Philips D5003B/22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips D5003B/22 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

krugerrand1 14-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Deze telefoon geeft een helder goed geluid.Het belvolume is instelbaar.Doorschakelen of onderling communiceren is mogelijk.Er zit een kleine handleiding bij waar goed uitgelegd staat welke toets waarvoor dient.Het instellen op zich gaat heel makkelijk.Het begint met een welkomstbericht in enkele talen waarna je dan je taal kiest gevolgd door de tijdsinstellingen.Voor je gaat opladen wel goed kijken of overal de plastiek weg is want ik had het plastiekje aan de onderkant vergeten(moeilijk zichtbaar ook).De sets liggen goed in de hand en voelen ook wel erg stevig aan.Het display is verlicht.Alle instructies komen vanzelf op het scherm. Voordeel is dat je slechts op 1 toestel moet ingeven en het automatisch overgaat op de andere.Ook de oplaadbare batterijen zijn meegeleverd.6 stuks in totaal dus 2 per toestelletje.Hier staat er 1 toestel in de living(het basisstation),andere in de keuken en de laatste boven.Ze werken allemaal naar behoren ondanks de afstanden.Ik kan ze ook in de tuin gebruiken.Prijs kwaliteit is zeer goed.

Bverbaan 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Zeer goede set. Voorteffelijke geluidskwaliteit en ook een zeer handige intercomfunctie !
Iets meer verschillende ring tones had misschien wel gemogen ...

pieterev 13-02-2014

Tevreden van dit toetstel,
ik vind het niet bepaald een mooi model, maar best wel degelijk.
Vertrouwde Philips kwaliteit

MartinM55 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Gebruiksvriendelijk zelfs voor oudere boven de 70 jaar. Interessante opsporingsknop voor de vermiste toestellen.

Resul 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Zeer goede telefoon,vooral geluid,paar maanden geleden,mijn vriend heeft aan zelfde toestel 99 euro betaald bij Kreefel.

protput123 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Ik heb deze set een tijdje geleden gekocht via ibood. Wij hebben net een huis gekocht en hadden het probleem dat er enkel in de garage een telefoonaansluiting was die werkte. Hierdoor stond onze enige telefoon ook in de garage en hoorden wij geen enkele inkomende oproep. Deze set was een ideale oplossing, wij hebben het basisstation in de garage gezet, een 2e station in onze living, en boven in de slaapkamer staat de 3e telefoon. Hierdoor zijn we overal gemakkelijk te bereiken.
De telefoon die in de garage staat is dan handig om mee te nemen naar de tuin. De installatie ging vlot! De 3 stations op de gewenste plaats zetten, dan op een knopje duwen op het basisstation, en hij vond direct de 2 andere toestellen (deze in de slaapkamer staat nochtans redelijk ver, met veel beton ertussen). Buiten reikt het signaal echt enorm ver!
Ik heb direct een aantal contactpersonen opgeslaan op de eerste telefoon, toen ik deze op de 2e en 3e ook wou opslaan, zag ik dat deze er al automatisch op stonden.
De beltonen kan je wel los van elkaar instellen en klinken heel aangenaam. In de slaapkamer hebben we dit op het stilste niveau gezet, waardoor we niet met een half hartinfarct wakker worden wanneer men ons 's morgens vroeg opbelt.
De toestellen zien er echt goed uit en voelen heel stevig en degelijk in de hand (voelen zwaar aan). Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen aangezien ik ze nog niet lang genoeg heb, maar het zien er degelijke toestellen uit.
De batterijen gaan verrassend lang mee, onze telefoon die in de living staat, zit al meer dan 1 week niet meer in het station, en werkt nog steeds.
Ik denk niet dat er een antwoordapparaat inzit, maar je kan wel zien wanneer je een gemiste oproep hebt gehad.
Deze set was dus echt wat wij nodig hadden in onze nieuwe woning, en de prijs was niet hoog!

