Yarvik 7" Tablet 7,0 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik 7" Tablet 7,0 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Harmen1993 10-11-2012

Ik heb de Yarvik TAB210 gekocht omdat ik een gat in mijn hand heb. En ik graag uitgeef aan apparatuur, maar deze tablet is best wel oke. Toch vind ik hem erg traag en de touch is ook niet geweldig. Nu gebruik ik m als weerstation werkt uitstekend.

Lenapoly 16-05-2012

ik heb het gekocht om boeken te lezen, en om uit te proberen. Zo veel mensen kopen een tablet en het blijft in de kast na een paar keer gebruiken. Voor boeken lezen is het prima. Ik deed eerst met de scherm bladzijden omslaan, maar dat lukt niet so best. Nu doe ik het met de tracking ball, en dat is veeel beter. ik heb via een kabel (bij ingesloten) boeken overgezet van de computer naar de tablet. Dat ging prima. ik vind het alleen jammer dat om op te laden het zo lang duurdt, maar dat zie ik bij andere mensen óók. 7 inch scherm vind ik een mooie maat voor op schoot. Internet heb ik niet gebruikt, dus daar kan ik geen melding geven. Voor een e reader is het prima.

LGboy 27-10-2011

Een gemiste kans. Dit produkt voldoet niet aan de eisen die vandaag de dag worden gesteld. Hij is slecht responsive op het touchscreen en je kan hem ook maar met een vinger bedienen. Uiterlijk oogt hij best aardig maar de werking is helaas niet wat je verwacht. Gewoonweg niet te vergelijken qua prestaties met o.a. iPhone iPad Of samsung Tablet.

Ik heb hem gekregen vanwege een actie bij Fotoklein maar ik zou hem zeker niet hebben gekocht. Hij ligt nu al een half jaar stof te vangen in de kast.

Jos_1963 02-11-2011

Ja, ik denk ook dat dit apparaat beperkingen heeft. Maar a;ls je zelf het goedkoopste apparaat neemt dan kan dit toch verwachten. Dus als je meer wilt moet je meer uitgeven. Ik vind de prijs kwaliteit vehoudeing heel erg goed.