JVC GZ-HD 300 REU rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HD 300 REU rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ralf Henderickx 12-09-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Beeld super, accu matig, mist een goede stabilisator, snel schokkerig beeld.

ina de jong 03-07-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

heb deze camera gekocht in de aanbieding,is zeer compact.
heb er wel gelijk een uv-filter om de lens te beschermen en extra baterij bij gekocht.
de baterij gaat niet erg lang mee.
de beeld kwaliteit is mooi op mijn plasma,en dan heb ik het nog omgezet naar dvd omdat ik geen hd kan branden.
zelf zit ik wel te prutsen met de kleine rubberen dopjes van de aansluitingen voor power en usb.
het is geen camera om bij slecht licht mee te filmen,maar op de dag geeft het perfect beeld kwaliteit.

jammer dat er geen goede converter bij zit om je films mee om te zetten, ik gebruik daar nu avs videoconverter voor,om ook filmpjes op internet te kunnen delen

JvE1973 13-06-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Ik ben erg tevreden over deze camera. Ik heb nooit eerder een videocamera gehad en heb voor deze gekozen vanweg de full hd kwaliteit,intern geheugen en gunstige prijsklasse. Ik ben verrast door de vele mogelijkheden maar met name door het goede gebruiksgemak. Zoals gezegd geen ervaring maar zelfs zonder gebruiksaanwijzing kun je binnen no time je eigen opnamen doen en afspelen. Ik ga hiier nog veel plezier aan beleven!

Chistel80 31-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Superhandige camera om mee te nemen op reis. Zeer gemakkelijk in gebruik en in relatie tot andere camera's die we op het oog hadden zeer gunstig in prijs.

We hebben de camera nog maar net dus over veel zaken kunnen we nog geen oordeel geven.

Het is wellicht nog een beetje spelen met de instellingen, want de standaard instelling laat de kleur rood wel overheersen.

Kortom, tevreden over de aankoop!

laburghard 26-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

prima kleine camera met heel goed beeld, wel een wat smal beeld. Zoom genoeg. Gezien laag gewicht noodzakelijk met beide handen filmen anders kns op teveel bewegingen

Xbro 26-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Ruim een maand geleden heb ik deze camera aangeschaft, na het vergelijken van diverse modellen. Met het oog op de toekomst heb ik dit model gekozen, omdat deze de hoogste kwaliteit heeft.

De opname kwaliteit heb ik met een vergelijkbaar model van panasonic kunnen vergelijken, en zag vrijwel geen verschil. De prestaties binnenshuis (donker) zijn goed genoeg, hoewel de camera dan wel gevoeliger lijkt voor bewegingen.

Het schermpje met de touch-strip is even wennen, mijn voorkeur zou toch uitgaan naar een touchscreen.
De gezichtsherkenning is ideaal; met tegenlicht situaties merkbaar beter belichte gezichten.

De bijgeleverde software werkt prettig. Enig nadeel is dat je met films in de hoogste stand (uxp) geen dvd's kan maken. Maak je gebruik van moviemaker of een andere programma, dan heb je hier geen last van.

Ik heb 2 batterijen, maar heb het nog niet meegemaakt dat ik er 1 leeg had. Bijladen was voldoende om constant een camera paraat bij de hand te hebben.

De lens is naar mijn idee van goede kwaliteit. Enig minpunt is de groothoek; deze had wat ruimer gemogen.

Het apparaat is mooi vormgegeven en degelijk van bouw.

raymond.vriend 24-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Een zeer lichte camcorder die
mooie natuurlijke beelden maakt.
Ik moet wel erg wennen aan de gevoeligheid van aanraaksensor.
het draaibaarheid van het lcd scherm is echt een vinding.
Ik ben ook van mening dat de batterij duur op de standaard
Jvc camcorder wel langer mag zijn dan 1hr. 20 minuten.

ronalddenhertog50 22-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Zojuist de HD300 aangeschaft. makkelijk en handzaam te bedienen. gebruiksaanwijzing nauwelijks nodig en dat zegt wat omdat ik niet erg thuis ben in deze techniek. Vooral de HD met 60 GB is echt handig. Ik ben er alleen nog niet goed uit wat dan het nut van een losse SD card is. HDMI aansluiting werkt ook prettig op de HD tv. Ook grappig is de optie van het maken van foto's. Ben voor de rest tevreden over m'n aankoop. Voor een zeer gering bedrag (300 euro)bij de mediamarkt voel ik me een heuse fotograaf met een piepklein apparaatje.

Douma 19-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Bijna vanzelfsprekend weer een JVC-camcorder gekocht na jarenlang plezier van de JVC-GR-DVL-557. Nu toe aan een hd-camcorder met harddisk, en wat een succes: licht in gebruik, beeldkwaliteit is top. Goede software. Daarnaast is overzetten naar Pinnacle Studio fluitje van een cent.

