JVC GZ-R15BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 160 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R15BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jvc 02-01-2016
Geschreven voor: JVC GZ-R15BEU zwart

Très bon appareil familiale, très facile d'utilisation, encombrement réduit, très polyvalent pour les vacances, anti-chocs , Anti poussières, waterproofs 5 metres, longue vie de batterie.

Verdy 24-11-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R15BEU zwart

Les points forts qui m'ont séduit: l'antigel, l'anti-choc, waterproof,... Les performances de la batterie sont exceptionnelles. Cette caméra est compacte (petite) et facile à emmener partout (moi qui adore l'aventure et les contrées lointaines!). Elle est facile à utiliser! Impeccable!

darushke 27-07-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R15BEU zwart

Dit is onze eerste camcorder en we zijn er heel tevreden over. Beeld en geluid zijn zeer goed. camera is bestendig tegen water en schokken en de batterij gaat zeer lang mee.

en dit allemaal voor een zeer schappelijke prijs. Top

Sébastien1717 02-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R15BEU zwart

De gefilmde beelden overdag zijn van hoge kwaliteit, zelfs bij het zoomen. Het is iets minder goed in het donker, maar dit geldt voor alle camera's en geeft nog steeds een mooi resultaat.
Voor hetgeluid: de kwaliteit is redelijk goed. Sommige stemmen wijken iets af van de werkelijkheid, maar dat is geen probleem.
De gebruikershandleiding is zeer goed en snel te begrijpen voor de belangrijkste functies van de camera.
De camera kan natuurlijk ook worden aangesloten op de TV, maar het is ook heel gemakkelijk om video's te downloaden naar een computer met behulp van de USB-kabel of geheugenkaart.
Ik ben zeer tevreden met deze camera, vooral voor zijn gebruiksgemak en voor het ruige terrein.

gukke 20-10-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R15BEU zwart

leuk toestel. Handig in gebruik. Ligt goed in de hand. Eenduidelijk beeld, de klant is iets minder maar komt door de antiwaterfilte dus niet zo erg