JVC GZ-HM440 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM440 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Laura Diez 28-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

This camcorder is all I need : very small, light weight, full HDD.
It's really easy to use. All commands are well place.
The image is perfect. Zoom is great.
A very good product. Thanks JVC.

yvan2012 14-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Our first video camera we bought a couple of days before the birth of our baby. The operation is easy enough so anyone can use it. Thanks to that we didn't miss valuable moments.
The AVCHD format being a known standard, we can play and edit high quality recorded videos on various operating systems including OSX and Linux. Up to now the GZ-HM440 meets all our expectations.

dister 31-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Een gemiddelde design, de opname-knop is moeilijk te bereiken door de batterij.

Zeer eenvoudig te gebruiken en snel paraat.

jerry45 11-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

De JVC HD-Everio GZ-HM440 is een compact toestel met leuke mogelijkheden .Hij is bruikbaar voor zowel links als rechtshandigen en heeft een goede beeldkwaliteit(ook bewegende beelden dankzij de stabilizer),doordat hij in full hd opneemt,is het beeld van hoge kwaliteit als je hem afspeelt op een full hd led tv (geen lijntjes of strepen te zien) .Hij is ook leuk van uitzicht en gemakkelijk in bediening(touch bediening) en heeft ook een dual sd card slot(plaats voor 2sd cards).Hebben hem enkele dagen maar al goed getest,degelijkheid moeten we afwachten ,maar zijn tevreden met onze aankoop

Walter_69 04-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM440 zwart

Mooi en kwaliteitsvol toestel, kleine toetsjes op het aanraakscherm zijn echter ietwat moeilijk te bedienen voor mij, heb redelijk grote vingers en soms reageren ze niet als ik er te licht op tik.
Voor de rest geen kritiek tot hiertoe.