Aart Keijer 19-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Mooie compacte camcorder van jvc heb altijd een sony gehad maar wegens de prijs en wilde graag Harde schijf en Full HD heb ik een jvc gekocht nu 1 week in gebruik al een uur of 10 gefilmt ben zeer tevreden alleen zoals vaker te lezen zodra het wat donker wordt is de kwaliteit slecht mijn oude sony was beter maar overdag geweldige kwaliteit echt ben zeer tevreden.

MEijkelhoff 16-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Camera voldoet zeker aan de verwachting. Beeld is indrukwekkend scherp op mijn scherm. Helaas vanuit JVC geen programma erbij geleverd waarbij het format AVCHD is te bewerken (knippen).

WimD1961 14-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Heb onlangs deze camera aangeschaft. Camera is zeer compact en accu heeft een lange gebruiksduur. Beelden bij normaal licht zijn naar behoren en de stabilisator werkt ook goed.
Heb de camera aangeschaft in de plaats van een DV tape camcorder.
De camera is gebruiksvriendelijk.
De software werkt ook vrij simpel. Kortom een fijne camera waar iedereen mee om kan gaan.
Nadeel(tjes):
Er kunnen geen oortjes of externe microfoon worden aangesloten.
Er wordt geen mini-HDMI kabel meegeleverd.

juul98 14-05-2010

Camera aangeschaft voor
€299,00 en een week lang intensief gebruikt.
Resltaat buitenopnamen zonder meer goed! Opnamen van spelende kids in zwemparadijs ook verbluffend gedetailleerd.
Bij minder licht neemt de kwaliteit van de opnames wat af.
Beeldstabilisator doet zijn werk naar behoren.
In en uitzoomen via lasertouch went snel en is handig.
Geluid is uitstekend.
Accuduur is beperkt, maar er zijn zwaardere accu's te krijgen.
Alles wat je echt nodig hebt is aanwezig.
Kortom, prima camera zeker voor het bedrag dat ik heb betaald

ivamar 12-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Fantastisch camcorder. Beeldweergave is scherp en mooie kleuren. Wanneer de lichtomstandigheden dalen word het beeld al snel donker en heeft de camera wat focusmoeilijkheden maar daar heeft iedere compactcamera problemen mee. Toestel is zeer gemakkelijk in gebruik, is compact en ligt goed in de hand. De laser touch bedieningsschuifbalk is even wennen maar toch goed te bedienen. Menustruktuur is duidelijk. Prijs was superscherp bij Mediamarkt en de camera is het dubbel en dik waard.

JohanvandeBor 12-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Nog in de test face, maar alles werkt prima. En de beelden zien er scherp uit.
De camera is lekker klein en ligt goed in de hand.
Binnenkort wel even een sterkere accu halen want die is met een uurtje wel leeg.

Al met al een prima camera

EricG01 11-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Begin 2002 weer een nieuwe videorecorder gekocht. Met tapes, maar ook met een aansluiting voor de computer. Was ik heel blij mee. Beter beeld en alles te digitaliseren.
Maar toch...
Sindsdien gewacht op een betaalbare handzame Camcorder. Geen gedoe, geen dure geheugenkaartjes, gewoon harde schijf en goed aan te sluiten op laptop.
Met de JVC GZ-HD300 heb ik eindelijk die eenvoudige maar o zo goede camera gevonden. Alle gemakken en functies, 20x optische zoom, met opzetlenzen nog meer mogelijkheden. Enerzijds eenvoudig en heel goed, aan de andere kant zoveel mogelijk. Kwaliteit voor een nette prijs, zeker nu ik hem in de aanbieding bij Mediamarkt kon kopen.
Als enige nadeel zou ik ook het voordeel moeten noemen, hij is zo lekker klein. En daardoor is het moeilijk met de zoomfunctie nog rustige beelden te maken. Dat wordt gelukkig wel ondersteund (correctie voor bewegingen).

pent 09-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Ik heb voor de GZ-HD300 gekozen, enerzijds omdat deze een hard disk heeft en momenteel voor € 299,- bij de Media Markt wordt aangeboden. Tot dusver heb ik altijd camcorders gehad met tape als opslagmedium. De belangrijkste reden dat ik voor deze camera gekozen heb is echter, dat ik in het verleden tot volle tevredenheid ook een aantal jaren een JVC-camcorder heb gehad totdat ik daarvan tijdens vakantie beroofd werd.
Over de Canon-camcorder die ik daarna gehad heb, ben ik allerminst tevreden. Vanaf het eerste moment dat ik daarmee aan de slag ging, was het niets dan narigheid.
De keuze ging daarom nu tussen Sony en JVC, waarbij mijn eerdere goede ewrvaringen met JVC de doorslag hebben gegeven.

