MSI WindPad 100W-005NL 10,1 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI WindPad 100W-005NL 10,1 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Bombasky 01-06-2011

Dit is een fantastisch apparaat. Omdat de Mediamarkt alleen maar iPads verkoopt en geen enkele Windows-tablet, heb ik deze tablet gekocht bij Komplett.nl. De volgende dag had ik hem al in huis. Het apparaat bevalt mij zeer. Het is een complete computer in zakformaat. Internetten gaat prima, maar ik gebruik hem vooral voor mijn werk en met mijn eigen VB-programma.
Ik heb wel de adaptieve helderheid functie uitgeschakeld, omdat anders het virtuele toetsenbordje steeds verdwijnt als er op een andere helderheid wordt overgeschakeld. En ik heb ook de G-functie uitgeschakeld. En nu werkt alles als een zonnetje. Zeer indrukwekkend. Het is mij een raadsel waarom Windows-tablets zo worden ondergewaardeerd. Deze is in ieder geval zijn geld meer dan waard.