Een tevreden gebruiker.

erik1603 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Gemakkelijk in de hand. Gebruiksvriendelijke menu's. Duidelijk scherm (grootte van lettertype, klaar, leuk verlicht in het donker)
Beloofde leveringsdatum wordt stipt uitgevoerd

dekozzen 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Geluid is zeer goed en ook regelbaar. Mogelijkheden zijn wat beperkt kwa keuze ringtoon en overzetten van je nummers van je oude telefoon naar de nieuwe gaat niet automatisch, dus manueel werk. Het model ietsje hoger kan dat dan weer wel. De toetsen zijn groot genoeg en het schermpje is duidelijk afleesbaar en goed verlicht. De vormgeving is zeer goed, de beste die ik tot nu toe al gehad heb, want hij is zo wat lichtjes gebogen en als je hem mooi tegen je oor legt staat de microfoon juist voor je mond. heel mooi dus. Betreffende de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen na een maand, maar er zitten goede batterijen bij (eerste maal goed opladen zoals voorgeschreven) en hij blijft dagen goed zonder opladen. Mooi en goed toestel dus

sigrid heyndrickx 13-02-2014
Geschreven voor: Philips D5003B/22

De handleiding is pover, wij willen graag intern met de telefoon communiseren maar vinden niet hoe dat moet.

arnovlok 14-02-2014

De toets linksonder even inhouden. Daarna kan je kiezen welke handset je wilt bellen.

Edwin V 14-02-2014

Hier kan je de uitgebreide handleiding downloaden.

Staat allemaal op blz 15 (Int + nummer)

Mevr. Aegten 06-12-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Goede set ,prima geluid,simpel om in te stellen.Genoeg ruimte voor nummers op te slaan.De toetsen zijn verlicht bij duisternis.Eentje viel op de grond maar geen stukken dus degelijk materiaal.10 over de hele lijn.

Nathalie H. 06-12-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Het is handig om meerdere telefoons te hebben op verschillende verdiepingen.Het bereik is ok en de functies eveneens.Ze werken goed.

radijsje 06-12-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Het geluid is goed,helder en verstaanbaar.De mogelijkheden zijn nogal standaard dus niets speciaals.Gebruiksgemak:ligt wel makkelijk in de hand.Vormgeving is heel gewoon.Duurzaamheid is nog af te wachten.
Over meerdere verdiepingen heen heeft men toch nog een goed bereik.Zelfs tot in onze tuin die nogal diep ligt ook geen probleem.De telefoons kunnen redelijk lang zonder opladen.Gemiddelde telefoon voor normaal gebruik.

lucien44 04-12-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

De telefoon beschikt over een telefoonboek waarin tot 100 nummers kunnen.Hij heeft ook een achtergrondverlichting.Het instellen is zeer gemakkelijk.Volume is regelbaar+luidsprekersfunctie.Ook geluid bij de toetsen.Deze kan uitgeschakeld worden.Materiaal is een soort van hard plastiek maar helemaal niet fragiel.Gesprekken zijn duidelijk.Geeft minder straling.Prima triootje.

steenmarter 04-12-2013
Geschreven voor: Philips D5003B/22

Het geluid is geweldig goed.Het belvolume is instelbaar.Ook kan men doorverbinden of onderling communiceren.Er zit een kleine handleiding bij waar goed uitgelegd staat welke toets waarvoor dient.Het instellen op zich gaat heel makkelijk.Het begint met een welkomstbericht in enkele talen waarna je dan je taal kiest gevolgd door de tijdsinstellingen.Voor je gaat opladen wel goed kijken of overal de plastiek weg is want ik had het plastiekje aan de onderkant vergeten(moeilijk zichtbaar ook).De sets liggen goed in de hand en voelen ook wel erg stevig aan.Het display is verlicht.Eigenlijk is dit een heel makkelijke telefoon.Alle instructies komen vanzelf op het scherm.En een heel groot voordeel is dat je slechts op 1 toestel moet ingeven en het automatisch overgaat op de andere.Ook de oplaadbare batterijen zijn meegeleverd.6 stuks in totaal dus 2 per toestelletje.Hier staat er 1 toestel in de living(het basisstation),andere in de keuken en de laatste boven.Ze werken allemaal naar behoren.Voor dit geld deze kwaliteit verdient een hoge score.