heb de wasmachine nu een paar dagen in gebruik. Heb al veel wasjes gedraaid. Machine is makkelijk in te stellen. Door de grote opening is het wasgoed makkelijk in- en uit de machine te halen. De resterende tijd van het wasprogramma wordt aangegeven. Machine is zeer stil. Heb voorheen altijd een miele gehad, maar heb geen spijt van deze Samsung.

MarcusV70 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Net in huis, maar nu al enthousiast. De machine heeft een mooie ruime vulopening. Het wasprogramma is gemakkelijk in te stellen en hij is lekker stil in vergelijking tot de vorige (Bosch)
Nu kijken wat de machine op langere termijn doet.

m.v.d.w. 07-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Mijn vriendin en ik hebben de wasmachine nu enige tijd in gebruik. We waren op zoek naar een stille machine voor in de keuken, die ook zuinig is. Met de Ecobubble-stand zijn onze kleren altijd nog goed schoon geworden, ondanks de besparing. Daarnaast hebben we weinig last van de machine (volgens de verkoper bevat deze machine 3 schokbrekers i.p.v. de gebruikelijke 2 voor andere machines?). Ook tijdens de 1600-toeren centrifuge blijft het geluidsniveau laag vergeleken met de machines die we van thuis gewend zijn.

Over de duurzaamheid kunnen we qua leeftijd nog weinig kwijt, maar de machine lijkt een stevig en degelijk geheel. We hopen dan ook dat de machine die reputatie doorzet in het aantal jaren dat we hem gebruiken.

Fam. Meyer 26-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Super stille machine. Het menu is voorgeprogrammeerd maar ook zeer eenvoudig aan te passen aan je eigen voorkeur. Deze voorkeur kan je dan apart opslaan.

aliheimgartner 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Na 40 jaar wassen met een ander(wel steeds hetzelfde) merk, overgestapt naar Samsung omdat de Eco Bubble mij bijzonder aansprak.
Inmiddels een paar wassen gedraaid, prima machine, heerlijk weinig lawaai en volledig schone was. Bedankt Samsung voor zo'n prachtige machine.

ejvw 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Na veel problemen met onze Miele machine was het tijd voor een nieuwe. Door de lovende kritieken is de keuze op deze Samsung gevallen en hij maakt voorlopig alles waar. Alleen jammer dat je de deur niet kunt omzetten maar daar komen we wel overheen. Voor de rest, was is (eindelijk weer) perfect schoon, krachtige centrifuge zodat het drogen veel korter duurt en als klap op de vuurpijl hoor je de machine nauwelijks. Wij zijn tevreden.

van der Raaij 16-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Na 14 jaar trouwe dienst van een concurrerend merk toch gekozen voor de energiezuinige Samsung. En niet onterecht. Uitstekend wasresultaat zonder veel lawaai(zeker bij het centrifugeren. De ingebouwde sensor meet het gewicht van de was en de vuildichtheid waarmee de wastijd tot een minimum wordt beperkt. Dat is nog eens milieuvriendelijk en goed voor de portemonnee.

Oalekale 11-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

ziet er goed uit en bediening is super gemakkelijk
was komt er schoon en fris uit.
duurzaamheid kan ik zo niet beoordelen,de tijd zal het leren.
en het toestel ziet er gelikt uit

Lukasz84 08-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

wasgoed schoon, geurig, niet vernietigd. Wasmachine gebruiksvriendelijk en zeer intuïtief. Aanbevolen!

Anita Schenk 15-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Het verschil met de 6 jaar oude wasmachine die ik hiervoor had is zo enorm groot.

ik kan zonder problemen in slaap vallen op een meter afstand van de machine zo stil is die, zelfs op 1600 toeren, door de koolborstelloze motor. met 10 jaar garantie.

de was is 2x zo snel klaar. grootte dingen als een dekbed of deken zijn ook geen probleem voor deze 8kg met grootte deur.

de uitgebreide opties. simpele bediening, ideaal voor iemand die niet vaak de was doet. me man doet voor het eerst in 10 jaar weer graag de was.

de start uitstel is slimmer dan ik gewend was. bij deze samssung geef je namelijk aan wanneer je de was klaar wilt hebben. Bijv. om 23:00 's avonds zet ik de uitstel op 8 uur. dan wasmachine zorgt dan dat hij om 5 voor 7 klaar is. ideaal geen was meer die onverwacht toch wat later klaar is waardoor ik deze niet meer voor me werk eruit kan halen.

enige minpunt wat ik kan bedenken is de iet wat onhandig afwerking boven op. de rand is wat aan de brede kant waardoor de pootjes van de meeste wasdrogers er niet tussen passen. waardoor het stapelen van een droger vaak niet mogelijk is zonder tussenstuk.

voor de 500 euro die ik er voor betaald heb, een super koop.

Lisette Haman-Raap 19-08-2013

Beste anita,

Ik vroeg me af waar jij de wasmachine heb gekocht? Aangezien jij er maar 500 euro voor hebt betaald!

Met vriendelijke groet,

Lisette

Thérèse 14-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

De gebruiksaanwijzing is niet geheel duidelijk: er wordt gesproken over programma "fijne was", terwijl die keuzemogelijkheid er niet is.
En blijkt dat alleen het programma "katoen" 8 kg was kan hebben. Ook de centrifuge keuze 1600 kan alleen bij "katoen" . Je kunt wel elk programma wat je wil zelf samen instellen.

CLinnenbank 14-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Fijne, ruime trommel met veel mogelijkheden. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Makkelijk in gebruik en mooi om te zien.

Petra Muller 10-07-2013
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8C/XEN

Machine makkelijk in gebruik, en aanrader voor zolder op houten vloer, erg stil. Was komt bij verkort programma schoon eruit en ruikt lekker.
Al met al prima machine.