Siemens Gigaset E365 Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens Gigaset E365 Duo op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan1968 25-12-2008
Geschreven voor: Siemens Gigaset E365 Duo

Mijn vorige telefoon was een Philips Onix Vox, matig geluid en trage bediening. Tijd voor een nieuwe. Via de Postbank kon ik eindelijk van mijn rentepunten af en was deze Siemens voordelig te krijgen. Ik wilde boven en beneden een toestel vandaar de duo.

Geluid van het toestel vind ik zeer goed. Knoppen zijn groot. Menustructuur vind ik matig, het is voor mij niet altijd even logisch. Maar goed dat we niet de hele dag in die menu's hoeven te spitten.
Wat ik jammer vind is dat de lijst ontvangen oproepen (beantwoord of niet) niet via 1 toets toegankelijk is.
Beltonen zijn beschaafd, niveau van het geluid is goed instelbaar.

Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, te kort in mijn bezit

wibe 16-12-2008
Geschreven voor: Siemens Gigaset E365 Duo

Toestel enkele weken in bezit en met grote tevredenheid in gebruik. Geen toestel voor flitsende, supervlugge gebruikers. Handzaam, degelijk, goed geluid en gebruiksvriendelijk toestel met extra mogelijkheden (zoals 4 voorkeur alarmtoetsen met één specifieke alarmeringsfunctie; grote letters ). De programma-structuur is logisch en het installeren niet moeilijk. Daarbij is de gebruikshandleiding helder en begrijpelijk. De KPN-nummerweergave werkt prima. Kortom: aan te bevelen.

phil1 24-03-2008
Geschreven voor: Siemens Gigaset E365 Duo

Toestel enige dagen in bezit. Vooral de functionaliteit van het apparaat is indrukwekkend. Dit geldt voor het programmeren (o.a.telefoonlijst samenstellen en doorzenden), maar vooral ook in het gebruik. Toestel is handzaam, goed geluid, en vooral niet teveel en vaak overbodige functies. Als ik een minpunt moet noemen, dan betreft het de afwezigheid van een zgn. lijst van vroegere bellers. Een oproeplijst is daarentegen weer wel aanwezig. Samengevat: een uitstekend toestel (ook nog ECO) tegen een prim a prijs.

Leewis 11-09-2007
Geschreven voor: Siemens Gigaset E365 Duo

Mooi toestel, grote display. Vervelend is echter dat wanneer de telefoon opgenomen wordt ons draadloze internet gestoord ordt, waardoor downloads ed afgebroken worden.
Heeft iemand hier een verklaring of oplossing voor??

W. Bakker 15-06-2007
Geschreven voor: Siemens Gigaset E365 Duo

Maakt waar wat ie belooft: royale en duidelijke display, zeer compleet, logisch te programmeren en een uitstekend geluid dat naar behoefte kan worden ingesteld.
De alarmknop plus de 3 voorkeurtoetsen doen misschien wat 'ouwelijk' aan, maar de functionaliteit zal iedereen aanspreken!