Ik heb de camera nu een paar dagen en ben redelijk tevreden.
Met de handleiding erbij was het een koud kunstje om de camera gebruiksgereed te maken.
De eerste video-opnamen op XP-kwaliteit zien er gelikt uit, maar een flinke tegenvaller is de kwaliteit van de foto's die ik op de hoogste resolutie heb gemaakt. Zij waren wazig en korrelig. Zelfs met mijn oude Canon-camcorder waarover ik - zoals ik hierboven al aangaf - ontevreden ben, kon ik wel mooie foto's maken.

goudasaycheese 09-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Sinds een paar dagen hebben we de GZ-HD300 in ons bezit. Het is een fijne en makkelijk te bedienen camcorder. Het is even wennen om de scroll functie bij het beeldscherm te gebruiken, maar daarna werkt dat prima. De kwaliteit van de opnames is ronduit prima en het geluid is zeer duidelijk. We hebben nu al zin om veel te gaan filmen.

Steur_22 08-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Nu een week in bezit, naar aanleiding van een aanbieding bij de Mediamarkt. Zeer tevreden over de specificaties.

Harde schijf van 60 gig, dus geen gesleep met tapes of (dure) geheugenkaarten. Er zit zelfs de optie op om in UXP-kwaliteit opnemen (voor bluray discs). Voor mij nog niet echt nuttig, omdat ik geen bluraybrander heb, maar wellicht voor de toekomst.

Verder mooi design, goed LCD-scherm.

WNC 08-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Sinds een dag in bezit en na een lange orientatieperiode tot de conclusie gekomen dat deze camera qua prijs / kwaliteit verhouding heel duidelijk boven de concurentie uitsteekt.

Ik koos voor het blauwe exemplaar.

De beelden zijn scherp en de bediening lijkt op de juiste plaats te zitten. Ook de menu's zijn duidelijk en makkelijk te leren.
Echt zinnige dingen kan ik natuurlijk pas vertellen over deze camera wanneer ik em langer in bezit heb.
Eerste indruk is echter prima!

Fijn is dat je tijdelijk 3 jaar garantie kunt krijgen op dit exemplaar.

Nathanmar 05-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Deze videocamera gisteren gekocht en was gelijk enthousiast gaan filmen en afspelen via de TV. Prachtige kwaliteit. Apparaat ligt heerlijk in de hand. Gebruiksaanwijzing in boekje mag iets uitgebreider. Het is een zeer gebruikersvriendelijk apparaat. Filmen in het donker gaat ook prima met de ingebouwde lamp.
Conclusie: ik ben er enorm tevreden over en ga er denk ik ontzettend veel plezier mee beleven.

janjohanna 05-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Verrassende beelden.Makkelijk in gebruik en ligt prettig in de hand.Nog maar paar pas in mijn bezit dus nog niet alle mogelijkheden bekeken en uitgeprobeerd. Goede prijs kwaliteit verhouding, degelijkheid moet nog blijken.

Traveldreamer 05-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Sinds een paar dagen zijn wij in het bezit van deze fantastische HD compact camera. We waren altijd fervent sony-kopers maar na een paar vervelende ervaringen zijn wij eens op een ander merk overgestapt. JVC werd de keus vanwege de Hard Disk, HD en de Konica minolta lens. Tot nu toe bevalt hij perfect.Lekker klein, makkelijk en vooral veel functies, in ieder geval voor ons genoeg.
Superscherp beeld en licht.

Mebis 04-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

De camera os geweldig. Hij is heel gemakelijk in gebruik. Compact en past in je handtas. Want ik wou geen camera met een extra tas. Het beeld is mooi. Wij gebruiken hem voor de kinderen en daar is hij helemaal prima voor. Er zitten ook niet te veel knoppen en opties alleen wat je echt nodig heb voor af en toe te filmen.

dirk1946 04-05-2010
Geschreven voor: JVC GZ-HD 300 REU rood

Zocht een lichtere camera met HD mogelijkheid.

Had eerst een Sony Handycam maar zochten naar een camera zonder bandjes en met HD functie.

Deze camera komt qua mogelijkheden dicht in de buurt van wat wij zochten en belangrijk, de prijs was zeer acceptabel.

Tevens is de mogelijkheid van filmpjes uploaden naar YouTube een mogelijkheid die mijn vrouw fantastisch vindt.

Omdat de standaard meegeleverde accu maar een korte (+/- 1 uur) hebben we er gelijk een zwaardere accu voor 3 uur opname bij aangeschaft.

Camera is in vergelijking met de Handycam erg licht en legt prettig in de hand. Alle knopjes zitten onderhand bereik. Heel handig vond ik het knopje aan de bovenkant om te kunnen zoomen. Het blijft jammer dat er standaard geen HDMI kabel bij zit.

Zeker nu de prijs onder de € 300 is gezakt kan ik deze camera bij een ieder aanbevelen.