Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WiZ Adria Ceiling 17 W op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mariken 28-03-2022

Blij mee!

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Makkelijk te monteren, geen extra gaatjes boren. Makkelijk te bedienen via de app. Wat me als eerste opviel toen ik hem uitpakte was dat ie van plastic is en er wat goedkoop uitzag, dat valt gelukkig niet op als ie aan het plafond hangt in de woonkamer. Hij geeft heerlijk licht wat ook nog eens goed dimbaar is voor elke situatie. Blij mee!

Pluspunten

• dimbaar
  • makkelijk bedienen via app
  • makkelijk monteerbaar
  • lichtgewicht

Minpunten

• plastic ipv glas

Lynn83 27-03-2022

Grote plafondlamp

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Heel erg blij met de plafondlamp van Wiz. Hij is super makkelijk te installeren met de app, de bediening is simpel. Je kan de sterkte van het licht aanpassen en zelfs aansluiten op een google home, waardoor je de lamp met je stem kan bedienen. Enige twee minpunten zijn de plastic kap, die had van mij van glas mogen zijn en dat er geen schroeven bijgeleverd zijn.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • sterkte instelbaar

Minpunten

• plastic kap
  • geen schroeven bijgeleverd

e*******@h********** 23-03-2022

Goede lamp en makkelijk te installeren

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

De plafonniere was makkelijk aan te sluiten. Vervolgens ook de app gedownload. Voor een kleine hal vind ik het licht net een tikje te fel. De materiaal is licht. Qua design past het bij elk interieur. Heel fijn! Ook heel handig is het bedienen van de lamp met Google Nest. Echt een aanrader!

Dvh 23-03-2022

Prettig licht

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Deze plafonnière geeft licht over een groot vlak zonder hinderlijk te zijn en dat vind ik wel zo prettig, niet overal heb je direct licht nodig en heel handig in gebruik met de app.

Pluspunten

• Helder
  • Slim

Pouwke 22-03-2022

ideale plafoniére

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Altijd als ik over dit soort artikelen las dacht ik bij mezelf Ja ja, dat zal wel. Maar nu ik het zelf ervaren heb ben ik helemaal om. De app was snel geïnstalleerd. De lamp hangt in de slaapkamer, fijn om aanpasbaar licht te hebben, niet te fel als je gaat slapen, handig ook met de timer. En goed fel als je op zoek bent naar dat ene onvindbare ding. Kortom dik tevreden.

Pluspunten

• makkelijk instaleren
  • bediening via app
  • persoonlijke voorkeuren in te stellen

sandra 19-03-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Ideaal voor in de gameroom. Geeft een beetje licht zodat je niet helemaal in het donker zit en niet te fel dat je er last van hebt. Makkelijk in te stellen. Makkelijker is er eigenlijk niet.

Pluspunten

• Mooi helder licht
  • werkt makkelijk met de smartpohne
  • werkt ook met het aan uit knopje
  • ideaal om automatisch in te stellen.
  • Handig als automatisch inbraak lichtje

Minpunten

• geen

leiladenhaag 19-03-2022

lamp voldoet aan eisen

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Toen ik het het artikel uit de doos verpakte viel het mij al meteen op dat het artikel licht van gewicht is. Superhandig voor bij het ophangen. Je krijgt er 4 boekjes bij. instructieboekje A beschrijft hoe je de spots stap voor stap moet opbouwen. Instructieboekje B is voor de veiligheid instructies. en instructieboekje c is onder anderen voor de garantie. Tevens krijg je er een "quick step" instructie boekje bij voor het installeren van de ap op je mobiele telefoon. Daarmee kan je namelijk het licht van de spots mee besturen. Het opbouwen ging snel en makkelijk en de instructies waren duidelijk beschreven. Stap 2 was het installeren van de ap. Ook dat was duidelijk beschreven en makkelijk gedaan. De spots geven een super mooi licht die je kan veranderen van kleur en felheid. Het licht op zijn felst is super krachtig. Je kan de functies in de ap alleen besturen als het licht daadwerkelijk aanstaat. Bij Beiden spots kan je het licht een andere kleur geven en ook de felheid kan je laten verschillen. Verder kan je een timer instellen voor wanneer je gaat slapen of opstaan. Superhandig voor als je op moet staan om naar je afspraken te gaan of wanneer je bijvoorbeeld te lui ben om het licht uit te schakelen. Daarnaast heb je nog talloze functies waar je gebruik van kan maken. Dit waren een van mijn favorieten

