Logitech Wireless Keyboard K350, BE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Keyboard K350, BE op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Jeroen Caubergs 04-09-2014

Tegenvaller op het vlak van gebruiksgemak. Met name de toetsaanslag - toch wel heel essentieel lijkt me- is te stroef, zeker in vergelijking met de vele andere toetsenborden die ik reeds gebruikte. Ook een CTRL-C en CTRL-V sneltoets had voor dit ontwerp wel gemogen. De sneltoetsen interfereren ook met sommige applicaties en doen het dan niet. Degelijkheid is wel zeer goed.

Jeroen Caubergs 23-12-2014

Uiteindelijk werd het me teveel: met name de toetsaanslag van de keys is echt ondermaats. Dat mag niet voor die prijs. Heb vorige maand een Logitech K800 Wireless Illuminated gekocht en... wat een verschil. Dit is misschien niet het meest sexy toetsenbord, maar de aanslag van de toetsen is superdegelijk en vlot + het lichtgevend karakter van de toetsen - aangepast bij laag versus hoog ambiënt licht en automatisch actief zodra de hand het toetsenbord nadert - is echt wel aangenaam, meer dan een gimmick.