ETNA EVW8245RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVW8245RVS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

daan_boontje 13-01-2010
Geschreven voor: ETNA EVW8245RVS

Heb de machine nu 3 weken in gebruik.
ziet er prachtig uit maar wast voor geen meter.
heb alle programma`s gehad maar krijg de vaat niet schoon.
ook met het heetste programma(60 graden) ook niet.
grote borden passen er niet in omdat de sproeier niet kan draaien dan,dus alleen boterham bordjes.
ik wou graag iets moois,maar als ik dit had geweten dan maar een lelijke witte die wel goed schoon wast.

andre020 17-03-2008
Geschreven voor: ETNA EVW8245RVS

Heb deze Etna vrijstaande afwasmachine nu een poosje, ben zeer tevreden. Heb een kleine keuken en de machine staat best in het zicht. Derhalve wilde ik een roestvrijstalen afwasmachine. Merken als Bosch en Siemens waren twee keer zo duur terwijl deze Etna beter is afgewerkt. Alle knopjes mooi weggewerkt bovenop de voorklep. Voorop een mooi digitale display, echt alle snufjes zitten erop. Het materiaal is prima, gewoon wat ik ervan had verwacht. Verder is hij echt heel stil bij gebruik. Als je een smalle afwasautomaat zoekt dan is dit gewoon je machine.