JVC Everio GZ-E300BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Everio GZ-E300BEU zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JpHmakes 12-03-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E300BEU zwart

Enkele dagen in gebruik en vond het beeld bij avond met kunstlicht goed en zag geen ruisbeeld bij afspelen op de computer. Het geluid kan men instellen bij opname om de juiste volume aan te passen en eventueel zoom microfoon en werkte prima. Het geluid is helder en bij een goede stereo installatie zeer mooi. Bij nacht opname is deze camera niet geschikt voor omdat er op het beeld nogal ruis komt. Hij is handzaam maar bij record opname is wel het zoom geluid van de wagen en motor te horen in een stille omgeving.

Koos-57 08-02-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E300BEU zwart

Beeld kwaliteit is goed zeker voor amateur gebruik zoals ik.
Heb de camera nog niet zolang ben dus alleen nog maar aan testen geweest maar de kwaliteit van het filmen in donkere omgeving vast zeker niet tegen,mijn vorige camera was toch beduidend minder in het donker.
De camera ligt lekker licht in de hand de beeld stabilisator doet zijn werk goed.
Volgens mijn beleving een goede prijs/kwaliteit verhouding.

2-improve 24-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E300BEU zwart

Ik had het vorige model ook en heb ik veel mee gefilmd totdat ik hem liet vallen, helaas na de garantie periode

Nico Cloof 06-01-2014
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E300BEU zwart

Geweldig goede camera voor een geweldige prijs. Touch screen is heel handig en duidelijk. Beeld en geluid zijn prima