ViewSonic ViewPad 10s 10,0 inch / zwart / 0,5 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ViewSonic ViewPad 10s 10,0 inch / zwart / 0,5 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

whisper380 17-09-2011

Bevalt nog goed. Alleen is stuk geweest naar 4 weken. Heb hem nu weer 2 maanden terug.maar nog steeds prima ding. Vervangt geen laptop/pc maar om lekker in de bank te internetten en zo is ie perfect. Hd films kijken gaat ook super. Typen gaat nog redelijk snel. Dit heb ik ook via mijn tablet gedaan. Al met al goede koop. Alleen als ik nu zou mogen kiezen zou iktoch gaan voor een tablet met android 3.0 en een beter (bekender)merk.

Joris__ 28-08-2011

Ik heb het toestel nu een paar weken en ben er al bij al heel tevreden over. De ViewPad 10s werkt zéér vlot (in vergelijking met andere tablets op de markt), het aanraakscherm heeft een aangename gevoeligheid en het beeld is ook van mooie kwaliteit.

Het is leuk om het te kunnen gebruiken tijdens het studeren (bv. om de presentaties van de lessen op te doorbladeren, dan hoef je ze niet altijd af te drukken of je laptop/pc erbij te halen).

Een groot minpunt vind ik echter de batterij. Intussen is mijn ViewPad onder DOA al omgeruild voor een andere omdat mijn oorspronkelijk exemplaar rare sprongen maakte wat betreft batterij-indicatie (bv. na uitschakelen dat er plots 30% van de batterij verbruikt was, terwijl het af stond e.a.). Nu heb ik een aantal dagen het andere exemplaar en daar stel ik toch ook vast dat de batterij wel beter had gekunnen.

Voor de rest is het echt wel een leuk toestel!

Kort samengevat

+ snelle reactietijd
+ mooi beeld
+ gevoelig aanraakscherm
+ 16 GB micro SD kaart

- de geluidssterkte kan veel beter (zelfs mijn gsm gaat luider)
- levensduur batterij
- nagenoeg geen accessoires wat bij de goedkopere viewpad 7 wel is (bv. in-ear oortjes, usb-kabel (omdat het een gewone usb-aansluiting is en geen mini-usb), weinig voorgeïnstalleerde applicaties in vergelijking met de goedkopere viewpad 7 ...)

pimmie240 13-07-2011

Na veel twijfel heb ik toch een viewpad 10s gekocht ik ben er erg tevreden over het beeldscherm heeft een vrij slechte inkijk hoek maar opzig stoort me dat niet.
de snelheid van het apparaat is goed als je de app,s stopt die in de achtergrond lopen heb je helemaal geen probleem om een video te kijken in 720p.

adroid market zit er niet standaard op maar is wel eenvoudig te instaleren via redelijk wat forum,s word je zo opweg geholpen.
maar als dat niet lukt is het ook niet erg andoid pit is al voorgeinstaleerd en daar zijn nu ook redelijk wat app,s op. al met al een goed apparaat.

Roeldev 11-07-2011

Ik heb m net een paar dagen binnen en ik vind het echt een super apparaat. Hij werkt heel snel en niet schokkerig. Het enige nadeel vind ik dat er standaard geen market opzit maar die is wel te installeren en werkt ook goed. Voor niet te veel geld heb je een goed apparaat dat erg soepel werkt. Ik ben er echt zeer tevreden over!!

Whisper380 30-05-2011

Heb deze tablet nu een paar dagen. Werkt goed en is lekker snel. Alleen jammer dat de android market er standaard niet opstaat. Deze is wel te installeren via internet. Alles draait lekker soepel en zonder lag. Ik heb nog niet veel geïnstalleerd maar wat ik heb geprobeerd werkte goed. Angry birds draait heel soepel. Het enigste probleem wat ik had was dat hij geen verbinding wou maken met onze router. na een tijdje deed hij dit opeens wel. Verder nog niks tegengekomen. Je kan youtube filmpjes kijken (youtube applicatie) Alleen kreeg ik deze niet fullscreen. Je kan er een usbstick aan doen voor opslag of voor data overzetten. Later zal ik nog een filmpje plaatsen op de site.

Wat zit er in de doos:
- Adapter
- 16GB micro sd kaartje
- de tablet zelf.
- quick start handleidingen (engels en chinees)
(volledige handleiding is te vinden op de tablet zelf)

Plus punten:
+ snelheid
+ uiterlijk
+ HDMI
+ makkelijk in gebruik.

Min punten:
- Geen usb kabel.
- handleiding alleen in engels en chinees en op apparaat.

Later als ik hem wat langer heb zal ik er nog eens een review over schrijven. (als ik het niet vergeet)