JVC Everio GZ-E10 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Everio GZ-E10 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

JrCv 05-05-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Compacte instapcamera die doet wat hij moet doen.
Snel een opname maken van zeer goede kwaliteit. Doordat hij zo klein is kan je hem gemakkelijk overal mee naartoe nemen.
Wanneer volledig ingezoomd kun je nog steeds stabiel filmen door de beeldstabilisator.

Patrick7855 27-04-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Ligt goed in de hand. Beeldkwaliteit op UXP modus ligt iets lager dan dezelfde modus op de duurdere modellen van JVC. Soms moet je de memorycard opnieuw uit- en insteken om een "memorycard error" te vermijden. Bouwkwaliteit minder dan de duurdere modellen wat eigenlijk logisch is. Conclusie: prijs/kwaliteit aanvaardbaar.

kristof71 23-04-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Zeer gebruiks vriendelijk toestel zelfs voor leken is het zeer duidelijk.
Suer helder beeld en hele goede geluidskwaliteit. Enke hoor je het motortje voor het in- en uitzoemen tijdens het filmen.

basisschool Paalbos 29-03-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Toestel is zeer gebruiksvriendelijk en licht. Het is mogelijk om meteen te starten met filmen (na opladen batterij )

Tinck Adriaan 24-02-2013
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Het weinige dat we reeds gefilmd hebben is van goede kwaliteit. Gebruiksgemak 7 is misschien nog wat gewoon worden.

hannelore w 15-08-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Wij zijn tevreden over het toestel. Het is compact en licht. Beeld en geluidskwaliteit zijn goed en volgens verwachting. Het inzoomen is niet zo makkelijk met één hand, dus gebruiken we vaak de andere hand. De werkingstijd van de batterij is eerder kort, maar wel handig is dat je de batterij niet moet afnemen om die op te laden

Lbc 15-08-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Ik heb het toestel enkele maanden geleden gekocht. Je kan er onmiddellijk mee aan de slag zonder ellenlange gebruiksaanwijzingen te moeten lezen. Zowel de beeldkwaliteit als het geluid zijn prima voor een toestel in deze prijsklasse.
Eén nadeel: de bedieningsknopjes zijn heel klein en steken niet buiten het chassis uit. Dit bemoeilijkt de bediening.

Fam. Delvaux 03-08-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Beeld en geluid zijn prima en het is allemaal gemakkelijk te bedienen. Twee opmerkingen. De batterijduur is aan de korte kant. OK, je kan er zwaardere batterijen voor aankopen maar toch...
Tweede opmerking: kon er geen hdmi-kabeltje af?

Tijs96 26-07-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Ik heb deze camcorder ongeveer een maand geleden gekocht in mediamarkt Roeselare voor €179. Ik heb de camcorder meegenomen op reis en ondertussen heb ik er al een grote twee uur mee gefilmd. De kwaliteit van het beeld is super. Ik moet de filmpjes zelf omzetten naar 720p omdat onze computer de bestanden niet schokvrij kan afspelen. De microfoon wordt snel beïnvloed door wind, maar toch is de kwaliteit goed. De camera is zeer licht, en ligt makkelijk in de hand. Voor iedereen die een preview wil van de kwaliteit: kijk naar "tijs96" op Youtube.

MariskaD 21-06-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Ik heb mijn camera nog maar een week, maar ik heb hem onmiddellijk uitgetest en ben er zeker tevreden van!

Aangezien het mijn eerste videocamera is, had ik schrik of de kwaliteit wel goed genoeg ging zijn, maar ik ben er zeer tevreden over!

Ook de beeldstabilisator werkt heel goed, zelf als je maximum hebt ingezoomd.

Misschien dat ik wel zal kijken om een extra batterij te kopen, want als je op reis hele dagen filmt, kan 1u filmen misschien wat te kort zijn...

Jonathan R 18-06-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

In het algemeen erg blij met mijn aankoop. Zeer goede beeldkwaliteit, lichtgewicht en comfortabele grip. Het scherm kan volledig draaien.

van der veen 1954 11-06-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

sinds een paar dagen inbezit ,maar tenopzichte van mijn oude canon mini DV camcorder is deze gz-e10 een stuk beter , lichter in de hand tehouden ,40 x zoom meer dan genoeg, en de bediening is ook prettig met een klasse 6 sd.hc kaart is het beeld een stuk rustiger en beter van kwaliteit , al met al voldoende voor ons gezin ,met alleen maar meer mogenlijkheden , wordt de stress ook groter , nee voor mij is deze uitermate voldoende.

Lucmic 05-06-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

De gemiddelde score voor gebruiksgemak geef ik ivm de handleiding, die niet eens een hoofdstuk over het plaatsen van video's op de computer bevat.

Makkelijke installatie van de software, duidelijk overzicht van de menu's met een duidelijke logica waardoor de camcorder makkelijk te bedienen is.

Er is een uitgebreide online help. De beeldkwaliteit is getest in high-ey high definition. optische zoom is indrukwekkend, kon ik een close-up doen van een detail van het maanoppervlak (40x), maar uiteraard is het gebruik van een statief hier nodig
ondanks de beeldstabilisatie.

De camera is zeer licht en heeft geen oculair zoeker. De time lapse functie werkt met een keuze van langere duur. Het is vreemd dat de auto-rec alleen beschikbaar in de handmatige modus. De slimme modus is self-efficiënt, maar hoe handmatig de scherpstelling aan te passen, daarin is de handleing niet dyuidelijk.

In het kort deze camcorder lijkt me een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding voor een amateur en familie gebruik.

augustus1951 09-05-2012
Geschreven voor: JVC Everio GZ-E10 rood

Het is een prachtig compacte filmcamera met veel mogelijkheden o.a. door te werken met uitwisselbare SD kaarten en de camera is voorzien van een HDMI aansluiting voor het direct aansluiten op de TV of PC.
Dit is m,n 3e camera in mijn leven, eerst kodak filmpjes van 3 minuten daarna de DVC bandjes van max anderhalf uur en nu de compacte JVC Everio GZ-E10 SDHC-kaartjes tot wel 128GB
Een uitkomst !!!