JVC GZ-HM335BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 446 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM335BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

saidbouzi 20-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM335BEU zwart

Zeer goede grip, zijn de instellingen vrij eenvoudig uit te voeren. De mini-projector is ook nuttig in de vroege avond, dan kunt u foto's nemen op plaatsen een beetje minder op de hoogte. Ik gebruikte het op een vakantie in Egypte in juli 2011, de enige fout die ik kon vinden hem is dat, ondanks de beeldstabilisatie-functie, wanneer u filmt een voorwerp in de verte, het beeld de neiging om veel beweging. Ook moeten we in staat zijn om op te nemen op Blu-Ray video's gefilmd in high definition. Scrollen menu's met de aanraking van de vinger vergemakkelijkt ook de verkenning van de camcorder opties. Afbeeldingen zijn over het algemeen erg leuk, zelfs die 's nachts. Om ze over te brengen naar de pc, werd ik gebruikt om de geheugenkaart te verwijderen, de overdracht is eenvoudig uit te voeren. De grootte maakt het tot een object gemakkelijk te vervoeren in een tas of een fanny pack aan de taille. Maar meestal was hij bij de hand om te filmen als we konden. De levensduur van de batterij is niet schadelijk voor vertraagt ​​de rendering op vakantie, ze heeft een behoorlijk goede tijd.