Canon MD150 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon MD150 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

C.Roos 10-02-2008
Geschreven voor: Canon MD150 zilver

Sinds een halj jaar de camera in bezit. Bevalt prima. Zowel op de automaat als handmatig goed bedienbaar. Geen hinderlijke bijgeluiden. Videobeeldkwaliteit uitmuntend. Fotokwaliteit op kaart redelijk. Prijs-kwaliteit is deze camera absoluut de moeite waard.

Pafevo 13-01-2008
Geschreven voor: Canon MD150 zilver

Eenvoudige makkelijk te bedienen camera.
Ik ben zelf een beginner en daar is deze camera uitermate voor geschikt. De camera is lekker klein en gemakkelijk te bedienen.

In het donker is het beeld wel iets minder ook met het LED-lampje aan. Om in het donker te filmen zul je dus wel een extra lamp erbij moeten houden.

Ik gebruik nog wel de bijgeleverde accu.

Judith34 09-01-2008
Geschreven voor: Canon MD150 zilver

Ik heb een canon md 150 aangeschaft. Mede doordat het een beste koop was in de consumentenbond.
Zodra ik thuis was gelijk uitgeprobeerd. Wat een terleurstelling zeg. Er zat echt een bromgeluid in. De volgende dag ben ik terug gegaan naar de winkel. Hij zei gelijk dat dat een bekend iets was van de canon. Ik mocht hem omruilen. Deze geprobeerd, maar helaas die had het ook. Wel minder maar nog steeds hinderlijk aanwezig.
Weer terug gegaan. Gelukkig was de winkel heel aardig en mocht ik hem omruilen voor een ander merk. Ik heb nu de sony dcr-hc47. Ook een beste uit de test. Deze is veel beter qua geluid. Er zit wel iets geluid bij, maar dat is alleen als er geen omgevings geluid is.
Qua beeld heb ik het idee dat het wel iets minder is. Met name heb ik het idee dat de canon een stabieler beeld had. Maar er zijn heel veel menuinstellingen mogelijk. Dus ik moet daar eens mee aan de slag.
Voor mij geen canon meer.

Peter 1967 26-12-2007
Geschreven voor: Canon MD150 zilver

Camera een maand in bezit en twee bandjes mee gefilmd, prima camera met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Beeld op TV goed, kwaliteit vh kleine beeldscherm op de camera iets minder. De MD150 filmt binnen, bij weinig licht, goed en handig is de zgn. 'Quick Start' functie. Geen last van loopwerk geluiden.

hbill 26-06-2007
Geschreven voor: Canon MD150 zilver

Ondanks het feit dat ik de videocamera slechts enkele dagen in bezit heb, toch een korte beoordeling.
Om te beginnen, bij mij zat er geen Nederlandstalige ( wel Engels en Duits ) handleiding bij, achteraf geen probleem maar ik kan me voorstellen dat het wel lastig kan zijn.
Goed helder beeld bij voldoende lichtinval. Bij minder licht uiteraard het bekende euvel van mindere beeldkwaliteit.
Geluid prima ( nog geen hinderlijk motorgeluid gehoord ).
Mogelijkheden nog onvoldoende gebruikt om er een goed oordeel over te kunnen geven.
De videocamera laat zich gemakkelijk bedienen en alle knoppen zitten goed bereikbaar tijdens het filmen.
Vormgeving vindt ik niet zo belangrijk maar de camera ziet er wel oke uit.
De degelijkheid zal zich nog moeten uitwijzen.
Over een paar weken ( na de vakantie ) hoop ik een betere en volledige beoordeling te kunnen geven.