Pluspunten

• verschillende functies
  • strak design
  • bestuurbaar

Vaya_1 16-03-2022

Mooie belichting, betaalbaar en handig

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Mooi aanwinst voor de belichting van mijn huis.
Zeer licht dat makkelijk maakt voor plaatsen. Na het plaatsen even de Wizz app downloaden ( als je dat nog niet hebt).
Even toevoegen en maak iets eigen van. Verschillende modi instellen en aanpassen. Gewoon vanuit de bank , wil je boek lezen, sterkte witte licht. Filmpje pakken. Dimmem in zachte kleur,
Romantisch avondje. Pas het aan eigen smaak.
Echte aanrader.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk te installeren
  • gebruiks vriendelijk

AafkeK 16-03-2022

Super gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Wat een prachtige lamp, super makkelijk op te hangen en geweldig mooi licht

Pluspunten

• Handige montage

tamara 16-03-2022

eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

de gaatjes van deze plafonniere pasten gelukkig perfect op de gaatjes van mijn oude plafonniere. In de binnenkant zitten allemaal leds, waardoor deze lamp heel licht (in gewicht) is (en dat is weer makkelijk met plaatsen). Na het ophangen van de lamp en het installeren van de Wiz-app kun je hem gebruiken. Van alle lampen van Wiz is dit misschien degene die ik het minst ga dimmen. Hij hangt in de gang en daar is gewoon goed licht handig. Ik vind het stiekem wel een voordeel dat ik naar de google nest kan roepen dat de lamp aan moet als ik met een volle wasmand aan kom lopen. Voorheen moest ik dan met mijn elleboog op zoek naar het lichtknopje, maar dat hoeft niet meer! Ik ben erg blij met deze lamp!

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • mooi licht

Deleilaatje 16-03-2022

Fantastisch

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

Toen ik het het artikel uit de doos verpakte viel het mij al meteen op dat het artikel licht van gewicht is. Superhandig voor bij het ophangen. Je krijgt er 4 boekjes bij. instructieboekje A beschrijft hoe je de spots stap voor stap moet opbouwen. Instructieboekje B is voor de veiligheid instructies. en instructieboekje c is onder anderen voor de garantie. Tevens krijg je er een "quick step" instructie boekje bij voor het installeren van de ap op je mobiele telefoon. Daarmee kan je namelijk het licht van de spots mee besturen. Het opbouwen ging snel en makkelijk en de instructies waren duidelijk beschreven. Stap 2 was het installeren van de ap. Ook dat was duidelijk beschreven en makkelijk gedaan. De spots geven een super mooi licht die je kan veranderen van kleur en felheid. Het valt mij op dat als je het licht uitdoet en weer inschakelt dat het licht word gereset op je mobiele telefoon naar hoe het eerst was. Dus elke keer avond als ik me licht aanklik dan is het in een keer superfel in de kamer. Dat verander ik dan weer persoonlijk naar wat ik op dat moment fijn vind. Het licht op zijn felst is super krachtig. Je kan de functies in de ap alleen besturen als het licht daadwerkelijk aanstaat. Bij Beiden spots kan je het licht een andere kleur geven en ook de felheid kan je laten verschillen. Verder kan je een timer instellen voor wanneer je gaat slapen of opstaan. Superhandig voor als je op moet staan om naar je afspraken te gaan of wanneer je bijvoorbeeld te lui ben om het licht uit te schakelen. Tot slot kan je het licht natuurlijk ook uit of aanschakelen via je mobiele telefoon.

Pluspunten

• Bestuurbaar programma

erp11 15-03-2022

mooi zacht licht

Geschreven voor: WiZ Adria Ceiling 17 W

snel gemonteerd met een duidelijke beschrijving, mooi en zacht licht, gemakkelijk via de smartphone te bedienen

Pluspunten

• mooi licht
  • snel gemonteerd
  • gemakkelijk via de app