AEG T75470AH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75470AH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maggy2012 29-02-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Ik heb een maand geleden ook dit toestel gekocht met als belangrijkste reden dat het een energiezuinig model is.
Helaas heb ik me deze aankoop al serieus beklaagd!
Nadat mijn was er 1,5 uur tot 2,5 uur (hetgeen ik heel lang vind) ingezeten heeft is hij nog steeds niet helemaal droog.
Ook vind in mijn wasgoed enorm gekreukt, ook al haal ik het onmiddellijk uit de trommel na het zoemsignaal.

DeRits2012 12-04-2012

Hallo Maggy2012,

Hoe kan het dat de andere mensen wel allemaal tevreden zijn? Heeft dat misschien te maken met de plaats waar je de droger hebt staan? Staat hij in een koude ruimte (garage, schuur)? Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Dat heb ik gelezen bij reviews van andere drogers.

Erik Brouwer 26-06-2012

Ik heb deze ervaring helemaal niet met deze droger. Op stand synthetisch en de knop droogplus op stand max is onze was altijd perfect droog en niet gekreukt.