Braun Multigroomer MGK7221

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer MGK7221 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gert19 21-05-2020

Perfect toestel, zeer tevreden!

Geschreven voor: Braun Multigroomer MGK7221

Ik gebruik deze all in one Braun nu reeds meerdere weken en ik ben hier uiterst tevreden over. 1 trimmer voor alle lichaamsdelen is zeer handig. De vele opzetstukken zijn een pluspunt voor moeilijkere delen zoals bvb. de neus.
De autosensing motor past zich aan, aan de dikte van je baard. Dit is echt geweldig. Daarnaast gaat de batterij ook zeer lang mee en de mesjes zijn goed scherp. Aanrader!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • batterij
  • weinig lawaai

StefW 15-05-2020

handig apparaat!

Geschreven voor: Braun Multigroomer MGK7221

Handig apparaat met veel functies. De batterij gaat lang mee. Het toestel ligt goed in de hand en werkt intuitief. alle geteste kopstukken werken prima en het resultaat ziet er verzorgd uit. Enkel jammer dat ze geen houder voorzien voor de kopstukken. Hierdoor is het soms even zoeken naar het kopstuk dat je op die moment nodig hebt.

LucV 12-05-2020

Handige full-body groomer

Geschreven voor: Braun Multigroomer MGK7221

Deze alles-in-een trimmer/groomer een maand of 2 mogen testen. Hij werkt perfect. Erg gemakkelijk dat je met enkel het wisselen van een kop zowel kunt trimmen als groomen. Voor de trim-functie pas je gemakkelijk de stand aan zodat je zelf kunt bepalen op welke lengte er wordt getrimd. Ook erg handig dat het apparaat waterbestendig is, zodat het kan worden gebruikt in de douche en gemakkelijk is te reinigen onder de kraan. Met de grote trimkop wel wat opletten bij dat je jezelf niet raak scheert op moeilijke plaatsen.

JohnnyP 12-05-2020

Handige all in one trimmer

Geschreven voor: Braun Multigroomer MGK7221

Het trimmen van de baard gaat via dit toestel vlekkeloos. Deze All-in-one Trimmer 7 is trouwens een totaalproduct om al je lichaamshaar te verzorgen. Het trimmen geregeld worden tussen 3 en 21 cm via twee opzetkammen. Voor het meer preciewerk zijn er nog twee apparte koppen bijgeleverd, die makkelijk te plaatsen zijn. Voor de gedeeltes die helemaal glad mogen, kan dat via het meegeleverde Gilette Fusion manueel scheermes. Ik kreeg niet het gevoel dat de haartjes bleven vasthangen in het apparaat, waardoor ik vlekkeloos het apparaat vrij kon bewegen doorheen de beharing. De 5 minuten Charge vind ikzelf een handige functie voor wanneer je toch bij een ontladen apparaat weer vlug aan de slag kan. Maar heel vaak opladen hoeft niet, aangezien het apparaat ongeveer 100 min werkt na het volledig opladen van de batterijen (1 uur oplaadtijd). Het borst en ander lichaamshaar wordt vlekkeloos gladgeschoren via de body Grooming kop. De huid voelde nadien ook niet geirriteerd aan, wat je niet van de meeste andere toestellen kan zeggen. Er wordt ook een handig opbergtasje meegeleverd zodat je het apparaat makkelijk kan meenemen op reis. Ik kan dit apparaat zeker aanraden.

Pluspunten

• Precies
  • handige opbergtas
  • totaalproduct