Siemens iQ700 varioPerfect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 varioPerfect op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

EWKL 19-10-2012
Geschreven voor: Siemens iQ700 varioPerfect

Paar dagen in bezit.
Dinsdags geconstateerd dat de oude wasmachine overleden was. Dinsdagmiddag besteld bij Bemmel & Kroon.

Heren kwamen woensdagsochtend.

Wasmachine is heel erg mooi, de deur is erg stevig. Je doet ook echt iets dicht. Een groot verschil met de Ariston die ik had.
Was is fris en schoon, wat droger dan dat we gewend waren. Trommel lekker groot. Eco-stand scheelt een hoop stroom en water, en kan prima als ik de wasmachine 's ochtends aan zet. Dan hang ik toch pas 's avonds de was op. De snelle stand scheelt een hoop tijd als je snel iets gewassen wilt hebben. Dan is een uur klaar.

Enig nadeel is: als het wassen klaar is dan blijft de machine piepen. Enige oplossing is het geluid volledig uit zetten. Het is dus of veel gepiep of geen gepiep.
Zou zelf liever een enkele luide piep hebben als de wasmachine klaar is.

Duurzaamheid zal moeten blijken.

Officiële reactie van Siemens 20-10-2012

Beste gebruiker,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Graag geven wij u onderstaand uitleg hoe u het eindsignaal van de WM16S444NL kunt uitschakelen.

Vanuit de uit-stand (zwarte stip)draait u de programmaknop 1 stap naar rechts.
Vervolgens houdt u de toets "eco-perfect" ingdrukt en draait nogmaals een stapje naar rechts, hierna laat u de toets los.

Als het goed is verschijnt er in de display een cijfer en hoort u het signaal.

Door de toets "uitgestelde tijd" iedere keer aan te tippen kunt u het signaalsterkte veranderen waarbij het cijfer 0 betekent dat u het uit het geheugen programeert.

Door hierna nogmaals de programmaknop één stapje naar rechts te draaien en nogmaals met de toets "uitgestelde tijd" het cijfer 0 op te zoeken kunt u alle signalen nu uit het geheugen programmeren.

Als laatste handeling dient u de programma knop terug te draaien (linksom) naar de uit-stand (zwarte stip).

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Germans