Flip Video Mino HD zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flip Video Mino HD zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dud 31-08-2010
Geschreven voor: Flip Video Mino HD zwart

Afhankelijk van wat je wilt een leuke/goede camera.

Werkt goed voor het vastleggen van leuke momenten, eenvoudige bediening, met eenvoudig downloaden op de PC en opladen via de USB connector.
Kwaliteit is leuk maar blijft achter bij de echte video camera's, zo ook de opname mogelijkheden.

Zoek je naar gemak en eenvoud een goede keuze.

Ivan111 02-05-2009
Geschreven voor: Flip Video Mino HD zwart

Geweldige camera! Zo klein en toch een perfekte kwaliteit. Ik heb 'm een paar dagen geleden via een site gekocht en meteen uitgetest. Daarna via de USB-stick de filmpjes op m'n computer gezet. Het is inderdaad HD-kwaliteit (breedbeeld-formaat) en een mooi, strak en helder beeld. Gewoon op de rode knop drukken: opnemen. Weer drukken: stoppen met opnemen. Dan de usb-stick eruit (met een knop), aansluiten op de computer en je kunt de videobestanden gewoon naar je harde schijf slepen. Net als met een mp3-speler of een memorystick. Hij is bovendien makkelijk mee te nemen... je kunt 'm zo in je binnenzak doen.
Kortom: gewoon een aanrader voor iedereen die zo'n dure camera met allerlei toeters en bellen te ingewikkeld vind.